Svi članci

28. 05. 2014

Iznenađenje je savršeno – Kia je jasno ispred VW-a, a Opel zahvaljajući dobroj cijeni i privlačnim izgledu diše za vratom korejcu.

Nakon objave u njemačkom izdanju Auto bilda, i hrvatski je poznati auto magazin objavio članak ovog iznimnog usporednog testa.

Novinari su o pobjedniku utrke zapisali:

Iznenađenje je savršeno – Kia je jasno ispred VW-a, a Opel zahvaljajući dobroj cijeni i privlačnim izgledu diše za vratom korejcu. Rezultat je utoliko upečatljiviji jer ovo nije usporedba malih vozila ili karavana u kojoj bismo mogli zamisliti takav uspjeh korejskih automobila.

Ovdje je riječ o sportu i zabavi, a Kija to nudi.

Dobro razpoloženje, užitak vožnje i veselje dosad nisu bili njihovi aduti, a imidž, iako sada bitno drugčiji, do prije pet godina nije bio za pohvalu. No situacija se bitno promijenila. Dok su im se ostali smijali, oni su najbolje učili na svojim greškama.

Danas privlače kupce bogatim jamstvima, a posebice pod utjecajem njemačkih dizajnera Petra Schreyera i Thomasa Burkleya izgledaju ne samo moderno, čak vraški dobro.
Mnogo mjesta, visoka funkcionalnost, solidna izrada – Kia svoje bodove skuplja tipičnim prednostima njemačkih automobila. Usto u jednadžbu ulaze živahan turbomotor, ovjes i odlične kočnice. Dokaz koliko brzo korejci uče – kad su kočnice zagrijane zaustave Kiju već nakon 34metra.

KIA svojim temperamentom pričinja mnogo užitka u vožnji. Za to je ponajprije zaslužan nabijeni 1,6 – litreni motor s izravnim ubrizgavanjem i 204 KS.

Pro ceed je opremljen s gomilom pragova, maski i spojlera. Sprijeda su i po dva četverokutna, upadljiva svjetla sa svjetlosnim diodama, straga dvije ispušne cijevi, usto 18-inčni lagani naplaci, crveno lakirana kočnička kljišta i još ponešto- zabavno je to sve gledati.

KIA usto raspolaže i s mnogo mjesta: sprijeda su prvorazredna recarova sjedala koja nude mnogo bočne potpore, straga je najprostranija u testu – čak i odrasli izdrže dulje dionice bez mrštenja i prigovaranja-o tome u Sciroccu ne može biti ni riječi.


Model Pro ceed GT 1.6 T-GDI nudi se za 209.990 kuna, uključujuči gotovu kompletnu opremu, sve što možete zamisliti ili će vam trebati.

 

Na kraju su zaključili:
 

U svakom slučaju, Korejci su uvjerljivo napravili svoje domaće zadaće. Njihovi automobili tehnički i kvalitetom mogu držati korak s najboljim europskim modelima, više ih ne smatraju samo bagatelama. Kupcima to ide u korist. Dobivaju privlačne i zrele ponude koje će ovdašnjim automobilima ubuduće predstavljati još jaču konkurenciju. Kia svoju reputaciju dobro gradi, samo mora tako nastaviti.

 

Kompletan članak možete pregledati na donjoj poveznici.

Naručite se na RSS feed
02. 04. 2014

Glasoviti njemački automobilistički magazin Auto Bild u izdanju za mjesec ožujak napravio je usporedni test kompaktnih sportskih kupea.   Kia je danas doživjela potpunu preobrazbu i krstari uz bok priznatim, zvučnim imenima automobilske industrije kao što su Opel i Volkswagen. Prošle godine Kia je dokazala da su se Kijini dizajneri uz svog voditelja, Petera Schreyera, strateški okrenuli ...

14. 03. 2014

Smješten na platformu osovinskog razmaka od 265 cm, SW u širinu broji solidnih 178 cm, a jedino što ga razlikuje od peterovratne izvedbe je centimetar veća visina i dužina od 450,5 cm. Konkretno, rastegnut je za 19,5 cm, što nije zanemarivo, no to nije znatno promijenilo koncepciju, niti zadalo neke posebne glavobolje inženjerima. Rezultat su, naime, tek minimalne novosti u putničkom ...

24. 10. 2013

Imat ćemo problema – zabrinuto su govorili europski proizvođači krajem 2006., promatrajući tada prvu generaciju cee'da, iznenađujuće solidnog kompakta i to još s (tada) rekordnim petogodišnjim jamstvom. I doista, problemi Europljana (i Japanaca) samo bubre. Sve ljepšim i kvalitetnijim ključnim modelima sa sedmogodišnjim jamstvom, čija je proizvodnja prebačena u Europu, Kia svake ...

11. 04. 2013

Ozbiljnost projekta svoje velike limuzine Optime, Kia je pokazala pametno odabranom motorizacijom i raskošnim mogućnostima opremanja, vrlo dobrom udobnošću i voznim osobinama, a posebno i odlukom da ju kupcima ponudi i u trendovskoj i ekološkoj, hibridnoj verziji, koja se nedavno pojavila na hrvatskom tržištu. Izuzmemo li naljepnice na testnom vozilu, vidljivih promjena u dizajnu, u odnosu na spomenute benzince odnosno dizelaše, nema. No, pogled na tehničke podatke otkriva da razlika postoji već i u samim dimenzijama: u odnosu na klasičnim pogonom pokretane Optime, hibridna verzija je pet milimetara niža te uz poboljšanu ...