Sve novosti

16. 11. 2016

Iz korporacije Kia Motors izvještavaju o rekordnoj globalnoj prodaji u listopadu, koja je iznosila čak 263.854 vozila. Time je najstariji korejski proizvođač automobila ostvario rast od 4,9% u odnosu na listopad 2015.   Rekordna prodaja u Kini i Europi U listopadu je Kia zabilježila rast prodaje u Kini (71.209 prodanih vozila, +23 %), u Zapadnoj Europi (35.544 vozila, +8,5 %), u... Više ...

10. 11. 2016

Teniski grand slam turnir Australian Open, koji spada među najvažnije teniske turnire na svijetu, svake godine se odvija zadnja dva tijedna u siječanju u Melbourneu. Već od 1905. godine je Australian Open jedan od četiri grand slam turnira među koje još spadaju Roland Garros, Wimbledon i US Open. Kia, koja je glavni pokrovitelj turnira još od 2002., nakon završetka nagradne igre... Više ...

02. 11. 2016

Peter Schreyer, glavni dizajner i predsjednik korporacije Kia Motors, ovih dana obilježava 10 godina rukovođenja dizajniranjem novih vozila ovog korejskog brenda. U periodu njegove dizajnerske 'vladavine' je proizvodnja vozila Kia porasla s 1,1 milijuna vozila u 2005. na impresivnih 3,05 milijuna vozila u 2015. godini. Izgradnja novog imidža Kije Kia je od... Više ...

24. 10. 2016

Kia Motors je po podacima udruge europskih proizvođača automobila ACEA u Europi zabilježila rekordnu prodaju u trećem kvartalu. Povećanje prodaje od 14 posto u 2016. Kia je do kraja rujna u Europi prodala 337.595 vozila (članice EU i EFTA). To predstavlja rast od 14 posto u odnosu na jednako razdoblje u prošloj godini, kada je u Europi zabilježeno 295.140... Više ...

11. 10. 2016

Na najnovijoj rang-listi Interbrandovih 100 najvećih globalnih brendova (100 ‘Best Global Brands’) vrijednost brenda Kia Motors u posljednjih godinu dana povećala se za 12%. Kia je u izvještaju za 2016. napredovala za 5 mjesta i sada je na 69. mjestu najvrijednijih brendova na svijetu. Vrijednost korejskog giganta se sa 5,7 milijardi dolara u 2015. povećala na 6,3 milijarde u 2016. To predstavlja sedam puta veću (603%) vrijednost u odnosu na 2006., kada se Kia odlučila za strategiju rasta, koja se temelji na dizajnu. ... Više ...