Svi članci

11. 03. 2016

Ustanite i zaplješćite, ovo je najbolja KIA ikad

Novi Sorento za broj je veći – barem na papiru. Od sada serijski nudi zavidni popis ne baš bilo kakve opreme. Kia je složila nevjerojatno dobar automobil.

Možda niste upoznati, ali nova Kia Sorento već je neko vrijeme aktualna na europskom tržištu, a u naše salone stigla je sredinom svibnja. Tako je red došao i na nas da isprobamo i sami se uvjerimo u moćni Kijin SUV, model koji iz generaciju u generaciju sve više oduševljava. Ono što je odmah primjetno, za moderni izgled novog Sorenta, između ostalog, zaslužne su i promjene u dimenzijama vozila, prije svega u duljini, a ona je povećana za gotovo 100 mm. Možda i najvažnije, većina Sorentovih poboljšanja nalazi se u putničkoj kabini, a za izgled interijera odgovoran je Kijin europski tim stručnjaka. Dizajneri u centru u Frankfurtu stvorili su prilično oku dopadljivu i luksuznu kabinu, izrađenu od znatno kvalitetnijih materijala od kojih još neki vuku sličnosti s aktualnom gamom korejske marke.

Prostranost u unutrašnjosti tako zaslužuje velike pohvale, uistinu, što se tiče samog osjećaja prilikom sjedenja za volanom nije daleko od primjerice BMW X5 i njemu sličnih.. Upravo stoga i ploča s instrumentima djeluje široko, a unutarnje obloge koje se protežu do vrata, zaokružuju prostor prednjih sjedala i time dodatno doprinose ukupnom dojmu.

Testirani Sorento došao nam je u verziji s 5, izrazito udobnih i za dugačak put kao stvorenih sjedala, a u opciji je i treći red s dodatna dva. Prtljažni prostor također je povećan, s dosadašnjih 515 na 605 litara.

Očekivano, novi Sorento jako napredovao i postao jako sofisticiran, prije svega iz aspekta sigurnosnih tehnologija. Uz 7 inčni TFT zaslon koji nudi mnoštvo funkcija, nas je najviše obradovala mogućnost pregleda doslovno svakog kuta automobila, putem kamera za svih 360 stupnjeva. Ne zaboravimo na sustav mrtvog kuta, pametni tempomat (sustav detektira vozilo ispred sebe i automatski smanjuje brzinu vozila ili ga po potrebi zaustavlja sam), zatim sustav za upozorenje pri napuštanju vozne trake i kao vrhunac za glazboljupce vrhunski Infinity audio sustav.

Isprobani Sorento koji je ujedno jedini dostupni model na našem tržištu nudi dizelski 2.2-litreni motor snage 200 KS. Dojmovi su odlični, a nevjerojatno je koliko dobro te brojke i demonstrira, a velika masa vozila se pri tome ne osjeti. Također, uz sve to varate se ako mislite da je zato potrošnja velika, brojka od nekih 9,5 litara u boravku gradskim ulicama je i više nego dobra.

U konačnici na kraju treba uputiti pogled na cijene koja na prvu doista djeluje visokom, ali ako znamo da se radi o potpuno opremljenom automobilu sa svom mogućom opremom, iznos od 442.000 kuna je očekivan, a ne zaboravimo da su europski konkurenti s takvom razinom opreme znatno skuplji. Kia nas je iznenadila u svakom pogledu, moramo li uopće onda govoriti kako ni malo ne sumnjamo u njen novi uspjeh.

Zaključak:
Da azijski proizvođači sve više hvataju korak s europskima više i nije neka tajna.
Najbolji primjer tome je upravo Kia koja svakim svojim modelom sve više iznenađuje. Vrhunac priče su postigli upravo sa Sorentom i to na kakav način. Dojmljive proporcije i mogućnosti vozila jamac su da će sigurno oteti nekog kupca do sad okrenutog starom kontinentu.


Za gledanje originalnog, skeniranog članka, molimo, kliknite na donji file u pdf formatu!

 

Naručite se na RSS feed
05. 02. 2016

Krajem prošle godine upoznali smo i (gotovo) oduševili se Hyundai Tucsonom (bivšem ix35) treće generacije, a sada je stigao njegov tehnološki 'blizanac', Kia Sportage četvrte generacije. To odmah ukazuje da je Kia pionir korejskog koncerna u ovom segmentu, odnosno Hyundai je 1998., kupnjom Kije, došao u posjed tehnologije kompaktnog terenca, preciznije SUV-a C-segmenta (danas im 'tepaju' - crossover). ...

21. 12. 2015

Optima je Kijin najprestižniji model na europskom tržtu, pa je njezina četvrta generacija oblikovana pod vodstvom Petera Schreyera u Kijinom europskom dizajnerskom studiju u centru Frankfurta, mjestu koje je bilo i središte prvih testnih vožnji. Četvrta generacija prestižne limuzine opsežno je obnovljena, pa je sad šira, duža i viša, a produžen je i međuosovinski razmak. Unutrašnjost stoga nudi izdašnu ...

24. 11. 2015

S novom generacijom Optima, koja je u odnosu na prethodnu duža i viša 10 mm, sada ima više prostora, serijsku opremu iz snova, atraktivniji izgled i poboljšani 1.7 CRDi motor, jedini u nas dostupan. Upravo na taj motor Kia polaže najveće nade i očekivanja. U odnosu na prethodnu inačicu, poboljšan je, ima više snage i veći okretni moment, a ispušta 14 posto manje CO2 – 110 g/km. Razvija 141 KS (prije 136) ...

11. 09. 2015

Za razliku od prvih početaka 2002. godine kada je predstavljen prvi Sorento, Kia je nakon 12 godina stvorila potpuno novi automobil, koji je za razliku od prethodnika, gdje je naglasak bio na praktičnosti i cijeni, sada puno luksuzniji i kvalitetniji, uz dozu praktičnosti i prostranosti. Treća generacija Sorenta atraktivnija je od prethodnika, pri čemu je prednost dana prednjem dijelu, tako da ...