Unaprijeđen hibridni crossover Kia Niro

Tehnološki unaprjeđenije i brojnije asistencije vozaču ADAS

Glavne promjene vanjštine – nova prednja svjetla, maska hladnjaka i naplaci   

U kabini novi mjerači, standardni 8-inčni zaslon i navigacija s 10,25-inčnim zaslonom te premium audio sustav Harman/Kardon

6.12.2019

Kia Motors nedavno je predstavila unaprijeđenog hibridnog Nira. Popularni i više puta nagrađivani kompaktni crossover doživio je nekoliko promjena vanjštine – nova su, npr.  prednja svjetla i svjetla za maglu, maska hladnjaka s dijamantnim uzorkom i dnevna LED svjetla u obliku dvije strelice. Stražnja ukrasna zaštita podvozja šira je i naglašenija, stražnja LED svjetla imaju, u usporedbi s prethodnikom, »hi-tech« izgled, a tu su i novi 16- i 18-inčni naplaci.

U kabini novi mjerači, standardni 8-inčni zaslon i navigacija s 10,25-inčnim zaslonom te premium audio sustav Harman/Kardon
U unutrašnjosti je novi Niro dobio novi zaslon, novu 7-inčnu instrumentnu ploču s novom grafikom, standardni 8-inčni zaslon na dodir i opcijsku navigaciju s 10,25-inčnim zaslonom i premium audio sustavom Harman/Kardon, s jednostavnom upotrebom dobro poznatog Kijinog sučelja. Uz doplatu raspoložive su mjenjačke poluge na upravljaču za još sportskije vozačko iskustvo, kao i aktivno regenerativno kočenje, električna parking kočnica te ambijentalno osvjetljenje u šest različitih boja.

Tehnološki unaprjeđenije i brojnije asistencije vozaču ADAS
Vanjske i unutarnje dimenzije te pogon ostali su nepromijenjeni u odnosu na prethodnika. Tehnološka unaprjeđenja dobio je Kijin paket sustava asistencija ADAS (Kia Drive Wise Advanced Driver Assistance Systems), koji je sada bogatiji za sustav za održavanje vozila na voznoj traci i sustav za praćenje vozne trake te sustav HBA za automatsko zasjenjivanje prednjih svjetala (High Beam Assist).  

Sve te novosti dobit će i Niro Plug-in Hybrid (PHEV), kojeg s hibridnom varijantom širom Europe očekujemo na proljeće.

Rast prodaje hibridnih i električnih vozila od 22 posto
Kijina ponuda elektrificiranih modela doživjela je osjetan rast potražnje u ovoj godini. Prodaja hibridnih, plug-in hibridnih i električnih vozila u prvih je devet mjeseci ove godine porasla s 42.676 na 51.880 vozila (+21,6 %). Ponudu čine novi e-Soul, Optima Plug-in Hybrid (limuzina i karavan) i izvedbe modela Niro.

Prodaja Nira povećala se za čak 32 % na 44.949 vozila, prvenstveno zahvaljujući hibridnom i plug-in hibridnom Niru kao i početku prodaje novog potpuno električnog e-Nira. Kia u dolazećim mjesecima namjerava predstaviti elektrificirane pogone ostalih postojećih i budućih modela.

Raširena ponuda Ceedovih izvedbi
Najznačajniji Kijin model u Europi je Ceed, koji je do sada imao u ponudi hatchback i karavan, a nedavno je obogaćen izvedbama shooting brake ProCeed i crossoverom XCeedom. Prodaja Ceedove ponude se s ukupno prodanih 92.050 primjeraka u 2019. godini u odnosu na prošlu godinu povećala za čak 85 % (I-X 2018: 49.868). Ilustrativan je primjer Njemačka, gdje vlada nevjerojatna konkurencija, u kojoj je Kia udvostručila prodaju Ceeda (18.003 u odnosu na 8.991 primjerak u prvih deset mjeseci 2018. godine).

S četiri izvedbe karoserije Ceeda Kia je nedavno najavila skoro lansiranje plug-in hibrida XCeed i Ceed Sportswagon, koji će se na proljeće iduće godine pridružiti Kijinoj bogatoj ponudi hibridnih i električnih vozila.

Kia. Prva za ljude.


***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani