09. 05. 2017

Sorento prošle godine s rekordnom prodajom u Europi

Kia Motors slavi proizvodnju milijuntog primjerka svog najpoznatijeg sportskog terenca Sorento u svojoj američkoj tvornici. Baš na praznik rada, 1. svibnja, u Kijinoj tvornici u West Pointu u saveznoj državi Georgia proizveli su jubilarnog Sorenta, namijenjenog sjeveroameričkom tržištu.

Tvornica u West Pointu zaslužna za čak 15.000 radnih mjesta u SAD
Proizvodnja u tvornici u koju je Kia investirala više od 1,1 milijardi dolara (1 milijarda eura) upravo je sa Sorentom započela krajem 2009. godine, kome se 2011. pridružila limuzina Optima. Zajedno s lokalnim dobavljačima je KMMG, što je skraćenica za tvornicu Kia Motors Manufacturing Georgia, zaslužna za stvaranje više od 15.000 radnih mjesta u West Pointu i regiji. Do danas su u KMMG proizveli gotovo 2,4 milijuna vozila.

Harrison Shin, izvršni direktor KMMG, rekao je povodom jubileja: “Sorento je za sve nas u tvornici nešto posebno, jer je bio prvo vozilo, koje smo tu počeli proizvoditi. Naš tim u West Pointu teži ka proizvodnji najboljih vozila na svijetu i tome težimo svaki dan. Želim čestitati našem timu na još jednoj prijelomnici.”

 

Sorento prošle godine s rekordnom prodajom u Europi

Kijinu perjanicu za Europu i ostala tržišta proizvode u Hwasungu u Južnoj Koreji.

Prodaja Sorenta u Europi je inače prošle godine dosegla 15.769 vozila, što je najviše do sada od 2002., kada se „rodio“ ovaj legendarni sportski terenac.

Kijino jedinstveno 7-godišnje jamstvo
U Europi Sorento nudi 7-godišnje jamstvo (do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja prijeđenih kilometara).

 

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitetu!

 

Prijavite se na test vožnju

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2016 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih automobilskih marki. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

05. 05. 2017

Kia Motors je s vladom indijske savezne države Andhra Pradesh potpisala sporazum o gradnji nove tvornice u distriktu Anantapur. Na svečanosti u gradu Vijayawada prisustvovali su visoki predstavnici kompanije Kia Motors i predstavnici regionalnih vlasti. Kia investira 1,1 milijardu dolara Investicija u prvu Kijinu tvornicu u Indiji iznosi čak 1,1 milijardu... Više ...

19. 04. 2017

Kia je opet osvajač dizajnerskih priznanja Red Dot i među ovogodišnjom konkurencijom je zabilježila trostruku pobjedu. Optima Sportswagon, hibridni crossover Niro i potpuno novi Rio pobijedili su u svojim kategorijama. Optima Sportswagon za svoj izvanredan dizajn osvojila je najprestižniji naziv ‘najbolji od najboljih’, dok je Niro pohvaljen zbog posvećenosti detaljima. Optima... Više ...

10. 04. 2017

Rast je zabilježen kako na domaćem južnokorejskom tržištu (+21,6 %, 47.621 prodano vozilo) tako i na ostalim tržištima, gdje su prodali 190.601 vozilo i tako zabilježili rast od 4,1%. Kijin najprodavaniji model bio je sportski terenac Sportage, koji je je u ožujku našao 41.781 novog kupca. Model Cerato (na nekim tržištima se prodaje pod imenom Forte ili K3) - Kijin predstavnik u C klasi izvan Europe (na... Više ...

03. 04. 2017

Nova Kijina sportska limuzina Stinger je upravo doživio domaću, azijsku premijeru na salonu automobila u Seulu. Stinger, kojeg su osim u Ženevi u već viđenoj crvenoj boji predstavili i u novoj žarko žutoj boji, izložen je pored koncepta GT iz 2011., koji je bio osnova za konačni izgled prilagođen serijskom vozilu.   Kia u virtualnoj stvarnosti predstavlja... Više ...