Kijin tržišni udio u Europi doseže 5,2%, a prodaja i dalje raste

Odlični prodajni rezultati prate Kijinu sve bogatiju ponudu elektrificiranih vozila
Kia je  do kraja kolovoza u Europi prodala 372.729 vozila, 12% više nego lani
Prodaja Kije u kontrastu s tržištem koje se smanjilo za 12 %
Grupacija Hyundai, Kia i Genesis ukupno treća po prodaji vozila u Europi
Novi Niro raspoloživ kao hibridni, plug-in hibridni ili potpuno električni crossover

22.9.2022

Podaci koje je nedavno objavilo Europsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) pokazuju da se Kijin tržišni udio u Europi u prvih osam mjeseci ove godine povećao na impresivnih 5,2%, što je porast od 0,6% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Odlični prodajni rezultati prate Kijinu sve bogatiju ponudu elektrificiranih vozila
Kia i dalje privlači kupce svojom sve bogatijom ponudom višestruko nagrađivanih elektrificiranih vozila.

Kia je  do kraja kolovoza u Europi prodala 372.729 vozila, 12% više nego lani
Prvi put registriranih vozila Kia u Europi (Kia tu ubraja zemlje članice EU, EFTA i Ujedinjenog kraljevstva) do kraja kolovoza bilo je 372.729, što je povećanje od 12 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine kada je ovaj brend prodao 331.624 primjerka.

Prodaja Kije u kontrastu s tržištem koje se smanjilo za 12 %
Ovi rezultati uveliko se razlikuju od ukupnog europskog tržišta putničkih vozila koje se u tom periodu sa skoro 6 milijuna prodanih novih putničkih vozila smanjilo za 12 %.

Grupacija Hyundai, Kia i Genesis ukupno treća po prodaji vozila u Europi
Najnoviji podaci ACEA također naglašavaju Kijin posebno uspješan srpanj, s ukupno prodanih 45.238 vozila. To predstavlja tržišni udio od 5,2 posto, u odnosu na 4,6 posto u srpnju prošle godine. Srpanj je i prvi mjesec u kojem je Kijina matična tvrtka Hyundai Motor Group, koju čine sestrinski brendovi Hyundai, Kia i Genesis, završila na trećem mjestu u ukupnoj prodaji vozila u Europi.

Jason Jeong, predsjednik Kia Europe, rekao je: “Međunarodno tržište automobila se i dalje suočava sa značajnim izazovima, uključujući nestašicu komponenti i potražnju potrošača na koje utječu sve veći životni troškovi. Usprkos tome Kia i dalje bilježi impresivne prodajne rezultate. Naša izuzetna ponuda modela koja uključuje sve veću gamu nagrađenih elektrificiranih modela postavlja nas u dobar položaj, jer sve više europskih potrošača traži efikasna i privlačna rješenja održive mobilnosti prilagođena njihovim potrebama.”

Novi Niro raspoloživ kao hibridni, plug-in hibridni ili potpuno električni crossover
Početkom ove godine Kia je predstavila potpuno novi Niro, beskompromisno rješenje za sve one koji traže elegantan i praktičan ekološki prihvatljiviji crossover. Potpuno novi Niro, raspoloživ kao hibrid (HEV), priključni hibrid (PHEV) i potpuno električni (EV) crossover, idealan je izbor za one koji žele smanjiti troškove vlasništva svog vozila. HEV i PHEV izvedba opremljene su sa 1,6-litrenim benzinskim motorom GDI Smartstream, dok Niro EV pruža isključivo električni doseg do 460 km (WLTP standard, kombinirano).
 

Posljednje vijesti