Guinnessov rekorder v porabi goriva!
  Hibridna Optima za vožnju u prosjeku trošila je samo 3,64 l/100 km.
  Pročitajte više.

Najnapredniji hibrid

KIA Optima Hybrid s električnim i benzinskim pogonskim sklopom može se pohvaliti brojnim tehničkim rješenjima za dostizanje vrlo niske potrošnje goriva i minimalnih emisija ispušnih plinova.

Optima Hybrid jedini je hibridni automobil s jedinstvenim 7-godišnjim jamstvom i prodajnom cijenom na razini dizelske varijante.

Sav pogonski sklop u suradnji s 40-konjskim (30 kW) električnim motorom postiže konkretnih 140 kW (190 KS)
i maksimalnih 265 Nm okretnog momenta.

Kia za baterije nudi jamstvo kao i za cijelo vozilo – 7 dugih i bezbrižnih godina. Optima je zato jedini hibridni automobil s jedinstvenim 7-godišnjim jamstvom.

Guinnessov rekorder

Hibridna Kia Optima oborila je Guinnessov svjetski rekord u potrošnji goriva. Hibridna Optima za vožnju kroz 48 američkih država u prosjeku je trošila samo 3,64 l/100 km. Dva vozača za prijeđenih 12.712 km u 14 dana potrošili samo 5,5 punih rezervoara za gorivo.

Kia Motors, najstariji korejski proizvođač automobila, može se pohvaliti Guinnessovim svjetskim rekordom u najnižoj potrošnji goriva koji je postignut s hibridnom Optimom u 14-dnevnom pothvatu kroz 48 susjednih američkih saveznih država.

Eko tehnologija

U gradskoj vožnji Optimu Hybrid pokreće vrlo živahni elektromotor s čak 205 Nm okretnog momenta koji pomoću električne energije pohranjene u baterijama pokreće Optimu do 100 km/h. Kod snažnijeg ubrzanja i brže vožnje automatski se aktivira 2,0-litarski benzinski motor. Tijekom vožnje djeluje jedan ili oba motora, a sva prebacivanja s jednog na drugi pogon za vozača i suputnike su gotovo neprimjetni.

Elektromotor

Kod aktiviranja električnog pogona EV vozilo pokreće samo elektromotor s električnom energijom iz baterije. Kod zahtjeva za veću pogonsku snagu benzinski motor dopunjuje i elektromotor što osjetno snižava potrošnju goriva.

Litij-polimerna baterija

U odnosu na ostale hibridne baterije litij-polimerna baterija je lakša, kompaktnija i efikasnija.

Aktivni Eco Sistem

Optima Hybrid serijski je opremljena ECO prekidačem, koji usklađenim djelovanjem pogonskog sklopa, mjenjača i klima uređaja omogućava smanjenje potrošnje goriva.

Aktivni zračni usisnik

Iza prednje maske smješten je aktivni usisnik koji automatski otvara i zatvara dovod zraka u motorni prostor, osjetno smanjuje otpor zraka kod većih brzina i doprinosi manjoj potrošnji goriva.

Električni kompresor klime

Električni kompresor visokih performansi omogućava optimalno i sasvim automatsko djelovanje klima uređaja u svim uvjetima čak i kod isključenog benzinskog motora što doprinosi još nižoj potrošnji goriva.

Eko zaslon

Zaslon u boji informira vozača o ključnim podacima o potrošnji goriva i ušteđenoj energiji. Što je vožnja ekonomičnija veći je broj eko listova i cvjetića.

Sve postignute vrijednosti računalo paralelno prikazuje i zbraja u konačan rezultat. Što je vožnja ekonomičnija veći je broj zelenih listova.

Računalo također bilježi prosječnu potrošnju goriva u 150-sekundnom intervalu.

Performanse

Kod Optime Hybrid nema kompromisa! Tehnički vrlo napredan pogonski sustav oduševljava nevjerojatnom kombinacijom štedljivosti i visokih performansi gdje se sportska limuzina dokazuje filozofijom životnog užitka u stilu francuskog izraza "joi de vivre".

Motor

Značajna uloga povjerena je 2,0-litrenom benzinskom motoru iz obitelji Nu najveće snage 140 KS (110 kW) pri 6.000 okretaja u minuti i 180 Nm maksimalnog okretnog momenta pri 5000 okretaja. U odnosu na klasičnu izvedbu, četverocilindraš u hibridnoj Optimi ima 20 posto veću kompresiju što doprinosi smanjenju emisija ugljičnog dioksida i oko 10 posto nižoj potrošnji goriva.

Performanse su vrlo uvjerljive. Sav pogonski sklop u kombinaciji s 40-konjskim električnim motorom s permanentnim magnetima, konstantnim okretnim momentom 205 Nm između 0 i 1.400 okretaja u minuti i polju djelovanja do 6.000 okretaja zajedno s benzinskim četverocilindrašem postiže konkretnih 190 KS (140 kW) i maksimalnih 265 Nm okretnog momenta.

6-stupanjski automatski mjenjač

Optima Hybrid opremljena je inteligentnim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem bez klasičnog pretvornika momenta koji je zadužen za naprednu logiku prijenosa i izvrsnu voznu dinamiku te postizanje niske potrošnje goriva.

Regenerativno kočenje

Električni generator tijekom kočenja i zaustavljanja pretvara kinetičku energiju u električnu. Ovako stečena energija akumulira se u bateriji koja energijom opskrbljuje pogonski elektromotor. Potrošnja goriva je zato niža za više od 40 posto.

Električni pogon (TMED)

Pogonski elektromotor kod Optime Hybrid postavljen je direktno na automatski mjenjač što omogućava usklađeno djelovanje benzinskog i električnog pogona bez posrednih pretvornika momenta koji smanjuje iskorištenje pogonskog sklopa i povećavaju potrošnju goriva.

Vrhunski sigurnosni koncept

Sigurnost je jedna od najvažnijih stavki. Zato Optima Hybrid oduševljava brojnim sigurnosnim dodacima, na čelu sa šest sigurnosnih zračnih jastuka, sustavom dinamične vozne stabilnosti i npr. sustava za automatsko otključavanje vozila u slučaju sudara. Sve to zaokružuje vrlo čvrsta i na dodatno ojačana karoserija na ključnim mjestima.

Sigurnosni zračni jastuci

Šest sigurnosnih zračnih jastuka za potpunu zaštitu.

Prednja sjedala

Prednja sjedala opremljena su posebnim aktivnim naslonima za glavu koji sprječavaju ozljede vrata kod udara drugog vozila odostraga.

Kamera za pomoć kod vožnje unatrag

Optima Hybrid serijski je opremljena kamerom za prikaz događanja iza vozila kod vožnje unatrag. Kamera se automatski aktivira kod vožnje unatrag.

Stabilnost i prianjanje

Optima Hybrid opremljena je sustavom za osiguravanje dinamičke stabilnosti ESC i sustavom za sprječavanje proklizavanja pogonskih kotača TCS koji su zaduženi za optimalnu stabilnost kod snažnog kočenja i u vožnji na skliskim podlogama.

Ugodna unutrašnjost

Profinjeno dizajnirana unutrašnjost s centralnom konzolom blago usmjerenom prema vozaču i izobiljem prostora za pet putnika nikoga ne ostavlja ravnodušnim! Isto vrijedi i za serijsku opremu, na čelu s električno podesivim kožnim prednjim sjedalima, paljenjem motora na tipku i vrhunskim audio sustavom sa šest zvučnika i navigacijskim uređajem s europskom kartografijom. Za ugodniji osjećaj u hladnim zimskim danima Optima Hybrid opremljena je i električno grijanim upravljačkim obručem, a za handsfree telefoniranje tu je Bluetooth.

Izvrsno klimatizirana okolina

U hibridnoj Optimi nikada nije previše vruće ili hladno. Za optimalne klimatske uvjete brine se standardni dvozonski klima uređaj s odvojenim podešavanjem željene temperature na vozačevoj i suvozačevoj strani.

Cjelogodišnja udobnost

Kožna sjedala u Optimi Hybrid serijski su opremljena hlađenjem i naprednim električnim grijanjem pomoću infracrvene tehnologije koja sa zdravstvenog gledišta nema problematičnih elektromagnetnih utjecaja.

Grijan upravljački obruč

Upravljački obruč može biti opremljen električnim grijanjem za ugodniju i udobniju vožnju u hladnim zimskim danima.

Informacijski sustav

Vozača na velikom LCD zaslonu, opremljenom vrhunskom optikom, podacima o vožnji, održavanju vozila i statusu pojedinih uređaja obavještava informacijski sustav.

Zabava s mnoštvom informacija

Navigacijski uređaj opremljen je 7-inčnim LCD zaslonom koji omogućava prikazivanje vlastitih video sadržaja putem iPod-a, iPhone-a i DVD-a.

Vanjski izgled

Tko kaže da hibridni automobil mora biti dosadan izvana? Kijin pristup je drugačiji! Upravo je zato Kia ugradila svoj revolucionarni hibridni sustav u Optimu koja se može pohvaliti brojnim međunarodnim dizajnerskim nagradama. Zato jedinstveni sportski lijevani naplaci, spušteno podvozje i dorađena karoserijska aerodinamika predstavljaju samo dio govora tijela najnovijeg hibrida koji očarava i ekološkom i dizajnerskom impulzivnošću.

Pogled 360o

Rotacijom pogledajte cijeli automobil.

Boje

U paleti hibridne Optime su sve varijante boja.

pearl white bright silver satin metal light graphite golden best metallic platinum graphite temptation red abyss blue aurora black

Zanimljivo dizajnirani lijevani naplaci

Hibridna Optima u odnosu na ostale varijante s klasičnim pogonom i ostalu bližu i dalju konkurenciju odskače vrlo atraktivnim naplacima. To dopunjuju pneumatici s vrlo niskim otporom trenja što dodatno snižava potrošnju goriva.

Jedinstveni dodaci

Hibridna Optima već je izdaleka prepoznatljiva po jedinstveno dizajniranoj masci motora sa srebrnim metalik rubovima koje ćete uzalud tražiti na ostalim modelima.

Profinjena bočna linija

Sportski izgled Optime Hybrid u odnosu na ostale varijante nadgrađuju niža udaljenost od poda i atraktivni bočni rubovi.

Poboljšana aerodinamika

U odnosu na klasičnu Optimu hibridna varijanta niža je za 5 milimetara i ima poboljšanu aerodinamiku prednjeg dijela.

Koeficijent otpora zraka dostiže tek 0.26 – kod ostalih varijanti njegova je vrijednost 0,29! Niže od uobičajenog trenja kotača.

KIA OPTIMA HYBRID – tehnički podaci  
Motor Nu2.0 HEV
Zapremina (ccm) 1999
Promjer x hod (mm) 81 X 97
Omjer kompresije 12,5
Najveća snaga (kW @ okr./min.) - benzinski motor   110 kW @ 6000 okr./min.
Najveći okretni moment (Nm @ okr./min.) - benzinski motor   180 Nm @ 5000 okr./min.
Električni motor električni motor s permanentnim magnetima
Najveća snaga (kW @ okr./min.) - električni motor   30 kW @ 6000 okr./min.
Najveći okretni moment (Nm @ okr./min.) - električni motor   205 Nm @ 0-1400 okr./min.
Najveća ukupna snaga (kW @ okr./min.) - benzinski i električni motor   140 kW @ 6000 okr./min.
Emisijski razred  EURO V
Mjenjač Automatski
Dimenzije
Dužina (mm) 4845
Širina (mm) 1830
Visina (mm) 1455
Međuosovinski razmak (mm) 2795
Prevjes Sprijeda (mm) 965
Pozadi (mm) 1085
Udaljenost od poda (mm) 135
Zapremina prtljažnika (l) 381
Masa praznog vozila (kg) 1587 – 1648
Najveća dozvoljena masa (kg) 2050
Naplatci i pneumatike
Naplatci 6.5J*16, 6.5J*17
Pneumatike 205/65R16, 215/55R17
Performanse
Najveća brzina (km/h) 192
Ubrzanje (sek) 0 – 100 km/h 9,4
60 – 100 km/h 5,4
Potrošnja goriva i emisije
Potrošnja goriva (l/100km) Vožnja u naselju  5,7
Vožnja izvan naselja  5,3
Kombinirano  5,4
Emisija CO2 (g/km) Vožnja u naselju  128
Vožnja izvan naselja  122
Kombinirano 125