Jochen Paesen potpredsjednik Kijinog dizajna interijera

Iskusni dizajner postao je glavni za dizajn interijera novih modela Kia

20.5.2020

Iz Kia Motors Corporation javljaju da je Jochen Paesen postao potpredsjednik skupine za dizajn interijera. Gospodin Paesen stvarat će u Kijinom dizajnerskom centru u Namyangu (J. Koreja) i bit će izravno odgovoran Karimu Habibu, višem potpredsjedniku i voditelju dizajnerskog centra.

Jochen Paesen odgovoran za dizajn interijera vozila Kia
Gospodin Paesen bit će zadužen za razvoj Kijinog dizajna interijera budućnosti. Njegov dolazak posebno će pojačati Kijin rad na dizajnu interijera brojnih električnih i elektrificiranih vozila. Imenovanje je dio Kijinih širih napora da iskoriste prilike koje nudi elektrifikacija.

Jochen Paesen ima iza sebe gotovo dvadeset godina iskustva na glavnim projektima dizajna interijera kod masovnih, premium i start-up brendova. Na zadnjoj funkciji prije dolaska u Kiju bio je viši direktor dizajna interijera kod proizvođača električnih vozila NIO, gdje je vodio globalnu ekipu dizajnera i uspostavio identitet interijera brenda prije ulaska na tržište. Prije toga većinu karijere preživio je u BMW Group, gdje je između ostalog radio na konceptnom vozilu BMW Vision Efficient Dynamics iz 2009. godine i modelu BMW i8 Roadster. Na početku karijere je kod brojnih dizajnerskih projekata surađivao s gospodinom Habibom.

“Velika čast je biti dio Kijine globalne dizajnerske ekipe u vrijeme izuzetnih promjena u automobilskoj industriji,” rekao je Paesen. “Radujem se svom doprinosu u Kijinim ambicioznim planovima za budućnost s uzbudljivim i inovativnim modelima, koji će ojačati njen položaj na tržištu. Kia ima vrlo talentirano ekipu dizajnera i inženjera, stoga jedva čekam da udružimo snage u osnaživanju brenda i popločamo cestu punu inovacija i vrhunskog dizajna.”

“Jochen nije samo nadaren dizajner s bogatim iskustvom, nego posjeduje i duboko razumijevanje sinergije između brenda i dizajna,” rekao je Habib. “U vrijeme kada je Kia najavila svoj Plan S*, s kojim će se uhvatiti u koštac s promjenama u svijetu automobila, Jochen će pojačati našu ekipu i pomoći nam u stvaranju novih prilika. Radujem se njegovom dolasku u našu mladu i kreativnu ekipu u Koreji.”

Dizajnerski centar u korejskom gradu Namyangu je stožer Kijine globalne dizajnerske mreže. U njemu su zaduženi za sve vidike dizajna brenda - od koncepta i modeliranja do stila i razvoja boja i materijala, ali istovremeno i usko surađuju s regionalnim dizajnerskim centrima u Europi, SAD-u i Kini.

Karijera Jochena Paesena:
2016~2019: viši direktor dizajna interijera, NIO
2014~2015: voditelj dizajna interijera, BMW i
2012~2014: projektni voditelj dizajna interijera, BMW Group
2010~2012: kreativni direktor dizajna interijera, BMW Group
2006~2010: dizajner interijera, BMW Group
2002~2006: dizajner interijera, Volkswagen AG

* Plan S: Kijina srednjoročna i dugoročna strategija, usmjerena u progresivno uspostavljanje vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti koja obuhvaća usluge mobilnosti,  elektrifikaciju vozila, povezivost i autonomiju.

Kia. Prva za ljude.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani