05. 07. 2017

Najsuvremenije tehnologije, robusna ljepota i napredna upotrebljivost

Brončano priznanje IDEA za koncept velikog SUV-a
Veliki konceptni sportski terenac Kia Telluride dobio je prestižnu dizajnersku nagradu, koju dodjeljuje američko društvo dizajnera IDSA. Kia je osvojila brončanu medalju za uspješan dizajn IDEA 2017 (International Design Excellence Awards) u kategoriji prijevoznih sredstava i to za konceptno vozilo, premijerno predstavljeno na salonu automobila u Detroitu u siječnju 2016. godine.

Telluride nastavlja seriju Kijinih dizajnerskih nagrada
Kia u zadnje vrijeme postaje sve prepoznatljivija po svom vrhunskom dizajnu, jer je 2014. godine osvojila nagrade IDEA za model Soul i koncept GT4 Stinger, a još 2012. za model Rio. Telluride je nastao u Kijinom dizajnerskom centru Kia Design Center America u Kaliforniji.
Peter Schreyer, predsjednik i voditelj dizajna u korporaciji Kia Motors, rekao je: “Telluride je Kijin odvažan stav, koji nudi najnoviji dizajnerski pogled na luksuzne sportske terence. Predstavlja dizajnersku viziju koncepta, koji je vrlo uvjerljiv i temelj je za serijsku proizvodnju vozila. Veoma sam ponosan na naše dizajnere i osvojenu nagradu, koju nam je dodijelila IDSA. To je velika čast za sve nas.”

Mišičav luksuz koji odskače od konkurencije
Koncept Telluride predstavlja viziju luksuznog velikog sportskog terenca, koji se mišičavim izgledom ističe od konkurencije, a zbog dužeg međuosovinskog razmaka (najduži od svih Kijinih modela) omogućava maksimalnu udobnost na svih 7 sjedala.

Najsuvremenije tehnologije, robusna ljepota i napredna upotrebljivost
Luksuzni SUV odvažnog izgleda može se pohvaliti brojnim naprednim tehnologijama. Koncept se fokusira na ugodan osjećaj i udobnost putnika u drugom redu sjedala, koja se mogu skoro u potpunosti sklopiti nazad i nudi mnogo prostora za noge. Sjedala u prvom i drugom redu u svom leđnom dijelu imaju ugrađene pametne senzore, koji prate vitalne funkcije putnika. Podaci, koji se prikazuju na ekranima, smještenim na unutarnjim oblogama vrata, sinkronizirani su sa sustavom LER (Light Emitted Rejuvenation). Radi se o sustavu pomlađivanja svjetlošću, koji koristeći velike plafonske LED panele i osvjetljavanjem kabine terapeutskim svjetlosnim uzorcima pomaže kod ublažavanja poremećaja biološkog ritma (desynchronosis), poznatijeg kao »bolest putovanja« ili »jetlag«.

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitetu!

 

Prijavite se na test vožnju

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Kia je u studiji 2017 JD Power IQS zauzela 1. mjesto od svih automobilskih marki. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

29. 06. 2017

Kia ove godine bolja za 11 bodova Kia je već drugu godinu zaredom najbolji brend po zadovoljstvu kupaca po rezultatima studije IQS (Initial Quality Study) tvrtke J.D. Power za 2017. godinu, koja istražuje zadovoljstvo kupaca 90 dana nakon kupnje vozila. Kijino poboljšanje kvalitete najbolji je rezultat bilo kojeg proizvođača automobila u zadnjih 20 godina studije. Modeli Soul, Forte, Cadenza, Niro i Sorento na vrhu svojih kategorija ... Više ...

26. 05. 2017

Kia Motors je po podacima europske udruge proizvođača automobila ACEA u prva četiri mjeseca ove godine postigla novi prodajni rekord na europskom tržištu (EU28 + EFTA države). Kia u Europi prvi put s tržišnim udjelom od 3 posto Rekordnih 166.266 prvi put registriranih Kia vozila od 1. siječnja do 30. travnja predstavlja rast od 11,7 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine,... Više ...

19. 05. 2017

Kia Motors je predstavila različita poboljšanja pomoću kojih su povećali domet električnog Soula. Nova, učinkovitija baterija je zbog veće energetske gustoće i kapaciteta skladištenja energije povećala domet vozila za čak 18 %, s dosadašnjih 212 na 250 km (kombinirano, novi europski vozni ciklus, NEDC). Svoj doprinos kod povećanja dometa dali su i aerodinamično optimizirana maska hladnjaka, bolje gume i nova povratna opruga kočnica, koja ima manji otpor. ... Više ...

09. 05. 2017

Kia Motors slavi proizvodnju milijuntog primjerka svog najpoznatijeg sportskog terenca Sorento u svojoj američkoj tvornici. Baš na praznik rada, 1. svibnja, u Kijinoj tvornici u West Pointu u saveznoj državi Georgia proizveli su jubilarnog Sorenta, namijenjenog sjeveroameričkom tržištu. Tvornica u West Pointu zaslužna za čak 15.000 radnih mjesta u SAD ... Više ...