Kia Motors i u rujnu globalno uspješna

Rujanska globalna prodaja iznosila 260.023 vozila, 10 posto bolje nego prošle godine

6.10.2020

Iz Kia Motors Corporation javljaju da su u rujnu širom svijeta ukupno prodali 260.023 vozila, što je 10,3 posto bolje nego u rujnu prošle godine.

Najpopularniji je bio sportski terenac Sportage s prodanih 33.999 primjeraka, kojem su se najviše približili sportski terenac Seltos (31.144 primjerka, ne prodaje se u Europi) i limuzina K5 (25.365 primjeraka, na nekim tržištima se prodavala pod imenom Optima).

U Južnoj Koreji prodali 51.211 Kia, 22 posto bolje nego u rujnu 2019. godine
Prodaja na Kijinom domaćem tržištu doživjela je čak 21,9-postotno poboljšanje u usporedbi s 2019. godinom. Tamošnji trgovci prodali su 51.211 Kia među kojima je prednjačio veliki jednovolumen Carnival.

 

 

 

Prodaja izvan Koreje iznosila 208.812 vozila, viša za 8 posto  
Prodaja izvan Koreje u rujnu ove godine je u odnosu na prošlu godinu skočila za 7,7 posto na ukupno 208.812 vozila. Rast su predvodili sportski terenci, na čelu sa Seltosom i Sportagem, dok je 3. najpopularniji model bila limuzina K3 (negdje se prodaje pod imenom Forte).  

Usprkos trenutnom zahtjevnom poslovnom ozračju, prouzrokovanom pandemijom Covid-19, Kia i dalje nastavlja s razvojem usluga mobilnosti 'KiaMobility'. Ovaj novi program korisnicima omogućava najam vozila kod Kijinih zastupnika samo za jedan dan ili za cijelu godinu.

Kia očekuje daljnji rast prodaje do kraja godine zbog još bogatije SUV ponude
Korporacija očekuje dobre prodajne rezultate i u nastavku ove godine zahvaljujući još bogatijoj ponudi sportskih terenaca, na čelu s modelom Sonet, kojeg su prošli mjesec predstavili u Indiji, kao i benzinskog Sorenta koji će biti raspoloživ u zadnjem kvartalu.
Kia. Prva za ljude.

     
***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani