Svi članci

10. 02. 2017

Iako je riječ o globalnom automobilu koji se proizvodi u Koreji, a prodaje diljem svijeta, dizajnom je vrlo dobro pogođen ukus Europljana te je jedan od najupečatljivijih malih automobila.

Kia Rio, novi je dokaz kako korejske marke automobila rade više nego dobar posao. Nakon prvih testnih vožnji u Portugalu sigurni smo da je ovo jedan od najboljih gradskih automobila na tržištu kojim će Kia napraviti osjetno bolji posao nego s prethodnikom.

Iako je riječ o globalnom automobilu koji se proizvodi u Koreji, a prodaje diljem svijeta dizajnom je vrlo dobro pogođen ukus Europljana, tako da je ovo bez sumnje jedan od najelegantnijih i najupečatljivijih malih automobila na tržištu. Upečatljiv je i po dimenzijama.


Sa 407 centimetara dužine trenutno je najveći auto u segmentu, a to se vidi i u unutrašnjosti koja nudi prostranost koja graniči s onom u modelima kompaktne klase. U prtljažnik tako primjerice stane 325 litara.
Dizajn unutrašnjosti elegantan je poput vanjštine, a dominira 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir za funkcije multimedije, radija i navigacije. Kia je ostavila i mnogo prostora za maštu kupca i individualizaciju te tako povrh osam vanjskih boja i naplataka veličine 15 do 17 inča nude i sedam različitih uređenja unutrašnjosti.

I ponuda motora jako je bogata. Osnova je 1,25-litreni benzinac, poznat iz prethodnog modela s 84 KS, tu je i 1,4-litreni benzinski motor sa 100 KS, a potpunu novost predstavljaju 1-litreni trocilindrični turbobenzinci sa 100 i 120 KS. Iako su u ponudi i 1,4-litreni dizelaši sa 77 i 90 KS upravo se od novih benzinaca očekuje najbolja prodaja u Hrvatskoj. Auto je iznimno udoban, a vozi se mnogo dinamičnije od prethodnika, prvenstveno zbog boljeg prednjeg ovjesa i izravnijeg upravljača.

Novi Rio donosi i mnogo bogatiju opremu, primjerice prvi u klasi serijski nudi USB punjače straga, a tu su i luksuzni detalji poput grijanih sjedala i grijanog upravljača te mnogo sigurnosnih detalja poput automatskog kočenja u slučaju nužde. Rio u Hrvatsku dolazi tijekom ožujka ili veljače, a osnovni model će stajati oko 93.000 kuna.

Za gledanje originalnog, skeniranog članka, molimo, kliknite OVDJE

 

Naručite se na RSS feed
09. 12. 2016

Tko bi rekao da je od dolaska četvrte generacije Kije Rio prošlo već pet godina? Ipak, nasljednik je već pokazan na salonu u Parizu, a u međuvremenu je sadašnji Rio, koji će u prodaji ostati još koji mjesec, krajem 2014. izvana moderniziran naočitim branicima, a iznutra poboljšan kompletnijim instrumentima, redizajnom otvora ventilacije i oplemenjen ugodnijim oblogama. Sve u svemu, ni dizajnom ni ukupnom izvedbom ne ...

29. 11. 2016

Simpatični Rio treće generacije polako odlazi u povijest. Naime, na ovogodišnjem je međunarodnom salonu automobila u Parizu korejska marka predstavila novu generaciju tog megapopularnog modela, dok testirani automobil pripada osvježenoj (facelift) ediciji prikazanoj također na pariškom salonu, pred dvije godine. No, (još uvijek) aktualni Rio kao da ništa nije izgubio na svojoj privlačnosti čemu je možda i najbolji ...

15. 09. 2016

Na predstojećem salonu automobila u Parizu Kia će predstaviti četvrtu generaciju Rija, svog najprodavanijeg modela, koji na trži¬šte dolazi tijekom 2017. godine. Model koji je u prethodnih pet godina ostavio dubok trag na hrvatskom, ali i europskom tržištu samo u 2015. godini prodan je u čitavom svijetu u više od 470.000 primjeraka. Dolazi s nešto većim dimenzijama i međuosovinskim razmakom, ali i nizom tehnoloških noviteta u domeni multimedije. ...

06. 12. 2012

Od 1. srpnja iduće godine kada će Hrvatska postati punopravna članica Europske unije promijenit će se i Zakon o posebnom porezu na osobne automobile koji donosi i novi način obračuna trošarina.Prema prijedlogu zakona, trošarine na automobile plaćat će se prema vrijednosti vozila i emisiji C02, a ne samo prema vrijednosti vozila kao sada. Stoga će se na automobile koji manje zagađuju plaćati manja trošarina. Konkretno, prema kriteriju C02 trošarina se neće plaćati na benzince koji ispuštaju do 90 g/km C02 i dizelaše koji ispuštaju do 85 g/km CO2. No takvi se automobili se na našem tržištu mogu nabrojiti na ...