7 GODINA JAMSTVA

PITANJA I ODGOVORI
? NA KOJI SE AUTOMOBIL ODNOSI 7-GODIŠNJE KIA JAMSTVO?
ODGOVOR:
7-godišnje jamstvo odnosi se na sva osobna vozila.
? JE LI TO TVORNIČKO JAMSTVO ILI JAMSTVO KOJE NUDI LOKALNI PRODAVAČ?
ODGOVOR:
Ovo jamstvo nije kao ostala vanjska jamstva, npr. od osiguravajućih kuća ili lokalnih prodavača. Ovo je opsežno tvorničko jamstvo koje vrijedi jednako od prvog dana pa do do kraja sedme godine.
? POSTOJI LI OGRANIČENJE KILOMETRAŽE?
ODGOVOR:
Tijekom prve tri godine trajanja nema ograničenja kilometraže*, a za cjelokupni period jamstva ograničenje kilometraže je na 150.000 km.

*iznimka su vozila koja se koriste za komercijalne svrhe, s ograničenjem od 150.000 km
? POSTOJE LI DIJELOVI KOJE JAMSTVO NE POKRIVA?
ODGOVOR:
Neki dijelovi vozila imaju svoj prirodni rok trajanja i jamstvo ih pokriva kraće vrijeme. To su: akumulator (12 mjeseci bez ograničenja kilometraže), naknadno ugrađena Kijina originalna dodatna oprema (24 mjeseca bez ograničenja kilometraže), audio sustav, navigacija i ostali audio priključci (36 mjeseci, odn. 100.000 km). Jamstvo na boju vrijedi 60 mjeseci ili 150.000 km, jamstvo na anti-perforaciju 84 mjeseca bez ograničenja kilometraže. Jamstvo na visokonaponsku (HV) bateriju vrijedi 7 godina ili 150.000 kilometara (za gubitak kapaciteta na manje od 70 % izvornog kapaciteta).
? VRIJEDI LI JAMSTVO ZA CIJELO VOZILO ILI JE OGRANIČENO NA ODREĐENE DIJELOVE?
ODGOVOR:
Jamstvo vrijedi za cijelo vozilo. Samo na određene dijelove jamstvo vrijedi kraće vrijeme. Detaljan opis možete pronaći pod upitom „Postoje li dijelovi koje jamstvo ne pokriva“.
? KAKO JE MOGUĆE DA SAMO KIA NUDI 7-GODIŠNJE JAMSTVO, ODNOSNO DO 150.000 KM?
ODGOVOR:
Zbog iznimne kvalitete proizvodnje Kia je samouvjereno ponudila ovakvo izvanredno jamstvo, jedinstveno na europskom tržištu. Kijino jamstvo nije jamstvo koje nude osiguravajuća društva, nego tvorničko jamstvo koje vrijedi od početne do sedme godine starosti vozila.
? JE LI JAMSTVO PRENOSIVO NA SLJEDEĆEG VLASNIKA?
ODGOVOR:
Da, u potpunosti. Znači, ukoliko budete prodavali vozilo nakon, primjerice, 5 godina upotrebe, vozilo će i dalje imati 2 godine jamstva.
? ŠTO JE S JAMSTVOM NA PROHRĐAVANJE?
ODGOVOR:
Svi naši osobni automobili nove generacije osigurani su 7 godina.
? GUBI LI MOJE VOZILO JAMSTVO AKO PREKORAČIM PROPISANI SERVISNI INTERVAL?
ODGOVOR:
Kia Motors donekle je zaoštrila pravila u vezi s redovitim servisiranjem vozila Kia po kojima zbog prekoračenja propisanog kilometarskog ili vremenskog intervala vaše vozilo može u određenim slučajevima izgubiti tvorničko jamstvo.

Servisiranje vozila unutar propisanog intervala nužno je zbog osiguravanja besprijekornosti vozila, što smanjuje mogućnost nastanka kvarova. Važan uzrok su i novi, stroži emisijski standardi, koje vozilo ispunjava ako je servisirano unutar propisanog servisnog intervala.

Ako svoju Kiju redovito servisirate, nemate razloga za brigu. Ipak vam savjetujemo da vozilo naručite na redoviti godišnji servis malo prije, dakle, barem 1.000 km ili 1 mjesec prije propisanog krajnjeg roka. Tako bez imalo brige zadržavate jamstvo, a ujedno ćete izbjeći eventualne redove i čekanje na servisu u danima kada vam se već žuri.
Jamstveni uvjeti dostupni su u jamstvenoj knjižici vozila ili kod ovlaštenog servisera.
Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani