Sve novosti

17. 08. 2015

-    Kiji je u srpnju pripalo 1. mjesto u prodaji fizičkim osobama (114 vozila)
-    U prvih 7 mjeseci Sportage i cee’d najprodavaniji u kategoriji prodaje fizičkim osobama (Sportage i ukupno)

Kia i u Hrvatskoj ima više nego dovoljno razloga za slavlje. U srpnju je u prodaji fizičkim osobama zauzela 1. mjesto među svim markama (114 vozila), a modeli cee'd (77 vozila) i Sportage (21 vozilo) bili su najtraženiji u svojim razredima među fizičkim osobama. U prvih sedam mjeseci ove godine Kia se u prodaji fizičkim osobama sa 7,9-postotnim tržišnim udjelom nalazi na 4. mjestu.

Oba modela, i inače Kijini najpopularniji modeli u Europi, u prvih sedam mjeseci ove godine najprodavanija su u svojim razredima među fizičkim osobama (cee'd: 337 vozila, ukupno 5. mjesto sa prodanih 630 vozila), a Sportage je s prodanih 283 primjerka vodeći i u ukupnoj prodaji u svojem razredu. O Sportagevoj (dugogodišnjoj) nadmoći dovoljno govori podatak da njegov udio u razredu SUV-C predstavlja čak 20%, što znači da je svako 5 kupljeno vozilo u toj klasi upravo Sportage.

Kia se u Hrvatskoj u ovoj godini može pohvaliti odličnim rezultatima, jer su zastupnici ovog najstarijeg korejskog automobilskog proizvođača od siječnja do srpnja prodali 1.317 vozila što je čak 66% više nego u istom razdoblju prošle godine i nalazi se na ukupnom 8. mjestu.
S obzirom na brojne novosti koje će Kia predstaviti u narednom razdoblju (u Frankfurtu će imat čak dvije premijere – Sportage i Optima) za očekivati je još veći rast prodaje ovog južnokorejskog diva.

Svi Kijini modeli koji se prodaju u Europi dolaze s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom (do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja prijeđenih kilometara).

 

***
Kia Motors Corporation jedna je od najuspješnijih globalnih automobilskih kompanija s naglašenim smislom za kvalitetne automobile mladolikog izgleda. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje koja se putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaju u 170 država. Korporacija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov najjači adut je europski način rada automobila. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih Kia vozila odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Kvalitetu njegovog rada potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo se ističu modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2015 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova i ukupno drugo (iza Porschea). Izrazito europsku orijentiranost Kia dokazuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora koji Kiju postavljaju na sam tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog Grand Slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama nadilaze očekivanja kupaca, a revolucionarno 7-godišnje jamstvo predstavlja najbolji izbor za Vaš novac.

 

14. 07. 2015

Kia Motors bogatija je za još jedno međunarodno priznanje. Ovaj put priznanje je dobio model Soul EV, koji je nedavno u Francuskoj osvojio prestižno priznanje Prix Auto Environnement MAAF 2015. Soul EV, koji je Kijino prvo 100-postotno električno vozilo, pobijedio je u kategoriji ‘gradskog vozila na alternativnu energiju’. Prix Auto Environnement MAAF 2015, osnovan 2005. godine,... Više ...

29. 06. 2015

S više vozila na američkom tlu nego ikada ranije, Kia Motors je nedavno doživjela još jednu prijelomnicu. Ugledna kompanija J.D. Power je južnokorejskog diva ocijenila kao 2. najboljeg u IQS 2015 studiji (Initial Quality Study). Kijin rezultat u IQS studiji se popravio za čak 20 bodova u odnosu na prošlogodišnji, do tada najbolji Kijin rezultat. Tako se Kia podigla za 4 mjesta i dospjela na fantastično 2.mjesto – zaostala je tek za... Više ...

23. 06. 2015

Iz Kije javljaju kako će ovih dana dostići brojku od 15 milijuna vozila proizvedenih u južnokorejskim tvornicama i izvezenih u druge zemlje. Ova preijelomna brojka dolazi 40 godina nakon prvih 10 primjeraka modela Bris pick-upa izvezenih u Katar 1975. godine. Zbog lakšeg percipiranja količine, kao primjer navodimo da kada bi 15 milijuna Optima limuzina (dužine 4.845 mm) postavili jednu iza... Više ...

12. 06. 2015

Korporacija Kia Motors je na svečanosti u Mexico Cityju objavila početak poslovanja u ovoj srednjoameričkoj zemlji. Događaju je prisustvovalo čak 250 predstavnika vlade, gospodarstva i medija, koji su svjedočili Kijinom ulasku na jedno ovako veliko automobilsko tržište i novoj eri globalne ekspanzije ovog južnokorejskog automobilskog diva. Na događaju su otkrivene pojedinosti. Deveti najveći... Više ...