Sve novosti

03. 09. 2014

- Premium izgled

- Duži, niži i širi te s dužim međuosovinskim razmakom u odnosu na prethodnika

- Evropska premijera 2. listopada na salonu automobila u Parizu

Kia je pokazala prve fotografije novog Kia Sorenta. Radi se o 3. generaciji ovog popularnog sportskog terenca i predstavlja novi izgled, koji se može pohvaliti drskijim stilom i modernijim detaljima.

Novi Sorento, koji je u odnosu na prethodnika duži, niži i širi te ima duži međuosovinski razmak, svoju budućnost će pored uspješne povijesti gradit na premium izgledu i osjećaju, većoj prostranosti i brojnim inovativnim pomagalima.

S dizajnerskim karakteristikama branda i zrelijim izgledom novi model u duši ostaje prepoznatljiv kao i svaki Sorento. Novi izgled je evolucija postojećeg modela, koji uključuje  svježe vizualne elemente, koji su svoju inspiraciju našli u konceptu Kia Cross GT s prošlogodišnjeg salona automobila u Čikagu, a karakteriziraju ga duguljasta motorna maska i potpuno drugačiji D stup.

Vanjština novog Sorenta nastala je pod okriljem Kijinog dizajnerskog studija u korejskom Namyangu, ali su značajan doprinos dala i ostala dva kućna dizajnerska studija u Frankfurtu i Irvinu (Kalifornija).

Sprijeda je novi Sorento dobio veći, uspravniji ‘tigrov nos’ s prepoznatljivim 3-dimenzionalnim dijamantnim uzorkom, te duguljaste, prema natrag zategnute farove. Niža krovna linija, viša bočna linija te mišićava i okrugla ramena na stražnjem dijelu stvaraju dramatičnu figuru.

Elegantniji izgled postignut je promijenjenim dimenzijama (dužina: +95 mm, 4.780 mm; visina: -15 mm, 1.685 mm) i 80 milimetara dužim međuosovinskim razmakom (sada će bit 2.780 mm), koji omogućava više prostora za putnike u sva tri reda sjedala.

Svjetska premijera novog Sorenta bila je krajem kolovza u Južnoj Koreji, dok će u Evropi biti premijerno predstavljen 2. listopada na salonu automobila u Parizu.

 

***
Kia Motors Corporation jedna je najuspješnijih globalnih automobilskih korporacija s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine, godišnje proizvede više od 2,5 milijuna vozila koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 172 države. Korporacija širom svijeta zapošljava više od 47.000 ljudi i njihov je adut europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkom gradu Žilina i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je i službeni automobilski partner Svjetskog nogometnog prvenstva i glavni sponzor teniskog Grand Slama Australian Open. Slogan kompanije „The Power to Surprise“ predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

24. 07. 2014

Kia Motors je, prvenstveno zahvaljujući vrhunskom dizajnu, u zadnjih nekoliko godina stekla veliki ugled. Nedavno joj je Udruga industrijskih dizajnera SAD-a (IDSA) dodijelila dvije prestižne dizajnerske nagrade. Kia je u kategoriji prijevoza osvojila međunarodnu nagradu za dizajnersku izvrsnost (IDEA) za konceptno vozilo GT4 Stinger (srebrno priznanje) i Soula (brončano priznanje). Kia je inače već 2012.... Više ...

07. 07. 2014

Peter Schreyer, predsjednik i voditelj dizajna u Kia Motors Corporation i Hyundai Motor Group, dobio je prestižnu nagradu za životno djelo na području dizajna, koju dodjeljuje EyesOn Design. Radi se o organizatoru jednog od najprestižnijih automobilskih događaja u SAD-u, na kojem se svake godine okupi krema automobilske dizajnerske industrije, kolekcionara i šire... Više ...

01. 07. 2014

Najnovije istraživanje svjetski poznate kompanije J.D. Power o početnoj kvaliteti (J.D. Power 2014 Initial Quality Study) je Kijine modele Sportage i Cadenza u SAD postavila na vrh svoje klase (manji sportski terenci odn. velike limuzine). Osim toga Kia se popela za 4 mjesta u odnosu na prošlogodišnje rezultate IQS rangiranja i sada je na 6. mjestu u SAD-u od sva 32 automobilska brenda. Novi Sportage se... Više ...

30. 06. 2014

Električni Kia Soul EV je najnoviji model najstarijeg korejskog proizvođača automobila, koji je stekao važan certifikat zbog izvanrednih dostignuća na području očuvanja okoliša. TÜV Nord, nezavisna njemačka udruga za tehnički nadzor, novom Soulu EV je dodijelio certifikat za dostizanje standarda ISO 14040 za životni ciklus proizvoda (LCA). LCA ocjenjuje utjecaj vozila i... Više ...