29. 08. 2017

Europa League je najveće nogometno klupsko natjecanje na svijetu

Trogodišnji ugovor počinje sljedeće sezone (2018/19)
Kia Motors je nedavno postala novi službeni partner Europske lige u nogometu (UEFA Europa League), koju organizira europski nogometni savez UEFA. Trogodišnji ugovor o suradnji započinje od sljedeće sezone (2018/19) i završava finalnom utakmicom UEFA Europa League 2021. godine.


Europska liga je najveće nogometno klupsko natjecanje na svijetu, koje uključuje klubove iz 54 europske zemlje i ima ukupno čak 980 milijuna televizijskih gledatelja. Kia će kao službeni partner organizatorima omogućiti flotu od 90 vozila za potrebe finalnih utakmica 2019., 2020. i 2021. Flotu će koristiti za prijevoz sudaca, službenih osoba, delegata i veoma važnih gostiju.

Kia ‘Trophy Tour’ - upoznavanje nogometnih legendi i obilazak pokala
Pored toga Kia Motors i UEFA izvesti će i UEFA Europa League ‘Trophy Tour’. Na turneji će ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svijetu imati priliku uživo vidjeti legendarni pobjednički pokal i upoznati neke od nogometnih legendi. Kia će mlade nogometne fanove diljem Europe pozvati da sudjeluju u natječaju, gdje mogu postati službeni nosači lopti prije početka utakmice i tako doživjeti jedinstven osjećaj kada zajedno s nogometnim zvijezdama izlaze na teren.

Tae Hyun (Thomas) Oh, izvršni potpredsjednik i izvršni direktor Kia Motors Corporation, rekao je: “Jako smo sretni zbog nastavka partnerstva s UEFA-om, jer dijelimo iste vrijednosti, privrženost i strast za nogometom. To partnerstvo nam omogućava povećanje Kijine globalne prepoznatljivosti i ubuduće, jer ćemo biti povezani s ogromnom nogometnom publikom. Europska liga je jedno od najkonkurentnijih globalnih nogometnih natjecanja i našem brandu omogućava izvanrednu platformu, koja će nas povezati s postojećim Kijinim strankama i s potencijalnim kupcima širom svijeta.”

Guy-Laurent Epstein, voditelj marketinga u UEFA Events SA, kaže: “Već sada imamo vrlo blisku suradnju s Kia Motors i veselimo se produbljenju tog partnerstva kroz Europsku ligu. Zajedno ćemo raditi na tomu da uspostavimo čvrste veze s nogometnim fanovima u Europi i drugdje, zato jedva čekamo prvi globalni Trophy Tour, koji će fanovima omogućiti da upoznaju nogometne legende i vide pokal na domaćem tlu. Zajedno s partnerom kao što je Kia, razvijamo još bolju Europsku ligu i veselimo se zajedničkim projektima.”

 

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitetu!

 

Prijavite se na test vožnju

***

Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Kia je u studiji 2017 JD Power IQS zauzela 1. mjesto od svih automobilskih marki. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

10. 08. 2017

Kia Motors osvojila je još jednu nagradu za kvalitetu i pouzdanost, i to u studiji ugledne institucije J.D. Power o pouzdanosti vozila za 2017. godinu (VDS - Vehicle Dependability Study), koju su proveli među njemačkim kupcima, gdje je zauzela 1. mjesto. Kia Sportage drugu godinu zaredom najpouzdaniji u svojem razredu Sportage, europski prodajni hit, već drugu godinu zaredom je osvojio njemačke kupce i pobjedom u kategoriji ‘kompaktni sportski terenac’ pomeo svu konkurenciju. 14.000 vlasnika vozila u Njemačkoj ocijenilo 71 model Istraživanje je ove godine obuhvatilo oko 14.000 vlasnika vozila u... Više ...

18. 07. 2017

Kia je u okviru prestižnih nagrada German Brand Award (GBA) osvojila zlatnu medalju za ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’. Žiri je najstarijeg korejskog proizvođača automobila odlikovao i u kategoriji ‘interni brending’. Kia oduševljava ‘snagom iznenađenja’ Kia je žiri, sastavljen od nezavisnih stručnjaka, uvjerila ne samo načinom komuniciranja svojih... Više ...

05. 07. 2017

Brončano priznanje IDEA za koncept velikog SUV-a Veliki konceptni sportski terenac Kia Telluride dobio je prestižnu dizajnersku nagradu, koju dodjeljuje američko društvo dizajnera IDSA. Kia je osvojila brončanu medalju za uspješan dizajn IDEA 2017 (International Design Excellence Awards) u kategoriji prijevoznih sredstava i to za konceptno vozilo, premijerno predstavljeno na salonu automobila u Detroitu u siječnju 2016. godine. Telluride nastavlja seriju Kijinih dizajnerskih nagrada ... Više ...

29. 06. 2017

Kia ove godine bolja za 11 bodova Kia je već drugu godinu zaredom najbolji brend po zadovoljstvu kupaca po rezultatima studije IQS (Initial Quality Study) tvrtke J.D. Power za 2017. godinu, koja istražuje zadovoljstvo kupaca 90 dana nakon kupnje vozila. Kijino poboljšanje kvalitete najbolji je rezultat bilo kojeg proizvođača automobila u zadnjih 20 godina studije. Modeli Soul, Forte, Cadenza, Niro i Sorento na vrhu svojih kategorija ... Više ...