Kia u odvažan preobražaj s novim logom i globalnim sloganom

Novi logo utjelovljuje Kijinu samouvjerenost i predanost klijentima

7.1.2021

Kia je predstavila svoj novi korporativni logo i globalni slogan koji simboliziraju odvažan preobražaj i novu strategiju brenda. Predstavljanje novog loga pokazuje Kijine ambicije da postane vodeći brend u mobilnosti budućnosti, s promjenom gotovo svih vidika svog poslovanja.

Novi logo utjelovljuje Kijinu samouvjerenost i predanost klijentima
Logo je simbol Kijine nove strategije i implementacije obećanja klijentima o vrednotama koje će ovaj brend ispunjavati svojim novim proizvodima i uslugama, kao i iskustvom koje će pružati. Novi logo izgleda kao svojeručni potpis. Ritmična, neisprekidana crta predstavlja Kijinu predanost omogućavanju inspirirajućih trenutaka, dok ujedno njegova simetrija govori o samouvjerenju brenda. Rastuće linije logotipa predstavljaju ambicije brenda i – što je još važnije – vrhunsku kvalitetu koju Kia pruža svim svojim klijentima.

“Kijin novi logo predstavlja predanost brenda da postane ikona promjena i inovacija”, rekao je Ho Sung Song, generalni direktor i predsjednik uprave najstarijeg korejskog proizvođača automobila. “Automobilska industrija trenutno se suočava s brzim preobražajem u kojem Kia proaktivno sudjeluje i prilagođava se tim promjenama. Naš novi logo predstavlja našu želju da inspiriramo klijente kada njihove potrebe za mobilnošću evoluiraju, ali i naše zaposlenike kako bi se mogli uhvatiti u koštac sa svim izazovima u ovoj industriji punoj brzih promjena.”

Kia tijekom spektakularnog predstavljanja postavila novi Guinessov rekord s 'najviše dronova koji istovremeno izvode vatromet'
Novi logo spektakularno je predstavljen u okviru pirotehničkog showa na nebu iznad korejskog grada Incheon. Čak 303 drona ispalila su na stotine vatrometa u sinkroniziranom umjetničkom nastupu kako bi proslavili Kijin novi početak. Time su postavili novi Guinnessov svjetski rekord s ‘najviše bespilotnih letjelica koje su istovremeno izvele vatromet’. Impozantnu predstavu moguće je pogledati na Kijinom globalnom YouTube kanalu.

Kia ubuduće s novim sloganom
Pored novog logotipa Kia je predstavila i novi globalni slogan Movement that inspires (Pokret koji inspirira) koji će zamijenit dosadašnji slogan The Power to Surprise (Snaga iznenađenja).

Nova strategija brenda bit će predstavljena 15. siječnja
Više informacija o Kijinoj novoj strategiji koja obuhvaća namjenu i filozofiju brenda kao i njihovu implementaciju u buduće modele Kia bit će predstavljeno na digitalnom događaju (New Kia Brand Showcase) koji će se održat 15. siječnja, a koji će biti emitiran na Kijinom globalnom YouTube kanalu.

Lansiranje novog logotipa slijedi Kijin Plan S predstavljen početkom 2020. koji je dugoročna poslovna strategija. Plan S predviđa da Kia (pored ostalih ciljeva) postane vodeća na globalnom automobilskom tržištu. Stoga će se u Kiji fokusirati na još veću popularizaciju električnih vozila i predstavljanje različitih usluga mobilnosti nastalih na osnovi potreba i ukusa pojedinaca i lokalnih tržišta.

Kia. Prva za ljude.


# # #

Kia Motors Corporation – o nama
Kia Motors Corporation (www.kia.com) pruža vrhunsko iskustvo mobilnosti i pokretnošću inspirira svoje klijente. Tvrtka utemeljena 1944. godine je u industriji ‘mobilnosti’ prisutna više od 75 godina. S 52.000 zaposlenika diljem svijeta, prisutnošću u više od 190 zemalja i tvornicama u 6 zemalja, Kia danas godišnje proda oko 3 milijuna vozila. Kia spada među glavne igrače popularizacije elektrificiranih i baterijskih električnih vozila, a odnedavno razvija i sve veću paletu usluga mobilnosti čime ohrabruje milijune ljudi kako bi istraživali najbolje načine kretanja. Za više informacija posjetite: www.kianewscenter.com.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani