Svi članci

25. 05. 2015

- Zasad samo s najboljim paketom opreme, 4x4 pogonom i dizelom od 200 KS

Treća generacija popularne Kije Sorento stigla je na hrvatsko tržište. Premda će kupcima na raspolaganju biti nekoliko paketa opreme, dva dizelska motora te prednji ili uključivi 4X4 pogon, zastupnik je zasad mogao osigurati tek najopremljeniju izvedbu sa 2,2-litrenim CRDi dizelašem od 200 KS, 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, pogonom 4x4 i opremom EX Platinum.

 

Cijena takvog Sorenta do registracije iznosi 442.0000 kuna. Od ostalih motora u ovom korejskom novitetu koji je sada dulji i niži te djeluje izgledom usklađenije s europskim standardima, u ponudi će se kasnije naći i 2,0-litreni dizelaš sa 185 KS te benzinski 2,4-litreni GDI sa 188 KS.

 

Pri razvoju novog Sorenta, glavni fokus inženjera bio je na postizanju udobnosti vožnje, stabilnosti pri većim brzinama i upravljivosti, koji su omogućili unaprjeđenje u unutrašnjoj kvaliteti i smanjenje buke i vibracija. Unutrašnjost sa sedam sjedala jest, dakako, još udobnija i prostranija od sadašnje, a i dizajnerski modernija.

 

Uz veći međuosovinski razmak (+80mm) straga je na raspolaganju puno više mjesta za noge, a prtljažni prostor sada raspolaže sa 605 litara. Na središnjoj konzoli dominira veliki ekran multimedijskog sustava osjetljiv na dodir na kojem se upravlja brojnim funkcijama, dok su materijali i kvaliteta izrade, očekivano, na visokoj razini.

Ovjes je također doživio dorade što je rezultiralo znatno boljim iskustvom vožnje, uz smanjen osjećaj neravnina na cesti. Novi Sorento debitirao je u mnogim naprednim područjima on-board tehnologije koje poboljšavaju udobnost i iskustvo vožnje. Ovisno o tržištu, nove dostupne značajke uključuju: 360 stupanjski pogled oko vozila (Around-View Monitor) koji s četiri kamere pomaže vozaču prilikom parkiranja prikazujući na nadzornoj ploči vozilo iz ptičje perspektive te Pametni prtljažnik (Smart Power Tailgate). Sustav Pametnog prtljažnika automatski otvara prtljažnik kada prepozna ključ u neposrednoj blizini prtljažnika.


Za gledanje originalnog, skeniranog članka, molimo, kliknite na donju poveznicu!
http://autoklub.jutarnji.hr/foto--nova-kia-sorento-stigla-u-domace-salone/1348326/

 

Naručite se na RSS feed
19. 09. 2014

Peter Schreyer ispunio je obećanje, izrečeno tek godinu nakon prebjega iz audija u Kiju. Predstavljajući protip Kee 2007. u Frankfurtu, nai, najavio je da će svi modeli u budućnosti imati napadnu masku dizajniranu po uzoru na tigrov nos. I tako je i bilo. Najavljeni ciklus zaključen je u Parizu 2012., kad se pod svjetlima reflektora pojavila četvrta generacija Carensa. No, Schreyer nije samo ponašao ...

28. 05. 2014

Nakon objave u njemačkom izdanju Auto bilda, i hrvatski je poznati auto magazin objavio članak ovog iznimnog usporednog testa. Novinari su o pobjedniku utrke zapisali: Iznenađenje je savršeno – Kia je jasno ispred VW-a, a Opel zahvaljajući dobroj cijeni i privlačnim izgledu diše za vratom korejcu. Rezultat je utoliko upečatljiviji jer ovo nije usporedba malih ...

02. 04. 2014

Glasoviti njemački automobilistički magazin Auto Bild u izdanju za mjesec ožujak napravio je usporedni test kompaktnih sportskih kupea.   Kia je danas doživjela potpunu preobrazbu i krstari uz bok priznatim, zvučnim imenima automobilske industrije kao što su Opel i Volkswagen. Prošle godine Kia je dokazala da su se Kijini dizajneri uz svog voditelja, Petera Schreyera, strateški okrenuli ...

14. 03. 2014

Smješten na platformu osovinskog razmaka od 265 cm, SW u širinu broji solidnih 178 cm, a jedino što ga razlikuje od peterovratne izvedbe je centimetar veća visina i dužina od 450,5 cm. Konkretno, rastegnut je za 19,5 cm, što nije zanemarivo, no to nije znatno promijenilo koncepciju, niti zadalo neke posebne glavobolje inženjerima. Rezultat su, naime, tek minimalne novosti u putničkom ...