Rekordan tržišni udio Kije u Europi zbog popularnosti elektrificiranih modela

Svaka 4. prodana Kia u Europi je elektrificirana (električna vozila, blagi hibridi, hibridi, plug-in hibridi)
Kijin europski tržišni udio ove godine iznosi 3,6 % – najviši u povijesti Kije u Europi

23.9.2020

Kia Motors je zahvaljujući brzom rastu prodaje svojih plug-in hibrida i električnih vozila u prvih 8 mjeseci ove godine dostigla najveći tržišni udio u Europi ikada.

Prema podacima Europske udruge proizvođača automobila (ACEA) Kijin europski tržišni udio (ovdje spadaju zemlje članice EU, EFTA i Ujedinjeno Kraljevstvo) u prvih 8 mjeseci ove godine iznosi 3,6 %. Prošle godine u istom razdoblju ovaj udio iznosio je 3,1 %.

S 259.442 prodana primjerka u Europi od siječnja do kolovoza, što je 23,4 % manje nego u rekordnoj 2019., Kia je pretekla neke automobilske brendove. Europsko tržište automobila inače je u odnosu na isto razdoblje 2019. godine doživjelo pad za trećinu (-32,9 %).

Prodaja elektrificiranih vozila Kia ove je godine osjetno narasla, na ukupno 68.611 prodanih vozila. Ovi podaci obuhvaćaju Kijinu sve veću ponudu blagih hibrida (MHEV), paralelnih hibrida (HEV), plug-in hibrida (PHEV) i električnih vozila (EV). To znači da je jedna od četiri Kije prodane u Europi elektrificirana (26,4 %).

Emilio Herrera, izvršni direktor u Kia Motors Europe, rekao je: “Cijelo tržište bori se s dramatičnim padom prodaje, uzrokovanim pandemijom, a koji je zahvatio i Kiju. Usprkos tome, brz rast prodaje naših električnih i hibridnih vozila doprinio je rekordnom tržišnom udjelu. To je rezultat naše dugoročne strategije da pružamo različite napredne pogone. To nam zasigurno nudi čvrste temelje za održivi rast kada se tržišta oporave.”

Prodaja električnih vozila se više nego udvostručila: 8 % od svih novih Kia vozila je električnih
Kia je prodaju svoja dva električna modela e-Niro i e-Soul više nego udvostručila. U ovoj godini Kia je u Europi prodala 20.649 električnih vozila, dok je istom razdoblju prošle godine prodala 9.303. Tako sada električna vozila čine 8,0 % svih prodanih Kia vozila u zemljama članicama EU, EFTA i u Ujedinjenom Kraljevstvu, dok se po predviđanjima i u narednim godinama očekuje rast udjela ovakvih vozila.

Prodaja plug-in hibrida veća je za 61,1 % (18.868 vozila), prvenstveno zbog lansiranja plug-i hibridnih izvedbi modela Ceed Sportswagon i Xceed, kao i sve veće popularnosti plug-in hibridne izvedbe modela Niro. Prodaja blagih hibrida, koji su dio ponude linije EcoDynamics+’ kod modela Ceed, Picanto, Rio i Stonic, ove je godine premašila 9.000 vozila, što je novi rekordni rezultat ovog brenda. Kia je također zabilježila veću prodaju izvedbi Sportage EcoDynamics+.

Zanimanje za elektrificirane izvedbe modela Niro (HEV, PHEV i EV) je usprkos padu prodaje u Europi naraslo (43.846 Nira, +12,7 % u odnosu na prošlu godinu). Elektrificirani Niro sada je već Kijin 3. najprodavaniji model u Europi, prije Stonica (35.950 vozila) i Picanta (30.502 vozila) i iza Sportaga (53.906 vozila).

Najprodavaniji model Kije je Ceed čija je prodaja također porasla (71.500 vozila u odnosu na 70.110 primjeraka u 2019.), prvenstveno zahvaljujući lansiranju nove izvedbe karoserije (Xceed) i dolaska novih pogonskih izvedbi XCeed Plug-in Hybrid, Ceed Sportswagon Plug-in Hybrid i novih blagih hibrida EcoDynamics+.

Do kraja godine: novi Sorento, unaprijeđeni Stonic i Rio, novi elektrificirani pogoni
Kraj ove godine Kiji će pružiti nove mogućnosti, jer će na tržištu lansirati nekoliko noviteta. Najznačajniji novitet zasigurno je veliki sportski terenac Sorento. 4. generacija ovog Kijinog legendarnog modela isprva će ponuditi dizelsku i hibridnu izvedbu, dok početkom 2021. godine očekujemo lansiranje plug-in hibrida.

Pored toga Kia će u Europi ponuditi unaprijeđene izvedbe postojećih modela – sportske limuzine Stinger i popularnih modela Picanto, Rio i Stonic. Unaprjeđenja modela Rio i Stonic između ostalog uključuju blage hibride ‘EcoDynamics+’. Kia do kraja godine namjerava predstaviti štedljive i ekološki prihvatljivije tehnologije i u ostalim modelima.
Kia. Prva za ljude.


***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani