Kia Motors četvrtu godinu zaredom najbolje ocijenjena marka u istraživanju J.D. Power o početnom zadovoljstvu stranaka

Vlasnici vozila Kia prijavili manje kvarova u prvih 90 dana nego vlasnici drugih neluksuznih marki u SAD-u

28.6.2018

Kia je već četvrtu godinu zaredom po rezultatima istraživanja J.D. Power IQS 2018 o početnom zadovoljstvu stranaka u SAD-u nepremiumska marka s najmanje prijavljenih kvarova (72 kvara na 100 vozila).

Kia Sorento i Kia Rio najbolji u svojim kategorijama
Kia drži svoj vodeći položaj s izuzetnim rezultatima modelâ - velikog sportskog terenca Sorento i popularnog Rija, dok su limuzina Optima, sportski terenac Sportage i veliki monovolumen Sedona (u Europi poznatiji pod imenom Carnival, ali se već nekoliko godina ne prodaje u Europi), bili na 2. mjestu u svojim kategorijama. Kia Forte, koji se također ne prodaje u Europi, bio je trećeplasirani u svojoj kategoriji. Nakon pobjedâ u studiji IQS u 2015., 2016. i 2017. godini Kia Soul još je jednom osvojio najvišu ocjenu u kategoriji jednovolumena.

“Prvo mjesto među svim masovnim markama četvrtu godinu zaredom ne ostavlja nikakve nedoumice o vrhunskoj kvaliteti i izradi svakog pojedinačnog vozila Kia,” kaže Michael Cole, izvršni direktor u Kia Motors America. “Dva pobjednika i pet dodatnih modelâ među tri najbolja u pojedinačnim kategorijama, dovoljan su dokaz Kijinog napretka i fokusiranosti na izuzetno korisničko iskustvo.”

Istraživanje IQS 2018, kojeg provodi ugledna tvrtka J.D. Power, temelji se na mišljenju 75.712 vlasnika, koji su kupili vozilo u 2018. godini, 90 dana nakon kupnje. Vozila su ocijenjivali na osnovi voznih iskustava, motornih i mjenjačkih mogućnosti, kao i različitih problemâ, koje su prijavili vlasnici vozilâ.

 

Kia. Prva u postignućima.

***

 

Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi dolara i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2016 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih brandova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjava svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani