29. 06. 2017

Svih 7 modela Kia (Soul, Forte, Optima, Cadenza, Niro, Sportage, Sorento), koji su zahvaćeni u studiji, osvojili su 1. ili 2. mjesto u svojoj kategoriji, s manje problema od konkurencije.

Kia ove godine bolja za 11 bodova
Kia je već drugu godinu zaredom najbolji brend po zadovoljstvu kupaca po rezultatima studije IQS (Initial Quality Study) tvrtke J.D. Power za 2017. godinu, koja istražuje zadovoljstvo kupaca 90 dana nakon kupnje vozila. Kijino poboljšanje kvalitete najbolji je rezultat bilo kojeg proizvođača automobila u zadnjih 20 godina studije.

Modeli Soul, Forte, Cadenza, Niro i Sorento na vrhu svojih kategorija
Kijino ukupno prvo mjesto rezultat je pobjede u čak pet razreda automobila, što je najviše među svim brendovima. Kompaktni crossover Soul, hibridni crossover Niro, veliki sportski terenac Sorento, kompaktna limuzina Forte i velika limuzina Cadenza su pobjednici u svojim razredima. Soul uzima IQS nagradu već treću godinu zaredom, dok Kijina 2 najnovija modela – Cadenza i Niro – oduševljavaju vlasnike već u prvoj godini prodaje. Cadenza je u studiji osvojila najviše bodova među svim modelima svih brendova i ima najmanji broj problema od svih modela u istraživanju.

Baš svih 7 modela Kia – pored gore spomenutih pet pobjednika tu su još Optima i Sportage – koji su bili dio studije, osvojili su 1. ili 2. mjesto u svojoj kategoriji, s manje problema od konkurencije.

Najnovije dostignuće dodatno je povećalu Kijinu riznicu nagrada i priznanja. Ostale nagrade, koje ocjenjuju kvalitetu, između ostalog uključuju 1. mjesto za Kia Sportage u prošlogodišnjem europskom istraživanju tvrtke J.D. Power o pouzdanosti vozila, što svjedoči o dugoročnoj pouzdanosti vozila Kia.

Michael Sprague, izvršni direktor Kia Motors America, kaže: “Kia je pobijedila svu konkurenciju u prošlogodišnjoj studiji J.D. Power IQS i mnogi su se pitali možemo li ponoviti taj uspjeh i ostati na vrhu. Danas možemo reći jasno i glasno – Kia je najbolja već drugu godinu zaredom, s najviše pobjednika po kategorijama od svih brendova. Naš plasman još jednom potvrđuje status kao Kije kao najboljeg proizvođača automobila te odražava vrhunsku izradu i najviše standarde, kojih se držimo kod svakog pojedinačnog vozila koje proizvedemo.”

Uz objavu rezultata studije je Dave Sargent, potpredsjednik J.D. Powera, rekao: "To je nesumnjivo najbolja kvaliteta, koji je svijet ikada vidio. Automobilska industrija se zahuktala i stvarno poboljšava kvalitetu vozila.”

Godišnji izvještaj analizira odaziv 77.415 vlasnika 243 modela vozila u 26 razreda automobila. Vozila su ocjenjivali na osnovu njihovih voznih svojstava, mogućnosti motora I mjenjača te širokog spiska problema, povezanih s kvalitetom, koje su prijavili vlasnici novih vozila u prvih 90 dana vlasništva.

7-godišnjo tvorničko jamstvo
Kia vrhunsku kvalitetu svojih vozila potvrđuje i 7-godišnjim tvorničkim jamstvom (do 150.000 kilometara, prve tri godine bez ograničenja broja prijeđenih kilometara), koja važi za čitavo vozilo.

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2016 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih automobilskih marki. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.
 

 

 

26. 05. 2017

Kia Motors je po podacima europske udruge proizvođača automobila ACEA u prva četiri mjeseca ove godine postigla novi prodajni rekord na europskom tržištu (EU28 + EFTA države). Kia u Europi prvi put s tržišnim udjelom od 3 posto Rekordnih 166.266 prvi put registriranih Kia vozila od 1. siječnja do 30. travnja predstavlja rast od 11,7 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine,... Više ...

19. 05. 2017

Kia Motors je predstavila različita poboljšanja pomoću kojih su povećali domet električnog Soula. Nova, učinkovitija baterija je zbog veće energetske gustoće i kapaciteta skladištenja energije povećala domet vozila za čak 18 %, s dosadašnjih 212 na 250 km (kombinirano, novi europski vozni ciklus, NEDC). Svoj doprinos kod povećanja dometa dali su i aerodinamično optimizirana maska hladnjaka, bolje gume i nova povratna opruga kočnica, koja ima manji otpor. ... Više ...

09. 05. 2017

Kia Motors slavi proizvodnju milijuntog primjerka svog najpoznatijeg sportskog terenca Sorento u svojoj američkoj tvornici. Baš na praznik rada, 1. svibnja, u Kijinoj tvornici u West Pointu u saveznoj državi Georgia proizveli su jubilarnog Sorenta, namijenjenog sjeveroameričkom tržištu. Tvornica u West Pointu zaslužna za čak 15.000 radnih mjesta u SAD ... Više ...

05. 05. 2017

Kia Motors je s vladom indijske savezne države Andhra Pradesh potpisala sporazum o gradnji nove tvornice u distriktu Anantapur. Na svečanosti u gradu Vijayawada prisustvovali su visoki predstavnici kompanije Kia Motors i predstavnici regionalnih vlasti. Kia investira 1,1 milijardu dolara Investicija u prvu Kijinu tvornicu u Indiji iznosi čak 1,1 milijardu... Više ...