Drugi par očiju: novi Kia Sorento s novim digitalnim zaslonom otklanja vozačeve mrtve kutove

Vozačima pomaže izbjegavati sudare s vozilima koja se nalaze u njihovom mrtvom kutu

8.5.2020

Kia će kod novog Sorenta predstaviti tehnologiju BVM (Blind-Spot View Monitor). Ovaj vozačev ‘drugi par očiju’ namijenjen je unaprjeđenju sigurnosti svih učesnika u prometu eliminiranjem vozačeva mrtvoga kuta na obje strane vozila.

BVM se prikazuje na visokorezolucijskom zaslonu između mjerača
Sorento je prva Kia u Europi, koja će dobiti ovaj napredni sustav asistencije. To će biti tek jedna od mnogih funkcija koje omogućava novi potpuno digitalni 12,3-inčni ‘Supervision’ zaslon na instrument ploči. BVM poboljšava vozačevu preglednost unatrag na obje strane vozila tijekom vožnje na autocesti i povezan je s pokazivačima smjera.

Video visoke rezolucije prikazuje se na lijevoj i desnoj strani TFT-LCD instrument ploče, kada vozač uključi pokazivač smjera i u njegovom mrtvom kutu se skriva vozilo. Video mrtvog kuta odmah zauzima mjesto na zaslonu mjerača brzine ili brojača prijeđenih kilometara (ili mjerača hibridnog sustava kod hibridnih izvedbi Sorenta), dok ujedno još uvijek prikazuje trenutnu brzinu vozila. V

ideo se prikazuje pomoću dvije širokokutne kamere visoke rezolucije, koje se nalaze u kućištima bočnih ogledala. Kamere omogućavaju širi kut prikaza od samih ogledala nudeći vozaču mnogo bolji prikaz vozila iza njega.

Nova tehnologija zajedno s prikazom događanja oko vozila olakšava parkiranje
Kijina BVM tehnologija bit će raspoloživa kupcima Sorenta u Europi kao dio paketa u kojem je prikaz događanja oko vozila (Surround View Monitor) i sustav asistencije PCA za sprječavanje sudara prilikom parkiranja (Parking Collision-Avoidance Assist), kao i audio sustav Bose Performance Series.

Raspoloživo uz sustav za upozoravanje na vozila u mrtvom kutu
Taj paket europskim će kupcima biti raspoloživ u vozilima opremljenim s funkcijom BCA (Blind-Spot Collision-Avoidance Assist). Sustav BCA pomaže vozačima kod izbjegavanja sudara s vozilima iz mrtvog kuta jer djeluje kada prepozna približavanje sudara.

Potpuno digitalna instrument ploča
Kijini ‘Supervision’ digitalni mjerači namijenjeni su pružanju informacija vozačima koliko je moguće jasno. Sa zaslonom visoke rezolucije (1920x720 piksela), digitalni mjerači zamjenjuju uobičajeni mjerač brzine i brojač prijeđenih kilometara sa jedinstvenim zaslonom koji prikazuje izoštreni digitalni brojčanik s podacima o vozilu i motoru.

Multifunkcijski zaslon među mjeračima prikazuje navigacijske upute 'turn-by-turn', informacije audio sustava, detaljnije putne podatke, dijagnostička upozorenja, kao i 'pop-up' obavijesti povezane s različitim aktivnim tehnologijama i sustavima asistencije.

 

Kia. Prva u razvoju.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani