Svi članci

18. 08. 2016

Estetski gledano, nova Optima jedan je od ljepših automobila na hrvatskom tržištu i odlično može konkurirati Opelu Insigniji, Fordu Mondeu ili VW Passatu.

Korejska perjanica u oštroj borbi sa skupljim konkurentima
Četvrta generacija Kije Optime osvježena je brojnim estetski privlačnim detaljima i tehničkim novitetima, duža je, viša i šira od prethodnika, s boljom zvučnom izolacijom i napravljena od kvalitetnijih materijala.
Prošlog tjedna Nacional je testirao novu, osvježenu Kiju Optimu koja već na prvi pogled naslućuje kako se radi o posebnom vozilu tog korejskog proizvođača. Četvrta generacija ove prestižne korejske limuzine osvježena je u mnogim estetskim i tehničkim detaljima vanjštine, ali i unutrašnjosti.
Gotovo pet metara dugačka (4855 mm) i dimenzijama je narasla u odnosu na prethodnu generaciju pa je duža 10, viša 10 i šira 25 mm. Zahvaljujući produženom međuosovinskom razmaku od 10 mm, u kabini je stvoren dodatan prostor koji će vjerojatno osobito cijeniti vozači na stražnjoj klupi. Sve se to reflektiralo i na obujam prtljažnika koji iznosi čak 510 litara.
 

Estetski gledano, nova Optima jedan je od ljepših automobila na hrvatskom tržištu i odlično može konkurirati Opelu Insigniji, Fordu Mondeu ili VW Passatu.

Osim promjena dimenzije, nova Optima nudi i temeljito unaprijeđen ovjes, amortizeri su elektronski kontrolirani, a povećana im je i debljina. Karoserija je također otpornija na savijanje.

Već tijekom prvih nekoliko kilometara vožnje primjetan je bolji ugođaj u kabini koji osiguravaju dodatno poboljšana zvučna izolacija, kvalitetniji materijali i njihova završna obrada – posebno je dopadljiva kožom opšivena armaturna ploča – novi 8-inčni navigacijski sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir, premium Harman Kardon audiosustav u kombinaciji s 10 zvučnika, 360 stupnjeva kamera za nadzor okoline vozila, ali i mogućnost bežičnog punjenja mobilnih uređaja novije generacije.

Optima nudi više raznih sigurnosnih pomagala poput radarskog tempomata, autonomnog kočenja, upozoravanja na vozila u mrtvom kutu i zadržavanja u voznoj traci kada sustav automatski ispravlja upravljač. Preciznost radarskog tempomata pri vožnji autoputom impresionira. Vozilo gotovo autonomno upravlja sukladno brzini kojom ga ograničite, vodeći računa na udaljenost vozila ispred vas.

Mnogi skuplji modeli konkurentskih proizvođača ne nude takav osjećaj sigurnosti, a dokazano je i da se potpuno ne zaustave pri naglim kočenjima ili iznenadnim preprekama, što u Optimi radi gotovo savršeno.

Sustav autonomnog kočenja u nuždi istovremeno detektira vozila ispred automobila i pješake koji prelaze preko ceste. Pomoću senzora i kamera, Optima će upozoriti kada detektira potencijalni sudar. Ako izostane reakcija vozača, Optima će automatski zakočiti.


S novom Kijom problemi pri parkiranju također postaju prošlost. Sustav Smart Parking Assist ne samo da vozaču pomaže pri parkiranju u paralelnim i okomitim parkirnim mjestima, nego pomaže i prilikom izlaska iz paralelnih parkirnih mjesta pomoću praktičnih upravljačkih funkcija.


Pri noćnoj vožnji posebno je dopadljiv sustav High Beam Assist koji pomoću kamere smještene u vjetrobranu detektira automobile ispred vozila i automatski prebacuje s dugih na kratka svjetla i obrnuto, kako bi vozaču omogućio optimalne vozne uvjete.


Ova korejska limuzina na naše tržište stiže s unaprijeđenim 1.7-litrenim dizelskim agregatom, čija je snaga povećana sa 135 na 141 KS. Novi model donosi i smanjenu emisiju CO2 (110 g/km), a testni primjerak je opremljen 7-brzinskim DCT automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom tek nešto većih 116 g/km. Novi agregat donosi i veći okretni moment (340 Nm), sada dostupnih u rasponu od 1750 do 2500 okretaja, dok je kod prethodnika taj raspon bio od 2000 do 2500 okretaja. Sve se to pozitivno odrazilo i na prosječnu potrošnju goriva koja se prema tvorničkim podacima kreće oko 4,5 litara. Na testu Nacionala koji je na većem dijelu ceste uključivao kombiniranu vožnju s raznolikom dinamikom, potrošnja je bila tek nešto preko 5 litara, što je dojmljiv rezultat za limuzinu tešku više od 1500 kg.
Vozaču je na raspolaganju izbor nekoliko načina vožnje (Normal, Eco i Sport), a svemu tome pomaže i automatski mjenjač koji je premijeru imao u novom Sportageu i Cee’du.

Kao i mnogi drugi Kijini modeli, testna Optima opremljena je tehnologijom Start&Stop koja čuva okoliš, ali i gorivo. Ova opcija sadržava sustav obnavljanja energije koji se aktivira kada se makne noga s papučice gasa. Regeneracijski sustav koristi kinetičku energiju za punjenje baterije, pretvara ju u gorivo i istovremeno čuva okoliš.

 

Optima nudi sedam godina garancije do prijeđenih 150.000 km, a prve tri godine bez ograničenja na kilometre. Cijena baznog modela iznosi 209.990,00 kn, a testnog bogato opremljenog modela EX Business eco 284.990,00 kn.

 

Za gledanje originalnog članka, molimo, kliknite na donju poveznicu!
http://www.nacional.hr/foto-video-kia-optima-korejska-perjanica-u-ostroj-borbi-sa-skupljim-konkurentima/#

 

Naručite se na RSS feed
08. 08. 2016

Kia se sve više okreće „zelenim“ modelima, tako da je nakon električnog Soula sada premijerno novinarima predstavila u Barceloni i njenoj okolici model Niro s hibridnim pogonom, te najavila kako im je cilj do 2020. godine lansirati još 11 ekoloških vozila. Riječ je o hibridnom crossoveru koji je stilom i izgledom manja slika i prilika većeg člana obitelji SUV-a ...

16. 06. 2016

Kia cee'd druge generacije upravo navršava četvrti rođendan, a i dalje je svjež i funckionalan, posebno u karavanskoj izvedbi Sportswagon. Premda se gepekom ne može mjeriti s Octaviom kombi, nudi sve što objektivno treba.   Testirali smo snažniju dizelsku verziju s ručnim šaltungom i srednjim, a već bogatim paketom LX Champion.   Pod haubom je 136 KS, ...

25. 05. 2016

Kupiti ili ne kupiti: Cee'd je povoljan i izdržljiv. Usto Kia uklanja nedostatke punih sedam godina ili 150.000 kilometara. Jak argument za kupovinu jer zbog megajamstva rizik troškova ostaje predvidiv i u mladih rabljenih. „Za Golf očito nije bilo dovoljno novaca, zar ne?“ Glupim tvrdnjama poput ove kupci Kije ...

04. 05. 2016

Druga generacija KIA-ina kompakta cee'd lansirana je prije četiri godine, ali je već stiglo vrijeme za redizajn automobila koji je osmišljen i izrađen u KIA-inu centru u Njemačkoj po ukusu europskih kupaca. Kia cee'd kao najprodavaniji auto kompaktne klase privatnim kupcima u Hrvatskoj u prošloj godini, i dalje ima sedmogodišnje jamstvo koje ne daje ni jedan proizvođač. Prigodom redizajna izvana su obavljene manje korekcije, dok je unutrašnjost podignuta na višu razinu zahvaljujući kvalitetnijim materijalima i preciznijoj završnoj obradi. ...