Kia Motors najbolje plasirana u studiji J.D. Power U.S. IQS o početnom zadovoljstvu vlasnika vozila

Vlasnici Kia vozila u SAD-u izvijestili o najmanje poteškoća u prvih 90 dana nakon kupnje vozila
Kia je br. 1 među masovnim brendovima već 6 godina zaredom

7.9.2020

Kia se po nedavno objavljenim rezultatima studije J.D. Power 2020. o početnom zadovoljstvu vlasnika vozila u SAD-u (Initial Quality Study - IQS), zajedno s brendom Dodge, plasirala na 1. mjesto i imala je prijavljenih 136 poteškoća na 100 vozila.

Kia je tako već 6 godina zaredom  broj 1 kod masovnih proizvođača automobila. “To je izuzetna serija,” rekao je Dave Sargent, potpredsjednik tvrtke J. D. Power odgovoran za kvalitetu automobila.

Forte, Sedona (Carnival), Sorento i Soul na vrhu u svojim razredima
Za Kijin konstantan uspjeh u studiji IQS najzaslužniji su modeli Forte i Soul koji su se plasirali među 10 najboljih među svim modelima. Kia je imala i razredne pobjednike – Forte (kompaktno vozilo razreda C), Sedona (veliki monovolumen, u Europi se prodavao kao Carnival), Sorento (srednje veliki SUV) i Soul (mali SUV).

Više priznanja J.D. Power od bilo kojeg drugog brenda, 2 godine zaredom
“Biti na 1. mjestu među svim masovnim brendovima šest godina zaredom je izuzetna čast i podsjetnik da budemo najbolji koliko je to moguće,” rekao je Sean Yoon, predsjednik i direktor Kia Motors North America i Kia Motors America. “S četiri razredna prvaka – i četiri dodatna modela među 3 najbolja u svojem razredu – Kijina filozofija da daje sve od sebe i dalje ubire plodove na ovom vrlo konkurentskom automobilskom tržištu.”

Godišnji izvještaj analizira mišljenje 87.282 vlasnika 189 različitih modela vozila podijeljenih u 26 razreda. Vozila ocjenjuju s obzirom na vozačko iskustvo, djelovanje motora i mjenjača te brojnih drugih poteškoća povezanih s kvalitetom o kojima izvještavaju vlasnici vozila.
 

Kia. Prva u kvaliteti.

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani