05. 05. 2017

Kia u tvornicu, čija gradnja počinje krajem godine, a početak serijske proizvodnje sredinom 2019., investira 1,1 milijardu dolara

Kia Motors je s vladom indijske savezne države Andhra Pradesh potpisala sporazum o gradnji nove tvornice u distriktu Anantapur. Na svečanosti u gradu Vijayawada prisustvovali su visoki predstavnici kompanije Kia Motors i predstavnici regionalnih vlasti.

Kia investira 1,1 milijardu dolara
Investicija u prvu Kijinu tvornicu u Indiji iznosi čak 1,1 milijardu dolara.

Početak proizvodnje sredinom 2019.
Investitori planiraju početak gradnje krajem ove godine. Početak serijske proizvodnje, koja bi trebala dostići oko 300.000 vozila godišnje, očekuje se sredinom 2019. godine.

Kia namjerava u novoj tvornici, koja će se protezati na 2,16 km2, proizvoditi limuzine i sportske terence, isključivo namijenjene indijskom tržištu. Tvornica će imati pogone za prešanje, varenje, karoseriju i završnu montažu, a pored Kije svoje mjesto tu će naći i brojni dobavljači.

Indija prilika za daljnji rast Kije
Na svečanosti je Han-Woo Park, predsjednik kompanije Kia Motors, rekao: “Naša nova tvornica u Indiji će nam omogućiti da prodajemo vozila na petom najvećem tržištu automobila na svijetu, ali i nuditi veću fleksibilnost u globalnom poslovanju. U svijetu raste potražnja za vozilima Kia, zato je ova tvornica korak naprijed na putu do cilja - da postanemo najveći proizvođač automobila na svijetu.”

Proizvodnja na ogromnom i brzo rastućem tržištu novih vozila
Izgradnja novog proizvodnog pogona u Indiji će omogućiti Kiji da zadrži status jednog od najbrže rastućih automobilskih brandova na svijetu. Tvornica u Anantapuru će najstarijem korejskom proizvođaču automobila, kada krene prodaja vozila u Indiji, omogućiti postizanje održivog rasta prodaje - lokalno i globalno.

Indija je najbrže rastuće veliko tržište, koje s više od 3,3 milijuna prodanih vozila u 2016. godini predstavlja peto najveće automobilsko tržište na svijetu. Analitičari predviđaju da će Indija već krajem 2020. da postane treće najveće tržište. Pored ovih pozitivnih prognoza vodeće ljude u Kiji u investiciju uvjerili su i mreža dobavljača, koja se izuzetno brzo širi, te educirani kadrovi.

 

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitetu!

Prijavite se na test vožnju

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2016 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih automobilskih marki. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

19. 04. 2017

Kia je opet osvajač dizajnerskih priznanja Red Dot i među ovogodišnjom konkurencijom je zabilježila trostruku pobjedu. Optima Sportswagon, hibridni crossover Niro i potpuno novi Rio pobijedili su u svojim kategorijama. Optima Sportswagon za svoj izvanredan dizajn osvojila je najprestižniji naziv ‘najbolji od najboljih’, dok je Niro pohvaljen zbog posvećenosti detaljima. Optima... Više ...

10. 04. 2017

Rast je zabilježen kako na domaćem južnokorejskom tržištu (+21,6 %, 47.621 prodano vozilo) tako i na ostalim tržištima, gdje su prodali 190.601 vozilo i tako zabilježili rast od 4,1%. Kijin najprodavaniji model bio je sportski terenac Sportage, koji je je u ožujku našao 41.781 novog kupca. Model Cerato (na nekim tržištima se prodaje pod imenom Forte ili K3) - Kijin predstavnik u C klasi izvan Europe (na... Više ...

03. 04. 2017

Nova Kijina sportska limuzina Stinger je upravo doživio domaću, azijsku premijeru na salonu automobila u Seulu. Stinger, kojeg su osim u Ženevi u već viđenoj crvenoj boji predstavili i u novoj žarko žutoj boji, izložen je pored koncepta GT iz 2011., koji je bio osnova za konačni izgled prilagođen serijskom vozilu.   Kia u virtualnoj stvarnosti predstavlja... Više ...

24. 03. 2017

Tako je sada sportski terenac Sportage - Kijin najprodavaniji model u Europi (u slovačkoj tvornici u 2016. su ih proizveli više od 217.000 vozila) i u Hrvatskoj (428 vozila u 2016.) - s uštedom od 20.000 kn dostupan već od 188.990 kn (1.7 CRDi Fresh Eco). Bogato opremljen Sportage s navedenom opremom Fresh Eco nudi 1.7 CRDi dizelski motor, navigacijski sustav, parking kameru i senzore,... Više ...