Tri iF design nagrade za Kiju

‘iF design’ nagrade za novog Kia Stingera, Stonica i Picanta

27.2.2018

Kia Motors nedavno je osvojila tri prestižne ‘iF design’ nagrade za 2018. godinu, čime je ojačala reputaciju marke, koja se temelji na dizajnu. Nova fastback sportska limuzina Kia Stinger, kompaktni crossover Stonic i gradski mališan Picanto dobitnici su priznanja u kategoriji 'dizajn proizvoda'.

Kia do sada osvojila već 15 iF design nagrada
To je već druga uzastopna godina kako je Kia dobila tri iF nagrade i čak deveta godina zaredom s barem jednom iF nagradom. Najnoviji hat-trick znači da sada Kia u svojoj vitrini ima čak 15 iF design nagrada.

Stinger, dizajniran u Kijinom dizajnerskom centru u Frankfurtu, spaja klasični gran turismo dizajn s prostranom i zaštitničkom unutrašnjošću. Model inspiriran grand tourerima iz 1970-ih godina predstavlja elegantne fastback proporcije i mišićav izgled, koji podsjeća na bocu coca-cole i bokove, koji naglašavaju njegov stražnji pogon.

Stonic, također dizajniran u Frankfurtu, Kijin prvi kompaktni crossover, nudi atraktivan i odvažno dizajniran vanjski izgled, kombiniran s višim položajem sjedenja i praktičnim SUV formatom. Radi se o modelu Kije, koji se može pohvaliti s najviše mogućnosti prilagođavanja pojedincu, a kupcima između ostalog omogućava da odaberu između nekoliko dvobojnih kombinacija karoserije i unutrašnjosti.

Treća generacija Picanta – Kijinog najmanjeg modela – u razred A donosi mladolik i energičan karakter. Kupci cijene njegov atraktivan dizajn i visoku kvalitetu završne izrade, s mnogo mogućnosti prilagođavanja pojedincu. Usprkos svojim skromnim dimenzijama Picanto je zahvaljujući inteligentnom dizajnu jedan od najprostranijih automobila u svojem razredu.
    
Za nagrade se natjecalo 6.400 prijavljenih radova iz 54 zemlje
Od osnivanja 1953. godine, iF design nagrade postale su jedne od najvažnijih nagrada na svijetu za izvrsnost u dizajnu. Nagrade su se na početku zvale ‘Formgerechte Industrieerzeugnisse’ (dobar industrijski dizajn) i predstavljale su priznanja za proizvode, predstavljene na sajmu u Hanoveru, a sada su jedno od najvećih dizajnerskih natjecanja na svijetu. Za ovogodišnje nagrade natjecale su se tvrtke iz 54 zemlje, koje su kandidirale 6.402 proizvoda, koje ocjenjuje 63-člani međunarodni žiri neovisnih stručnjaka s područja dizajna.

iF design nagrade dijele u 7 kategorija: proizvod, pakiranje, komunikacija, dizajn usluge / korisničko iskustvo, arhitektura, unutarnji dizajn i profesionalni koncept. Kijini novi modeli su bili nagrađeni u kategoriji dizajna proizvoda.

Više o iF nagradama pročitajte na www.ifdesign.de ili u njihovoj aplikaciji.

Kia. Prva u kvaliteti. Prva u postignućima.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi dolara i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2016 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih brandova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjava svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani