Pravovremeno na redoviti servis da zadržite jamstvo

Servisiranje vozila unutar propisanog kilometarskog ili vremenskog intervala nužno je zbog omogućavanja besprijekornog djelovanja vozila, što smanjuje mogućnost nastanka kvarova.

25.9.2019

Kia Motors donekle je zaoštrila pravila u vezi s redovitim servisiranjem vozila Kia po kojima zbog prekoračenja propisanog kilometarskog ili vremenskog intervala vaše vozilo može u određenim slučajevima izgubiti tvorničko jamstvo.

Servisiranje vozila unutar propisanog kilometarskog ili vremenskog intervala postoji zbog više razloga. Pravovremeno provjeravanje vozila unutar propisanog intervala nužno je zbog pružanja besprijekornog djelovanja vozila, što smanjuje mogućnost nastanka kvarova. Važan uzrok su i novi, stroži emisijski standardi, koje vozilo ispunjava ako je servisirano unutar propisanog servisnog intervala.

Ako svoju Kiju redovito servisirate, nemate razloga za brigu. Ipak vam savjetujemo da vozilo naručite na redoviti godišnji servis malo prije, dakle, barem 1.000 km ili 1 mjesec prije propisanog krajnjeg roka. Tako bez imalo brige i dalje imate jamstvo na vaše vozilo, a ujedno ćete izbjeći eventualne redove i čekanje na servisu u zadnjim danima kada vam se već žuri sa servisiranjem.

Prijavite se na redoviti servis!

Propisani intervali za redovito servisiranje razlikuju se kod modela Kia. Ako niste sigurni u dužinu intervala savjetujemo vam da kontaktirate svojeg ovlaštenog servisera Kia.


Popis ovlaštenih servisera Kia

 

Prva u jamstvu.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani