Svi članci

21. 06. 2017

Na domaćem tržištu započela je prodaja potpuno nove generacije najprodavanijeg globalnog modela Kije, koji u gradskoj klasi konkurira Renault Cliju i Opelu Corsi

U četvrtom izdanju korejski novitet gradske klase narastao je u dužinu (15mm) i širinu (5mm), a rastegnut je i međuosovinski razmak (10 mm) na 2580 mm. Moderniji vizualni nastup potpisuju Kijine dizajnerske podružnice u Njemačkoj i Kaliforniji koje su preuzele veći dio posla od centrale u Južnoj Koreji. Botoksirano lice s novom prednjom maskom, izduženom haubom i trendovskim LED svjetlima u skladu je s agresivnijim obiteljskim linijama sve popularnije marke među europskim kupcima.

Još veće novosti donosi kabina s novim multimedijskim sustavom s kojim je središnja konzola očišćena nepotrebnih prekidača. Uz upravljanje audio sustavom i navigacijom, zaslon visoke rezolucije pruža i mogućnost upravljanja funkcijama pametnih telefona. Prtljažnik je u odnosu na prethodnika narastao za 37 litara i sada broji 325, što je više nego solidna brojka, posebno ako se zna da je stražnji prevjes zapravo skraćen u odnosu na prethodnu generaciju.

Ponudu motora otvara 1.25-litreni MPI s 84 KS koji će na domaćem tržištu zasigurno biti i najtraženiji izbor kupaca, a uz njega tu je i jednolitreni trocilindraš T-GDi sa 100 KS koji je premijeru već imao u kompaktnom Cee'du. Boje dizelaša brani 1.4 CRDi u izvedbi s 90 KS. Bazni benzinac dolazi u spoju s 5-brzinskim ručnim mjenjačem, snažniji s 5 i 6-brzinskim dok je dizelaš dostupan samo uz ručni sa šest brzina.

Cijene startaju na 88.990 kuna koliko treba izdvojiti za 1.25-litreni MPI, jednolitreni T-GDi dostupan je za 95.990 dok dizelska izvedba stoji 110.990 kuna. Rio je u Europi dostupan isključivo u izvedbi s pet vrata, a kao i kod svih ostalih modela korejske marke, kupci mogu računati na sedmogodišnje jamstvo.

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitetu!

Prijavite se na test vožnju

Za gledanje originalnog članka molimo, kliknite OVDJE

Naručite se na RSS feed
09. 03. 2017

Prve primjerke nove generacije modela Rio korejska je Kia upravo uputila prema europskim kupcima. U Hrvatsku će novi Rio stići u ožujku ili travnju, po cijeni od 93.000 kuna. Rio je jedan od Kijinih globalno najprodavanijih modela, pa je razumljivo da se odmak od prethodnika vidi na svim poljima. Rio četvrte generacije izgleda modernije i dinamičnije, materijali u interijeru su kvalitetniji, organizacija komandi bolja, ...

27. 02. 2017

Dolaskom Kije u slovački industrijski gradić Žilina i otvaranjem tvornice krajem 2006. godine došlo je do naglog razvoja cijele regije. Radi se o jednoj od najsuvremenijih tvornica. U tvornici proizvode modele Sportage, Venga i cee'd (u tri karoserijske izvedbe - kupe, hatchback i karavan), a radnicima i robotima za proizvodnju jednog vozila potrebno je manje od minute.   Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite ...

16. 02. 2017

Slovačka je u posljednjih dvadesetak godina postigla ogroman napredak. Nekad siromašna zemlja istoka Europe uspjela je provesti reforme, postati prava tržišna ekonomija, članica EU, uvesti euro, privući strane investicije i na kraju postati najveći proizvođač automobila u svijetu, u odnosu na broj stanovnika. Zahvaljujući snažnoj industriji, Slovačka je za razliku od Hrvatske relativno ...

30. 08. 2016

Kia već godinama pobjeđuje europsku konkurenciju kvalitetom, dizajnom, garancijom i cijenom. U svom trećem izdanju, Sorento je sam vrh onoga što Kia danas nudi europskim kupcima. Kia ima i mnogo kvalitetnije, skuplje modele koje nudi kupcima u Americi i Aziji (Kia Cadenza, Kia K900). Tehnološki je superiornija od mnogih europskih brandova (i ne samo europskih), pa joj nije problem konstruirati i jedan Sorento, koji je daleko bolji SUV od konkurencije. Ono što je mene iznenadilo (ugodno, svakako), je činjenica da je Sorento za klasu bolji od modela iz “iste kuće” – Hyundaija Santa Fe. Je li Kia iznad marke Hyundai? Ako izravno usporedimo modele ovih ...