Električne Kije za rekordni tržišni udio u Europi

Prodaja električnih modela veća za 65%, a plug-in hibrida za 29%

Prodaja elektrificiranih Kia veća za 18%

Svaka četvrta prodana Kia u Europi je hibridna ili električna

24.7.2020

Kia Motors je u prvoj polovici godine u Europi, usprkos smanjenju tržišta, zabilježila rekordnu prodaju hibridnih i električnih vozila.

Prodaja elektrificiranih Kia veća za 18%
Prodaja Kijinih elektrificiranih vozila se u prvom polugodištu u odnosu na jednako razdoblje prošle godine povećala za 18% (44.894 prodanih vozila, prošle godine 38.173 vozila).

Ove brojke uključuju i Kijinu sve veću ponudu blagih hibrida (MHEV), klasičnih hibrida (HEV), plug-in hibrida (PHEV) i električnih vozila (EV). Tako sada elektrificirana vozila predstavljaju četvrtinu Kijine prodaje u Europi (25,2%).

 

 

Kijin tržišni udio u Europi u 1. polovici godine porastao na 3,5%
Prema podacima europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), Kia je u Europi (odnosi se na zemlje članice EU, EFTA i Ujedinjenog Kraljevstva) u prvom polugodištu prodala 178.392 vozila (-33.5%, prošle godine su u istom periodu prodali rekordnih 268.305 vozila). Usprkos padu prodaje, kod Kije će i ove godine padati rekordi jer se Kijin tržišni udio u Europi s 3,2% povećao na 3,5%, što je njen najveći tržišni udio u povijesti.

Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, rekao je: “Usprkos poteškoćama prouzrokovanim pandemijom i dalje vlada veliko zanimanje za naša hibridna i električna vozila. Kada dođe do oporavka automobilskog sektora, Kia će imati dobru osnovu za rast prodaje, posebice na području ekološki prihvatljivijih vozila. U drugoj polovici godine očekujemo dolazak novog elektrificiranog Sorenta i unaprijeđene izvedbe modela Picanto, Rio i Stonic. Lansiranje Kijinih blagih hibrida ‘EcoDynamics+’ u različitim razredima kupcima će po prvi put ponudit širok izbor cjenovno pristupačnih, štedljivih hibridnih modela.”

Svaka četvrta prodana Kia u Europi je hibridna ili električna
S elektrificiranim modelima koji predstavljaju čak četvrtinu Kijine prodaje u Europi, ovaj južnokorejski gigant je prodaju svoja dva električna modela povećao za 65% (12.522 vozila).

Prodaja električnih modela veća za 65%, a plug-in hibrida za 29%
S 8.715 prodanih primjeraka e-Nira i 3.808 prodanih e-Soula, isključivo električna vozila predstavljaju rekordnih 7% Kijine ukupne prodaje u Europi.
Prodaja plug-in hibrida povećala se za 29% (11.177 vozila), prvenstveno zbog lansiranja PHEV izvedbi Ceed Sportswagon i XCeed, ali i zbog sve bolje prodaje plug-in Nira.

Prodaja izvedbi s blagim hibridom veća je za čak 181% (8.389 vozila). Kijina ‘EcoDynamics+’ tehnologija blagog hibrida nedavno je predstavljena kod sva četiri člana obitelji Ceed, a osim toga ova tehnologija sada je raspoloživa i kod Sportaga.

Inače Ceed (Ceed, Ceed Sportswagon, ProCeed i XCeed, ukupno 48.158 vozila) i Sportage (33.292 vozila) i dalje su najpopularniji kod kupaca. Potražnja za elektrificiranim Nirom (HEV, PHEV i EV) posebno je porasla tijekom krize (27.030 prodanih primjeraka), tako da se Niro prvi put vinuo među 3. najprodavanije modele Kije u Europi. Slijede mu Stonic (23.474 vozila) i Picanto (21.214 vozila).

Mogućnosti u drugom polugodištu: novi Sorento, unaprijeđeni modeli, novi pogoni
Druga polovica 2020. će zbog očekivanog oporavka europskog tržišta Kiji omogućiti dosta novih mogućnosti jer će najstariji korejski proizvođač automobila ujesen kupcima ponuditi 4. generaciju Sorenta, koji će po prvi put dobiti hibridnu snagu i osnažiti brend u razredu velikih sportskih terenaca.

Kia je nedavno najavila dolazak unaprijeđenih izvedbi popularnih modela razreda A i B, Picanto i Rio, što će dodatno povećati Kijinu popularnost kod kupaca. Rio će između ostalog dobiti novi blagi hibridni pogon ‘EcoDynamics+, koji će ujedno biti raspoloživ i kod svih izvedbi modela Ceed. Kia će do kraja godine kod svih ostalih modela u svojoj ponudi predstaviti različite tehnologije koje smanjuju potrošnju goriva i snižavaju emisije CO2.

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani