Članci za: cee'd Sportswagon

21. 04. 2017

Više od 100.000 kilometara KIA Cee’d je gotovo besprijekorno obavljao svoju zadaću!

 

„ZA GOLF očito nije bilo dovoljno novaca, zar ne?“ Glupim tvrdnjama poput ove kupci Kije ubuduće mogu mirne duše odgovoriti: „Ali zato vozim pouzdaniji automobil!“ Naime, uspješnica iz Wolfsburga u AUTO BILD-ovu maratonskom testu pokazala je određene nedostatke, dok je Cee’d više od 100.000 kilometara odradio gotovo bez pogreške.

Od samog dolaska u vozni park kompaktnom se Korejcu sve odlično odvijalo: veći dio naše ekipe s oduševljenjem je prihvatio novajliju. „Vozio bih ga i privatno“, prvih se tjedana često čulo na hodnicima redakcije – i to iz usta iskusnih ispitivača što se može shvatiti kao veliko priznanje.

Vozačima se ponajprije svidio dojam kvalitete i lijepo uređen, ali ne pomodno pretjeran kokpit: „Ovdje se otprve osjećate ugodno“ zapisao je u dnevnik vožnje naš novinar te, kao kasnije još mnogi drugi, kritizirao start-stop sustav.
Inače je Korejac više od 100.000 kilometara radio kao urica.

Pri smirenoj vožnji, u mješovitom načinu, Kia troši samo 6,5 litara, što je dobar rezultat. S dotjerivanjem smo protekle jeseni u ponudi dobili i novi trocilindarski turbobenzinac sa 100 i 120 KS.
Funkcionalnost je uvijek iznova davala povoda za pohvale: tri 12-voltne utičnice, mnogo držača čaša i mjesta za velike boce napitaka u vratima – Kia je praktičan automobil.

I čvrsto obložena sjedala koja gode leđima jako su hvaljena, izbor materijala naš kolega Robin smatra „posve zadovoljavajućim za te novce“.
Naš ispitani model u 136 KS jakoj izvedbi trenutno nije dostupan kod nas, u ponudi su ga zamijenili spomenuti nedavno pristigli benzinci.
Neki su hvalili egzaktan mjenjač, ali i prigovarali lošem držanju smjera i bezosjećajnom upravljaču čije se reakcije pritiskom na gumb mogu podesiti u tri stupnja. Sportska postavka najviše nam se svidjela.

Kupiti ili ne kupiti?
Cee’d je povoljan i izdržljiv. Usto Kia uklanja nedostatke punih sedam godina ili 150.000 kilometara. Jak argument za kupovinu jer zbog mega-jamstva rizik troškova ostaje predvidiv i u mladih rabljenih.

Zaključak
Korejci znaju samo jeftino? Ni slučajno! Kiji Cee’d u maratonskom je testu zamalo promakla najbolja ocjena, a skupila je manje negativnih bodova od vodećeg u klasi VW Golfa. Mješavina izdržljivosti i sedmogodišnjeg jamstva pretvara Kiju u bezbrižan paket. Nema sumnje, to će pozitivno utjecati i na imidž!

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitetu!

Za gledanje originalnog, skeniranog članka, molimo, kliknite OVDJE

 

Naručite se na RSS feed
17. 10. 2016

Unatoč snažnoj ekspanziji crossover i SUV segmenata, tipičan odabir prosječnog hrvatskog kupca još uvijek je kompaktni automobil. Odlikuje se povoljnim omjerom uloženog i dobivenog, dovoljno je prostran i zadovoljavajuće praktičan. Maksimalnu ekonomičnost potrošnje goriva postiže uz dizelski motor, ali to povlači višu startnu cijenu i skuplje troškove održavanja što ...

16. 06. 2016

Kia cee'd druge generacije upravo navršava četvrti rođendan, a i dalje je svjež i funckionalan, posebno u karavanskoj izvedbi Sportswagon. Premda se gepekom ne može mjeriti s Octaviom kombi, nudi sve što objektivno treba.   Testirali smo snažniju dizelsku verziju s ručnim šaltungom i srednjim, a već bogatim paketom LX Champion.   Pod haubom je 136 KS, ...

25. 05. 2016

Kupiti ili ne kupiti: Cee'd je povoljan i izdržljiv. Usto Kia uklanja nedostatke punih sedam godina ili 150.000 kilometara. Jak argument za kupovinu jer zbog megajamstva rizik troškova ostaje predvidiv i u mladih rabljenih. „Za Golf očito nije bilo dovoljno novaca, zar ne?“ Glupim tvrdnjama poput ove kupci Kije ...

04. 05. 2016

Druga generacija KIA-ina kompakta cee'd lansirana je prije četiri godine, ali je već stiglo vrijeme za redizajn automobila koji je osmišljen i izrađen u KIA-inu centru u Njemačkoj po ukusu europskih kupaca. Kia cee'd kao najprodavaniji auto kompaktne klase privatnim kupcima u Hrvatskoj u prošloj godini, i dalje ima sedmogodišnje jamstvo koje ne daje ni jedan proizvođač. Prigodom redizajna izvana su obavljene manje korekcije, dok je unutrašnjost podignuta na višu razinu zahvaljujući kvalitetnijim materijalima i preciznijoj završnoj obradi. ...