Kia prošle godine prvi put s pola milijuna prodanih vozila u Europi

U 2019. Kia u Europi prodala 502.845 vozila

Skoro udvostručena prodaja električnih Kija

Obitelj Ceed nova je prodajna uspješnica – prodaja novog Ceeda bolja za čak 46 %

17.1.2020

Kia Motors po podacima europske udruge proizvođača automobila ACEA prvi je put u svojoj povijesti prodala pola milijuna vozila u Europi u roku godine dana.

11 godina zaredom rast prodaje i rekordan tržišni udio (3,2%)
Kijina ukupna prodaja u Europi prošle je godine dostigla 502.845 vozila, što predstavlja rast prodaje od 1,7 posto i rast prodaje čak 11 godina zaredom. Brend je prošle godine prvi put dostigao rekordni tržišni udio i to 3, 2% europskog tržišta automobila (tu Kia svrstava zemlje članice EU i EFTA).

Rast je posljedica većeg zanimanja za Kijinu sve veću ponudu hibridnih, plug-in hibridnih i električnih vozila, a djelomično i prodajnog uspjeha nedavno lansiranih i unaprijeđenih modela, primjerice Ceeda i Stonica.

Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, rekao je: „2019. godina za nas je predstavljala prijelomnicu, jer smo prvi put predstavili novu generaciju električnih vozila i lansirali nove izvedbe i pogone naših najpopularnijih modela. Kao jedan od najaktivnijih igrača na tržištu električnih vozila, Kia uspješno implementira nastojanja klijenata da smanje svoj ekološki otisak i troškove vožnje.”

„Prošle je godine Kia gotovo udvostručila prodaju električnih vozila u odnosu na godinu prije, stoga smo uvjereni da će nam veći kapaciteti omogućiti da udovoljimo rastućoj potražnji za ovakvim vozilima”, zaključio je Herrera.

Osjetan skok prodaje elektrificiranih vozila
Sve veća potražnja klijenata za naprednim pogonima značajno je doprinijela Kijinom prošlogodišnjem uspjehu. Prodaja hibridnih, plug-in hibridnih i potpuno električnih vozila se s 58.029 vozila, prodanih u 2018., povećala na 66.386 vozila (+14 %) u 2019. godini.

Model Niro (u hibridnoj, plug-in hibridnoj i potpuno električnoj izvedbi) i dalje ostaje Kijin najtraženiji elektrificiran model, koji je ukupno našao 57.519 novih kupaca (+27 % u odnosu na 2018). Hibridni Niro dobio je 37.475 novih vlasnika (+8 %), a dobro su se iskazali i Niro Plug-in Hybrid (10.144 primjerka, +1.9 %) i novi potpuno električni e-Niro (9.900 primjeraka).

Skoro udvostručena prodaja električnih Kija
Uključujući i potpuno novog električnog e-Soula, koji je raspoloživ samo na nekim tržištima, Kia je skoro udvostručila prodaju električnih vozila – sa 7.064 vozila u 2018. na 13.132 vozila u 2019. (+86 %). Optima Plug-in Hybrid, raspoloživa kao limuzina i karavan, prošle je godine s 5.635 prodanih primjeraka također poboljšala svoju prodajnu statistiku (+23 %).

Obitelj Ceed nova je prodajna uspješnica – prodaja novog Ceeda bolja za čak 46 %

2019. godina je obitelji Ceed donijela titulu najprodavanijeg modela Kije u Europi. Prvi put je registriran točno 110.201 Ceed, što je rast od 46 posto. Prethodni bestseler ovog brenda, Kia Sportage, bio je jako blizu sa 109.838 primjeraka.

Velikom interesu za novu generaciju Ceeda kumovali su i dolazak shooting brake izvedbe ProCeed i urbanog crossovera XCeed, mada su baš sve četiri izvedbe zabilježile rast prodaje. Hatchback Ceed našao je 45.917 kupaca (+13 %), a karavanski Ceed Sportswagon 34.041 (+22 %). ProCeed, koji je prodan u 19.644 primjerka, doživio je čak 11 puta bolju prodaju od svog prethodnika, kupeovskog pro_cee’da. U jesen lansirani XCeed je za samo tri mjeseca već oduševio 10.599 kupaca.

Gradski mališan Picanto je među svim Kijinim modelima u Europi opet zauzeo treće mjesto. S prodanih 75.187 primjeraka gotovo je izjednačio rezultat iz 2018. godine (75.315 vozila). Rastuća potražnja za malim crossoverom Stonicom odrazila se kroz poboljšanje prodaje od 20 posto (66.749 prodanih primjeraka u 2019., 55.742 u 2018. godini).

Isprobajte Kiju.


***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani