Svi članci

02. 04. 2014

U testu su se suprotstavili jedan protiv drugog Opel Astra GTC 1,6 DIT, VW Scirocco 2.0 TSI i Kijina zvijezda sportskih kupea Kia Pro_cee'd GT 1.6 T-GDI. Pobjednik je veliko iznenađenje.

Glasoviti njemački automobilistički magazin Auto Bild u izdanju za mjesec ožujak napravio je usporedni test kompaktnih sportskih kupea.
 
Kia je danas doživjela potpunu preobrazbu i krstari uz bok priznatim, zvučnim imenima automobilske industrije kao što su Opel i Volkswagen. Prošle godine Kia je dokazala da su se Kijini dizajneri uz svog voditelja, Petera Schreyera, strateški okrenuli prema očekivanjima europskih kupaca. Svoje ambicije, sposobnosti i tehnički razvoj na području sportskih kupea predstavili su u modelu pro_ceed GT.
 
Kijina objava "rata"
Privlačna unutrašnjost, digitalni mjerni instrumenti s velikim zaslonom, jednostavna upotreba. To nije sve. Prostrani pro_ceed GT nas je uvjerio zadivljujućim vanjskim mišićavim izgledom, turbo motorom snage 204 KS, upadljivim svjetlima, LED diodama, dvostrukom ispušnom cijevi, 18-inčnim lijevanim naplacima, crvenim kočionim čeljustima i mnogim drugim karakteristikama. Detalji lakirani crnim lakom, materijali ugodni na dodir, sportska kožna sjedala marke Recaro, pojedini elementi presvučeni kožom i brojni kromirani dodaci čine kabinu vozila dinamičnom i nevjerojatno privlačnom.
Dizajn unutrašnjosti dopunjuju 7-inčni zaslon, TFC LCD Supervision sportski mjerači te prestižni UVO audio uređaj.
Jedino pro_cee'd GT ima 7-inčni zaslon, dok spomenuti konkurenti  nude manji. Navigacija je kod sva tri uz nadoplatu, bluetooth je uključen kod pro_ceed'a i Astre, dok je kod Scirocca uz nadoplatu.
 
Kako se ponašaju u vožnji?
Jedina stvar u kojoj su konkurenti bolji od pro_ceeda GT je ocjena vozne dinamike jer Volkswagenov vrlo agilni, temperamentni stroj 2.0 TSI  snage 210 KS i ubrzanjem 6,8 s – 100km/h nudi pro_ceed GT-u puno manevarskog prostora za poboljšanje 1.6 T-GDI motora snage 204 KS i s ubrzanjem od 7,4 s od 0 do 100km/h.
Slično je i sa Astrom GTC koja s 1.6 turbo motorom sa 200 KS i ubrzanjem 8,1s – 100 km/h dobro kormilari između sportske i udobne vožnje, ali ne toliko kao Scirocco.
 
Koliko izdvojiti za svakog?
Nije nikakvo iznenađenje da pro_ceed GT nudi najbolju cijenu i nezaobilazni adut 7-godišnjeg jamstva. Zanimljivo je i to da prodajom rabljenog pro_ceeda pušemo za vrat Astri i VW-u, što znači da diže cijenu rabljenom vozilu. Za Scirocca s lošijom opremom izdvojit ćemo  puno više, dok je Astra cjenovno pozicionirana između svojih konkurenata.
 
Činjenice
Lijep proizvod i istovremeno automobil, koji na vrlo ilustrativan način dokazuje da je Kia kao marka konačno sazrijela u proizvođača automobila koji postavlja i diktira trendove. Rezultati su utoliko više iznenađujući jer se ne radi samo o malim ili „hatchback“ vozilima, gdje Korejci već žanju uspjehe nego se radi o vozilu koje spada na područje sporta i zabave. VW se doduše može pohvaliti najboljom vožnjom, ali ne i najnižom cijenom, dok je Opel sa svojim motorom bolji od svog prethodnika GTC i lošiji od korejskog ljepotana pro_cee'd GT.
    
 
 
Rezultat:
Pobjednik može biti samo jedan i to je uvjerljivo pro_cee'd GT, koji je ukupno skupio čak 477 bodova, a slijedi ga Opel Astra GTC sa 456 i VW Scirocco sa 450 bodova.
                        
 
Za gledanje originalnog, skeniranog članka, molimo, kliknite na donju poveznicu!                                                                

 

Naručite se na RSS feed
14. 03. 2014

Smješten na platformu osovinskog razmaka od 265 cm, SW u širinu broji solidnih 178 cm, a jedino što ga razlikuje od peterovratne izvedbe je centimetar veća visina i dužina od 450,5 cm. Konkretno, rastegnut je za 19,5 cm, što nije zanemarivo, no to nije znatno promijenilo koncepciju, niti zadalo neke posebne glavobolje inženjerima. Rezultat su, naime, tek minimalne novosti u putničkom ...

24. 10. 2013

Imat ćemo problema – zabrinuto su govorili europski proizvođači krajem 2006., promatrajući tada prvu generaciju cee'da, iznenađujuće solidnog kompakta i to još s (tada) rekordnim petogodišnjim jamstvom. I doista, problemi Europljana (i Japanaca) samo bubre. Sve ljepšim i kvalitetnijim ključnim modelima sa sedmogodišnjim jamstvom, čija je proizvodnja prebačena u Europu, Kia svake ...

11. 04. 2013

Ozbiljnost projekta svoje velike limuzine Optime, Kia je pokazala pametno odabranom motorizacijom i raskošnim mogućnostima opremanja, vrlo dobrom udobnošću i voznim osobinama, a posebno i odlukom da ju kupcima ponudi i u trendovskoj i ekološkoj, hibridnoj verziji, koja se nedavno pojavila na hrvatskom tržištu. Izuzmemo li naljepnice na testnom vozilu, vidljivih promjena u dizajnu, u odnosu na spomenute benzince odnosno dizelaše, nema. No, pogled na tehničke podatke otkriva da razlika postoji već i u samim dimenzijama: u odnosu na klasičnim pogonom pokretane Optime, hibridna verzija je pet milimetara niža te uz poboljšanu ...

10. 04. 2013

Na ulazu u glasoviti monegaški tunel ispod hotela Fairmont zarežao je i trnce probudio Ferrari Enzo, na maloj benzinskoj postaji oktani su se usred grada slijevali u Lamborghini Aventador, a u legendarnom zavoju Mirabeau u retrovizoru smo gledali prijeteće farove Mercedesa SLR McLaren Roadster… Ipak, u najskupljoj verziji nove Kije pro_cee`d, premda osjetno jeftinijoj od skupocjenog voznog parka koji kruži ulicama mondenog Monte Carla, nismo se osjećali nelagodno. Razlog? Vrlo lijep, sasvim gospodski izgled druge generacije korejskog coupea, koji već na fotografijama izgleda sjajno, a uživo još i bolje. Jedan je od najljepših primjeraka kompaktne klase, ...