Razotkriven Carnival 4. generacije

Kijin novi veliki jednovolumen donosi mišićav SUV stil

30.6.2020

Kia Motors Corporation razotkrila je prve fotografije novog Carnivala, 4. generacije Kijinog najprestižnijeg velikog jednovolumena. Novi Kia Carnival – u Sjevernoj Americi i Australiji prodaje se pod imenom Sedona – dizajniran je da s vrhunskom kombinacijom inovacija, prilagodljivosti i stila privuče progresivne mlade obitelji.

Veliki jednovolumen u novom ruhu donosi dizajnersku evoluciju. Četvrta generacija  Carnivala, koja se temelji na ostavštini globalno uspješnih prethodnika, dobila je robusniji izgled i dizajnerski identitet karakterističan za novu generaciju modela Kia. Novi model na kojem lijepo izgledaju filigranski, futuristički detalji sa SUV-ovima nadahnuti dizajnerski elementi, u razred jednovolumena donosi mišićav izgled s puno stila.

Evolucija karaktera i moderan izgled Kijinog legendarnog jednovolumena

 

Novi Carnival dobio je kraći prevjes, a A stupić pomaknut je natrag kako bi dizajneri dobili duži pokrov motora. Duži međuosovinski razmak glavni je razlog za više prostora u kabini, dok ujedno vozilo izgleda duže, s blago sportskom siluetom. Rezultat je profil koji razotkriva Carnivalov dinamičniji genetski kod.

To je naglašeno jednostavnim, ali odvažnim karakternim linijama koje se protežu uzduž vozila i povezuju prednja i stražnja svjetla. Ispod te čiste linije Carnival donosi vizualno veću karoseriju, s odvažnijim blatobranima i oštrim linijama uzduž karoserije, što pruža istesanu figuru.

Novi model dobio je neobičan oblik krova koji zbog crnih A i B stupića izgleda kao nekakav otok. Gledajući s boka, dizajnerski element koji odskače nesumnjivo je atraktivno dizajnirani C stupić, koji je preuzet od novoga Sorenta. Kromirani stupić, koji odozdo obgrljuje stražnji bočni prozor i proteže se do stražnjeg kraja, dobio je suptilan dijamanti uzorak koji je svoje mjesto našao i u kabini.

Samouvjerenije, još više futurističko lice
Carnival ima novo ‘tigrovo lice,’ koje se proteže po cijeloj širini vozila. Ovo samouvjereno, futurističko lice sadrži svjetla i Kijinu kultnu masku u obliku tigrovog nosa. Kijini dizajneri to su prozvali ‘simfonička arhitektura’, s oblikom prednjeg dijela koji su s mnoštvom tehničkih detalja stvara osjećaj harmonije i strukturne energije. Maska i svjetla definirani su high-tech detaljima i u kombinaciji s kromom iznad maske kreiraju karakteristično lice novog Carnivala.

Carnivalovi farovi i LED dnevna svjetla ostavljaju jedinstven svjetlosni pečat. Duga svjetla integrirana su u kut tigrove maske, dok su kratka svjetla postavljena odvojeno, a njihov se vanjski rub »prelijeva« preko rubova prednjeg dijela. Između dugih i kratkih svjetala nalaze se dnevna svjetla koja obgrljuju Carnivalove pokazivače smjera i spuštajući se, spajaju se s kromiranim rubovima donje maske.

Dolje je postavljen branik s otvorima za protok zraka koji se skladno dopunjuje s metalik detaljima i crnim branikom, zbog čega SUV-ovima inspirirani Carnival izgleda jako robusan.

I stražnji kraj s daškom SUV-a
Straga Carnival karakterizira širok, prepoznatljiv oblik kod kojeg su dizajneri upotrebom širokih linija naglasili njegovu vizualnu čvrstoću.

Te linije su između ostalog vidljive na elegantnim stražnjim svjetlima kod kojih su upotrijebili jednake detalje kao na prednjim dnevnim svjetlima. Svjetla su s oštrom linijom vizualno međusobno povezana, a ta linija se spušta i uokviruje registarsku tablicu.

Iznad svjetala je kromirana linija, koja počinje na vrhu C stupića i obgrljuje gornji rub prtljažnog prozora. Ispod svjetla su preko cijelog stražnjeg kraja linije koje vizualno  dižu centar gravitacije stražnjeg kraja vozila.

Sa sportskim terencima inspirirani dizajn Carnivala dobio je metalnu zaštitu podvozja koja pored zaštitne ima i dekorativnu funkciju jer vozilu daje robusniji izgled.

Početak prodaje u jesen 2020. godine
Novi Kia Carnival počinje svoj prodajni put u Južnoj Koreji kojoj slijede ostala globalna tržišta među kojima nema Europe.

Kia. Prva za ljude.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani