Kia odlučnije ulazi među pružatelje usluga mobilnosti

Ostvarenje strategije Plan S zajedno s globalnim partnerima i otvorenim inovacijama

14.9.2020

Iz Kia Motors Corporation najavili su planove s kojima će ojačati partnerstva s tvrtkama koje se bave globalnom mobilnošću kako bi zadovoljili različite potrebe stranaka širom svijeta.

Predsjednik i direktor Kije, Ho Sung Song, tijekom obilaska tvornice u gradu Sohari (J. Koreja) prilikom zadnjih priprema za početak lansiranja Carnivala 4. generacije javnosti je predstavio Kijinu strategiju globalne mobilnosti.

“Kia želi strankama pružati prilagođene proizvode i različite usluge mobilnosti koje se temelje na našoj dugoj povijesti proizvodnje automobila,” rekao je predsjednik Song. “Kia će ojačati suradnju s globalnim partnerima jer želimo nuditi regionalno prilagođene usluge mobilnosti, koje će biti ostvarenje naše strategije Plan S.”

U siječnju ove godine Kia Motors je najavila dugoročnu strategiju Plan S, koja predstavlja planove ovog brenda da svoje usluge mobilnosti prilagodi strankama u različitim dijelovima svijeta.

Kia će usluge prilagoditi različitim životnim stilovima kupaca po regijama
U Južnoj Koreji će Kia unaprijediti lokalni program pretplate ‘Kia Flex’ na ukupno 200 vozila. Ponuda vozila će uključivati novog Carnivala koji će uskoro biti lansiran na korejskom tržištu, kao i novi potpuno električni model koji stiže u skoroj budućnosti.

U Europi će Kia surađivati s globalnim partnerima pri pružanju regionalno prilagođenih usluga mobilnosti. 2018. godine, Kia je zajedno sa španjolskim energetskim divom Repsol osnovala usluge zajedničke upotrebe vozila (car-sharing) WiBLE. Radi se o programu, koji korisnicima omogućava najam i vraćanje vozila na brojnim lokacijama. WiBLE trenutno upravlja 500 plug-in hibrida Kia Niro PHEV i u Španjolskoj je jedan od vodećih pružatelja usluga zajedničke upotrebe vozila. Kia s ovom platformom namjerava u budućnosti pružati multimodalne usluge mobilnosti, koje uključuju različite načine prijevoza, primjerice javni prijevoz i zajedničku upotreba vozila.

Kia će do kraja godine preko svojih zastupnika pokrenuti usluge mobilnosti i u Italiji i Rusiji. To je nova servisna usluga, koja zastupnicima omogućava izdavanje vozila za određeno razdoblje, od jednog dana do čitave godine. Kia će u skoroj budućnosti postupno širiti svoje usluge širom svijeta.

U Sjevernoj Americi će Kia svoju elektrifikaciju ubrzati suradnjom sa svojim partnerima. Tako je pružatelju prijevoza Lyft prošle godine namijenila 200 primjeraka električnog modela e-Niro, dok su ove godine 44 primjerka plug-in hibrida Niro HEV dali tvrtci MoceanLab, koja se bavi uslugama mobilnosti, a koja je vlasništvu automobilske grupacije Hyundai Motor Group.

MoceanLab osnovan je prošle godine s ciljem pružanja usluga mobilnosti na području Los Angelesa, a planovi za širenje njihovih usluga uključuju zajedničku upotrebu autonomnih vozila, shuttle prijevoze, multimodalne prijevoze i osobnu mobilnost. MoceanLab upravlja flotom od 100 vozila, koja između ostalog uključuje hibridni Niro HEV. Kia namjerava razviti nove proizvode, napravljene kako bi unaprijedili usluge mobilnosti koje se temelje na dosad prikupljenim podacima MoceanLabove flote vozila.

U zemljama u razvoju, Kia se također priprema na neizbježne promjene na području pružanja usluga mobilnosti. Kia je partner tvrtka kao što su npr. Ola, najveći indijski pružatelj prijevoza, Revv, indijska car-sharing kompanija i Grab, najveći pružatelj prijevoza u Jugoistočnoj Aziji. Ova partnerstva Kiji će omogućiti bolje razumijevanje potreba njenih kupaca po pitanju mobilnosti i daljnjeg razvoja u budućnosti.

Kia. Prva za ljude.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani