Izgraditi novu budućnost i ostvariti snove čovječanstva kreativnim razmišljanjem i suočavanjem s izazovima.
Filozofija upravljanja poslovnim procesom smisao je postojanja naše tvrtke i služi kao osnovna smjernica koja oblikuje razmišljanje i ponašanje zaposlenih. Sljedeće tri ključne riječi opisuju Kijinu filozofiju upravljanja ukratko: punu odgovornost, ostvarivanje potencijala i prakticiranje čovječanstva. Ove ključne vrijednosti obuhvaćene su jednom izrekom: „Izgradnja nove budućnosti i ostvarenje snova čovječanstva kreativnim razmišljanjem i suočavanjem s izazovima“.
Godine 2011. Hyundai Motor Group uspostavila je novu korporativnu viziju: "Poštovanje ljudi i praksa upravljanja okolinom kako bi se maksimiziralo stvaranje vrijednosti i ostvario uravnotežen i zajednički rast dionica". Sve podružnice surađivat će kako bi ispunile tu viziju i pretvorile Hyundai Motor Group u vrhunsku svjetsku automobilsku grupu koja klijentima pruža novu vrijednost. Većom vrijednošću koju stvaramo udruživanjem naših kompetencija, jačamo sigurnost partnerskih firmi i lokalnih zajednica, a istovremeno doprinosimo održivosti čovječanstva.
Pod korporacijskom vizijom na nivou Grupe nalaze se detaljne vizije za svako ključno poslovno područje. Za poslovanje u automobilskoj industriji, vizija je 'Pružanje novog prostora koji život čini praktičnijim i ugodnijim ostvarivanjem superlativne mobilnosti temeljene na inovativnim ljudima orijentiranim, ekološki prihvatljivim tehnologijama i sveobuhvatnim uslugama. Kia Motors će ponuditi proizvode i usluge koje odgovaraju ovoj viziji okretanja automobila od pukih načina prijevoza u nove prostore za životni stil.
Osnovne vrijednosti obuhvaćaju kodeks ponašanja zaposlenih i organizacije u cjelini.
One također predstavljaju korporativnu kulturu kojoj težimo i obećanje koje činimo sebi i dioničarima.
Postali smo jedan tako što smo dijelili iste vrijednosti i dosljedno ih primjenjivali našim procesima donošenja odluka.
Kia Motors će se suočiti s izazovima koji će se voditi kroz međusobnu suradnju i poštovanje dok ispunjavaju naše obećanje i obuhvaćaju talent i raznolikost kako bismo izgradili zasebnu korporativnu kulturu.