Svi članci

25. 05. 2016

-    Više od 100.000 kilometara kompaktni je Korejac gotovo besprijekorno obavljao svoju zadaću

- Kiji cee'd u maratonskom je testu zamalo promakla najbolja ocjena, a skupila je manje negativnih bodova od vodećeg u klasi VW Golfa.

Kupiti ili ne kupiti:
Cee'd je povoljan i izdržljiv. Usto Kia uklanja nedostatke punih sedam godina ili 150.000 kilometara. Jak argument za kupovinu jer zbog megajamstva rizik troškova ostaje predvidiv i u mladih rabljenih.

„Za Golf očito nije bilo dovoljno novaca, zar ne?“ Glupim tvrdnjama poput ove kupci Kije ubuduće mogu mirne duše odgovoriti: „Ali zato vozim pouzdaniji automobil!“

Naime, uspješnica iz Wolfsburga u AUTO BILD-ovu maratonskom testu pokazala je određene nedostatke dok je cee'd više od 100.000 kilometara odradio gotovo bez pogreške.

Od samog dolaska u vozni park kompaktnom se Korejcu sve odlično odvijalo: veći dio naše ekipe s oduševljenjem je prihvatio novajliju. „Vozio bih ga i privatno“, prvih se tjedana često čulo na hodnicima redakcije i to iz usta iskusnih ispitivača što se može shvatiti kao veliko priznanje.

Vozačima se ponajprije svidio dojam kvalitete i lijepo uređen ali ne pomodno pretjeran kokpit. Ovdje se otprve osjetite ugodno“ zapisao je u dnevnik vožnje naš novinar.

Problemi sa start-stop sustavom pojavljivali su se sve do kraja testa, ali to gotovo da su bile i jedine poteškoće. Kia nije kriva za udarac kamenčića o staklo i oštećenja na prednjoj maski, to se događa. Inače je korejac više od 100.000 kilometara radio kao urica.

Funkcionalnost je uvijek iznova davala povode za pohvale: tri 12-voltne utičnice, mnogo držača čaša i mjesta za velike boce napitaka u vratima – Kia je praktičan automobil. I čvrsto obložena sjedala koja gode leđima jako su hvaljena, izbor materijala naš kolega Robin smatra „posve zadovoljavajućim za te novce“. Naš ispitani model u 136 KS jakoj izvedbi nije dostupan kod nas, u ponudi su ga zamijenili nedavno pristigli 1,0-litreni benzinac sa 120 KS.

Prema kraju testa negativno se počela isticati spojka. Cee'd je doskakutao u radionicu na rastavljanje s istrošenim tarnim diskom. Kao kupac ipak ste mogli biti bezbrižni: zahvaljujući velikodušnom jamstvu (sedam godina/150.000 kilometara) popravak bi išao na račun kuće.

Zaključak:
Korejci znaju samo jeftino? Ni slučajno! Kiji cee'd u maratonskom je testu zamalo promakla najbolja ocjena, a skupila je manje negativnih bodova od vodećeg u klasi VW Golfa. Mješavina izdržljivosti i sedmogodišnjeg jamstva pretvara Kiju u bezbrižan paket. Nema sumnje, to će pozitivno utjecati i na imidž!

 

Za gledanje originalnog, skeniranog članka, molimo, kliknite na donji file u pdf formatu!

 

Naručite se na RSS feed
04. 05. 2016

Druga generacija KIA-ina kompakta cee'd lansirana je prije četiri godine, ali je već stiglo vrijeme za redizajn automobila koji je osmišljen i izrađen u KIA-inu centru u Njemačkoj po ukusu europskih kupaca. Kia cee'd kao najprodavaniji auto kompaktne klase privatnim kupcima u Hrvatskoj u prošloj godini, i dalje ima sedmogodišnje jamstvo koje ne daje ni jedan proizvođač. Prigodom redizajna izvana su obavljene manje korekcije, dok je unutrašnjost podignuta na višu razinu zahvaljujući kvalitetnijim materijalima i preciznijoj završnoj obradi. ...

11. 03. 2016

Novi Sorento za broj je veći – barem na papiru. Od sada serijski nudi zavidni popis ne baš bilo kakve opreme. Kia je složila nevjerojatno dobar automobil. Možda niste upoznati, ali nova Kia Sorento već je neko vrijeme aktualna na europskom tržištu, a u naše salone stigla je sredinom svibnja. Tako je red došao i na nas da isprobamo i sami se uvjerimo u moćni Kijin SUV, model koji iz generaciju u ...

05. 02. 2016

Krajem prošle godine upoznali smo i (gotovo) oduševili se Hyundai Tucsonom (bivšem ix35) treće generacije, a sada je stigao njegov tehnološki 'blizanac', Kia Sportage četvrte generacije. To odmah ukazuje da je Kia pionir korejskog koncerna u ovom segmentu, odnosno Hyundai je 1998., kupnjom Kije, došao u posjed tehnologije kompaktnog terenca, preciznije SUV-a C-segmenta (danas im 'tepaju' - crossover). ...

21. 12. 2015

Optima je Kijin najprestižniji model na europskom tržtu, pa je njezina četvrta generacija oblikovana pod vodstvom Petera Schreyera u Kijinom europskom dizajnerskom studiju u centru Frankfurta, mjestu koje je bilo i središte prvih testnih vožnji. Četvrta generacija prestižne limuzine opsežno je obnovljena, pa je sad šira, duža i viša, a produžen je i međuosovinski razmak. Unutrašnjost stoga nudi izdašnu ...