Tehnologija praćenja mrtvih kutova djeluje kao vozačev ‘drugi par očiju’ jer eliminira vozačeve mrtve kutove na lijevoj i na desnoj strani; kada vozač aktivira pokazivač smjera, na digitalnom zaslonu na instrument ploči prikazuje se događanje u njegovom mrtvom kutu; video se prikazuje pomoću diskretnih širokokutnih objektiva koji su skriveni ispod kućišta bočnih ogledala, a koji vozačima omogućuju širi pregled u mrtvom kutu.
Sustav za pomoć kod sprječavanja sudara u mrtvom kutu predstavlja nadogradnju postojećeg sustava za upozoravanje na vozila u mrtvom kutu (BCW); umjesto jednostavnog upozoravanja vozača na vozila u susjednoj traci na autoputu, BCA kočenjem pomaže vozačima izbjegavanje eventualnog sudara.
Kombinirajući podatke s kamere i radara iz Vašeg vozila, FCA sustav analizira podatke o drugim automobilima, pješacima ili biciklistima kako bi izbjegao potencijalni sudar s njima. FCA također djeluje kako bi spriječio sudare s vozilima pri skretanju ulijevo na raskrižju. Ako otkrije potencijalni sudar, na Vašoj instrument ploči pojavljuje se signal upozorenja i primjenjuje se maksimalna snaga kočenja.
Aktivni sustav za održavanje vozila u voznoj traci sada može prepoznati rub puta i crte na putu te upozorava vozača prilikom napuštanja vozne trake bez upotrebe pokazivača smjera.
Kijina autonomna vožnja drugog nivoa veliki je korak prema poluautonomnoj vožnji. U kombinaciji s radarskim tempomatom, LFA sustav prati ubrzanje, kočenje i položaj upravljača u odnosu na vozila ispred. To znači da je vožnja u gužvi lakša i sigurnija. Sustav, koji djeluje u rasponu od 0 do 180 km/h, koristi kameru i radar kako bi održao sigurnu udaljenost od vozila ispred te prati oznake na putu kako bi zadržao vozilo u postojećoj voznoj traci.
Sustav upotrebom kamere i radara održava zadanu brzinu, održavajući tako sigurnu udaljenost između Vas i vozila ispred. Također kontrolira ubrzanje i usporavanje kako bi zaustavio Vaše vozilo kada to učini vozilo ispred, a krene kada krene i vozilo ispred. Zahvaljujući navigacijskom sustavu omogućeno je automatsko usporavanje vozila u bilo kojem zavoju, a i dodatno doprinosi sigurnosti i vožnji unutar ograničenja brzine. Pored toga, NSCC pomaže vozaču na krivudavim dijelovima autoputa jer prije zavoja automatski smanjuje brzinu vozila na odgovarajući nivo, dok nakon izlaska iz zavoja sustav vraća na prethodnu brzinu.
Sustav koristi kameru za čitanje oznaka za ograničenja brzine duž puta i prikazuje podatke pored brzinomjera i na navigacijskom zaslonu. Tada možete sami prilagoditi brzinu vozila u skladu s ograničenjima.
Da bi vožnja unazad bila još sigurnija - posebno kada izlazite s mjesta za parkiranje gdje imate ograničenu preglednost - RCCA zvučno i vizualno upozorava vozača te automatski aktivira kočnice u slučaju da radari otkriju bočni promet u traci u koju ulazi vozilo. Ako vozač odabere opciju upozorenja (Warning Only), sustav će upozoriti samo zvučno i vizualno, bez automatskog kočenja.