Kia predstavila planove za rast prodaje električnih vozila

Iduće godine će Kia u Europi ponuditi novi električni crossover dugog dometa, novu platformu i mogućnost brzog punjenja

Kia će do 2025.  širom svijeta ponuditi 11 električnih vozila u različitim razredima

Svaki novi model Kije u Europi imat će elektrificirani pogon

 

14.5.2020

Kia Motors Europe predstavila je više informacija o prelasku na elektrifikaciju svojih vozila, koja slijedi rekordnoj prodaji električnih vozila (EV) u Europi u prvom kvartalu 2020. godine (Q1 2020).

Kia je nedavno predstavila ‘Plan S’, novu srednjoročnu i dugoročnu strategiju, namijenjenu progresivnom uspostavljanju vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti, koja uključuje elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnu vožnju.

Strategija Plan S ocrtava Kijine preduvjete i poduzetnički ‘iskorak’ iz poslovnog sistema, fokusiranog na vozila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem u smjeru u čijem središtu je popularizacija EV-ova.

Električna vozila predstavljaju 6 % Kijine ukupne prodaje u Europi u Q1 2020
Kijina fokusiranost na električna vozila u Europi već daje rezultate bez presedana. U prvom kvartalu 2020. je prodaja novih EV-ova u odnosu na jednako razdoblje prošle godine Kijina prodaja skočila za 75 posto, na ukupno 6.811 vozila. To znači da su Kijina vozila s nultim emisijama predstavljala 6 posto Kijine ukupne europske prodaje* u Q1 2020 (2,9 % u Q1 2019).
*113.026 prodanih vozila Kia u EU + EFTA + Velika Britanija u Q1 2020 [izvor: Udruženje europskih proizvođača automobila (ACEA)]

Kia će do 2025.  širom svijeta ponuditi 11 električnih vozila u različitim razredima
Kako bi ostvarili ciljeve iz Plana S Kia do 2025. godine namjerava ponuditi 11 električnih vozila koja će biti Kijini predstavnici u različitim razredima, koji uključuju putnička vozila, sportske terence i jednovolumene.

Iduće godine će Kia u Europi ponuditi novi električni crossover dugog dometa, novu platformu i mogućnost brzog punjenja
Prva vozila Kijine sljedeće generacije električnih vozila u Europi će biti predstavljena već iduće godine i biti će napravljena na posebnoj platformi koja će imati najsuvremeniji električni pogon i vrhunske tehnologije. Nova platforma neće samo nuditi dizajn crossovera, koji briše granice između putničkih i sportskih terenaca, nego će omogućavati i u budućnost usmjereno korisničko iskustvo. Također će nuditi domet od više od 500 kilometara s jednim punjenjem i brzo punjenje za manje od dvadeset minuta.

Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, rekao je: “Kijina brojna nova električna vozila biti će raspoloživa u Europi, koja je trenutno glavno tržište za rast prodaje EV-ova u svijetu. Ohrabruje nas rani uspjeh naših postojećih EV modela e-Niro i e-Soul, koje su kupci u Europi vrlo dobro prihvatili. U zadnjih 5 godina smo baš svake godine zabilježili rast prodaje električnih Kija, a naši modeli sljedeće generacije taj će trend još osnažiti.”

Svaki novi model Kije u Europi imat će elektrificirani pogon
Od novih modela, koje će Kia u idućim godinama predstaviti u Europi, svaki će imati barem jednu elektrificiranu verziju (blagi hibrid, puni hibrid, plug-in hibrid ili struja) i tako će napredne pogonske tehnologije predstavljati još veći udio u prodaji Kije u Europi.

Nova korisnička iskustva za europske vozače
Nakon novog potpuno električnog modela, kojeg očekujemo iduće godine, Kia će od 2022. predstaviti još nekoliko vozila s nultim emisijama, koja će pored novog dizajna donijeti  i nova korisnička iskustva namijenjena još jednostavnijoj upotrebi u svakidašnjem životu.

Pored toga Kia će nova vozila ponuditi s mogućnostima punjenja prilagođena potrebama i financijskim mogućnostima kupaca u različitih razredima vozila. Kijina električna vozila imat će mogućnost punjenja od 400V ili 800V, što će omogućavati brzo ili vrlo brzo punjenje, za različite tipove kupaca.

Pablo Martinez Masip, direktor produktnog planiranja i određivanja cijena u Kia Motors Europe, objašnjava: “Europskim kupcima želimo pružati najbolju vrijednost za njihov novac, što je nešto čemu smo privrženi kod svih naših novih vozila. To znači da će određeni modeli, posebice oni namijenjeni kupcima osjetljivim na troškove, ponuditi 400-voltni način punjenja. 800-voltno punjenje neće biti raspoloživo samo kod Kijinih najprestižnijih modela, nego kod svih modela, gdje je izrazita potražnja za tom funkcijom.

“Oba sustava moći će se puniti kod kuće ili na javnim punionicama. 800-voltno vrlo brzo punjenje poboljšava upotrebljivost kod modela koje voze kupci kojima češće treba vrlo brzo punjenje visokog napona ili prijelaze više kilometara. 400-voltno punjenje, koje imaju višestruko nagrađivani modeli e-Niro i e-Soul, također omogućava brzo punjenje i dalje će biti važno za brojne kupce, koji su prilagodljivi oko toga gdje i kada pune. Pobrinut ćemo se za sve njihove potrebe.”

Cilj je do 2026. godišnje prodati 500.000 EV-ova, svaka 5. prodana Kia u Europi biti će električna
Kijini rani koraci ka popularizaciji električnih vozila, čime su preduhitrili brojne konkurente, temelj su budućnosti na osnovu Plana S. Kia namjerava do 2026. širom svijeta godišnje prodati 500.000 električnih vozila, koja bi tada trebala predstavljati više od 20 posto Kijine europske prodaje.

Kijinoj ponudi električnih vozila pridružit će se različiti modeli, koji će pomoći brendu da ostvari taj cilj, a od pomoći će im biti sve veći broj kupaca u Europi, koji su spremni voziti se na struju.

Kia. Prva u razvoju.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani