Svi članci

21. 04. 2017

Više od 100.000 kilometara KIA Cee’d je gotovo besprijekorno obavljao svoju zadaću!

 

„ZA GOLF očito nije bilo dovoljno novaca, zar ne?“ Glupim tvrdnjama poput ove kupci Kije ubuduće mogu mirne duše odgovoriti: „Ali zato vozim pouzdaniji automobil!“ Naime, uspješnica iz Wolfsburga u AUTO BILD-ovu maratonskom testu pokazala je određene nedostatke, dok je Cee’d više od 100.000 kilometara odradio gotovo bez pogreške.

Od samog dolaska u vozni park kompaktnom se Korejcu sve odlično odvijalo: veći dio naše ekipe s oduševljenjem je prihvatio novajliju. „Vozio bih ga i privatno“, prvih se tjedana često čulo na hodnicima redakcije – i to iz usta iskusnih ispitivača što se može shvatiti kao veliko priznanje.

Vozačima se ponajprije svidio dojam kvalitete i lijepo uređen, ali ne pomodno pretjeran kokpit: „Ovdje se otprve osjećate ugodno“ zapisao je u dnevnik vožnje naš novinar te, kao kasnije još mnogi drugi, kritizirao start-stop sustav.
Inače je Korejac više od 100.000 kilometara radio kao urica.

Pri smirenoj vožnji, u mješovitom načinu, Kia troši samo 6,5 litara, što je dobar rezultat. S dotjerivanjem smo protekle jeseni u ponudi dobili i novi trocilindarski turbobenzinac sa 100 i 120 KS.
Funkcionalnost je uvijek iznova davala povoda za pohvale: tri 12-voltne utičnice, mnogo držača čaša i mjesta za velike boce napitaka u vratima – Kia je praktičan automobil.

I čvrsto obložena sjedala koja gode leđima jako su hvaljena, izbor materijala naš kolega Robin smatra „posve zadovoljavajućim za te novce“.
Naš ispitani model u 136 KS jakoj izvedbi trenutno nije dostupan kod nas, u ponudi su ga zamijenili spomenuti nedavno pristigli benzinci.
Neki su hvalili egzaktan mjenjač, ali i prigovarali lošem držanju smjera i bezosjećajnom upravljaču čije se reakcije pritiskom na gumb mogu podesiti u tri stupnja. Sportska postavka najviše nam se svidjela.

Kupiti ili ne kupiti?
Cee’d je povoljan i izdržljiv. Usto Kia uklanja nedostatke punih sedam godina ili 150.000 kilometara. Jak argument za kupovinu jer zbog mega-jamstva rizik troškova ostaje predvidiv i u mladih rabljenih.

Zaključak
Korejci znaju samo jeftino? Ni slučajno! Kiji Cee’d u maratonskom je testu zamalo promakla najbolja ocjena, a skupila je manje negativnih bodova od vodećeg u klasi VW Golfa. Mješavina izdržljivosti i sedmogodišnjeg jamstva pretvara Kiju u bezbrižan paket. Nema sumnje, to će pozitivno utjecati i na imidž!

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitetu!

Za gledanje originalnog, skeniranog članka, molimo, kliknite OVDJE

 

Naručite se na RSS feed
12. 04. 2017

Novosti je najviše u interijeru. Izveden je iz kvalitetnih materijala, a na visokoj je razini i kvaliteta završne obrade. Kokpit je pregledan, lako se snaći među informacijama i komandama, a praktičan je i 8-inčni dodirni zaslon. Mali sportski upravljač oduševljava brzim odzivom. Ergonomija kabine je uzorna, sve su komande na dohvat ruke. Na udobnim i širokim sjedalima prostora ima u izobilju. ...

06. 04. 2017

Pogledajte zbog čega Sportage oduševljava kupce ne samo u Hrvatskoj nego i diljem cijele Europe ... Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitetu! Prijavite se na test vožnju Za gledanje originalnog videa, molimo, kliknite ...

03. 04. 2017

Prevaljeni put do Rima u novome KIA Sportageu trebao je ukazati na nedostatke četvrte generacije. Veliki problem Korejca je to što ih je odlično skrivao, a evo što smo otkrili o njemu… Da europski proizvođači svakom novom generacijom napreduju i postavljaju mjerila nije tajna, to najbolje pokazuju dva modela iz “vozili smo” rubrike, ...

22. 03. 2017

Dizelašima trenutno ne cvjetaju ruže. Dakle, tko danas traži štedljivu alternativu osporavanim dizelašima koja usto ima sigurnu budućnost, na popis za kupnju treba uvrstiti Kiju Niro. Nekićeni crossover smjestio se negdje između kompaktnog karavana i SUV-a te je otprilike jednako velik kao Opel Mokka. Usto je vrlo ukusno uređen i iznimno prostran. Hibridni se ...