Kia s novom uslugom Kia Charge u Europi

KiaCharge s jednom karticom, jednim korisničkim računom i mjesečnim plaćanjem
160.000 mjesta za punjenje diljem Europe uz upotrebu jednog korisničkog računa

14.10.2020

Kia Motors lansirala je KiaCharge, europsku uslugu javnih punionica. Time će vlasnici električnih i plug-in hibridnih Kija imati pristup najvećoj mreži javnih punionica u Europi i moći će koristiti uslugu pomoću aplikacije i s jedinstvenom karticom. Ova usluga svim korisnicima nudi atraktivne cijene, koje su dizajnirane kako bi odgovarale širokom krugu pojedinaca s različitim preferencijama punjenja.

Nova usluga omogućava upotrebu najveće javne mreže punionica u Europi
Usluga KiaCharge u suradnji s tvrtkom Digital Charging Solutions (DCS) vozačima Kije omogućava upotrebu oko 160.000 mjesta za punjenje u Europi, uključujući AC (naizmjenična struja) i DC (istosmjerna struja) punionice.

eRoaming – jednokratno mjesečno plaćanje
Korisnici KiaCharge mogu koristiti punionice svih glavnih operatora preko jedne platforme, što pojednostavljuje upotrebu i punjenje. Zahvaljujući eRoamingu klijenti mogu puniti svoja vozila širom Europe bez sklapanja dodatnih ugovora s drugim operaterima jer se plaćanje vrši jednom mjesečno preko jedinstvenog računa.

Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, rekao je: “Brojne stranke još uvijek vide raspoloživost i primjerenost mjesta za punjenje kao prepreku protiv kupovine električnog vozila. Lansiranjem suvremene usluge javnog punjenja, koja je jednostavna za upotrebu i dostupna s jednim korisničkim računom, kupovina električnog vozila postat će još privlačnija brojnim kupcima.”  

S neprestanim napretkom razvoja baterija, domet električnih auta se stalno povećava. Tako primjerice e-Niro s baterijom kapaciteta od 64 kWh s jednim punjenjem može preći do 455 km, dok ujedno kombinira stil i svestranost crossovera s dugim dometom i nultim emisijama.

U dolazećim godinama sve će više vozača svoja vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem zamijeniti s električnim vozilima. Potražnja za javnim punionicama će se u narednih 10 godina po rezultatima studije kompanije McKinsey (kolovoz 2018.) povećati za 35 posto.

KiaCharge – jedan korisnički račun za cijelu Europu
S uslugom KiaCharge južnokorejski gigant želi kupcima električnih i plug-in hibridnih vozila nuditi suvremenu paneuropsku mrežu javnih punionica – eRoaming. Ona vozačima električnih vozila omogućava višekratno korištenje punionica bez dodatnih ugovora s drugim  ponuđačima. Ova usluga je pogotovo dobrodošla na dužim putovanjima ili u inozemstvu, jer vozačima pruža udobno i bezbrižno punjenje.

Nova usluga punjenja nudi stranicu na kojoj se nalaze sve važne informacije, uključujući i detalje o proizvodima, cijenama, mapi punionica i upravljanju korisničkog računa. Pored toga KiaCharge, koji djeluje na platformama iOS i Android, omogućava inteligentno planiranje rute i tako pomaže korisnicima kod jednostavnog traženja mjesta za punjenje na putu ili na cilju. Korisnici mogu pronaći raspoloživu punionicu upotrebom infotainment sustava u vozilu.

Korisnici KiaCharge mogu koristiti DCS mrežu pomoću jedinstvene RFID kartice (radio-frequency identification) ili aplikacije. Korisnici aplikacije imaju informacije o cijenama u realnom vremenu. Kupci jednom mjesečno dobivaju račun za upotrebu mreže što je praktičnije od pojedinačnog plaćanja kod svakog punjenja.

KiaCharge korisnicima će pružati nekoliko paketa s obzirom na potrebe kupaca. To će omogućiti korisnicima, koji prelaze manje kilometara, plaćanje pojedinačnog punjenja bez mjesečne pretplate ili mješavinu plaćanja svakog pojedinačnog punjenja i mjesečnu pretplatu s fiksnom cijenom onima koji redovito pune svoje električno ili plug-in hibridno vozilo.

Svi paketi napravljeni su kako bi punjenje bilo što udobnije, učinkovitije i jednostavnije, a nude i jednostavno plaćanje i jedinstvenu mjesečnu pretplatu.

Planovi za Europu
KiaCharge stiže na sedam europskih tržišta u listopadu ove godine: počevši s Italijom, Poljskom i Španjolskom, kojima će se pridružiti Austrija, Francuska, Njemačka i Švicarska. U zadnjem kvartalu usluga će biti raspoloživa i britanskim strankama. Kia u bliskoj budućnosti  planira širenje programa i u drugim dijelovima Europe.

O tvrtki Digital Charging Solutions
Digital Charging Solutions GmbH (DCS) razvija rješenja za punjenje za proizvođače automobila i tvrtke zadužene za flote vozila, što ih svrstava među najvažnije igrače na području elektromobilnosti. Od početka 2019. godine DCS u okviru zajedničke tvrtke surađuje s BMW Group i Daimler AG. CHARGE NOW je DCS-ova usluga s kojom žele ojačati globalno održivu mobilnost zajedno s ostalim programima REACH NOW, FREE NOW, PARK NOW i SHARE NOW.

Kia. Prva za ljude.

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani