05. 01. 2017

Kia Motors pokazala prve fotografije novog Picanta, treće generacije jednog od svojih globalno najprodavanijih vozila.

Mladolik i energičan dizajn novog Picanta
Novi Picanto, koji je nastao u Kijinim dizajnerskim centrima u Frankfurtu i korejskom Namyangu, donosi mladolik i energičan karakter u A razred. Novi model – razotkriven u sportskoj verziji GT-Line – sa svojim oštrijim linijama i suptilno izdvojenim površinama pruža odlučan stav. Zbog pružanja što uvjerljivijeg izgleda i 15 milimetara dužeg međuosovinskog razmaka (sa 2.385 na 2.400 mm) točkovi su pomaknuti na rubove vozila. Picantova paleta boja je s 11 boja karoserije živahnija nego ikad prije i omogućava da vozilo odskače od mase.

Moderna i profinjena kabina
U unutrašnjosti Picanta prevladavaju visokotehnološka pomagala za udobnost i sigurnost, koje svjedoče o modernom i profinjenom dizajnu kabine. U središtu kabine je ‘plutajući’ ekran na dodir, koji je s najnovijim funkcijama infotainment sustava namijenjen udobnosti svih putnika. Picanto nudi mnogo mogućnosti prilagođavanja pojedincu, a kupci između ostalog mogu birati između brojnih boja karoserije, paketa standardne i dodatne opreme te tapecirunga.

Kupci novog Picanta sigurno će cijeniti i prostraniju kabinu i veći prtljažnik, koji se mgou pohvaliti s pametnijim rasporedom. Usprkost dužem međuosovinskom razmaku Picanto je sačuvao svoje karakteristične kompaktne dimenzije - s kraćim prednjim prevjesom i dužim zadnjim ima identičnu dužinu kao prethodnik (3.595 mm).

Premijera u ožujku na salonu u Ženevi
Kia će svog mališana javnosti premijerno predstaviti na ožujskom salonu automobila u Ženevi, a kod nas ga očekujemo u svibnju 2017.

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske tvrtke s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2015 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova i ukupno drugo (iza Porschea). Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

22. 12. 2016

Kia Motors je danas pokazala prve skice 3. generacije novog Picanta, jednog od svojih najprodavanijih modela globalno.   Novi Picanto svoj mladolik i energičan dizajn vanjštine i unutrašnjosti spaja s brojnim mogućnostima prilagođavanja svakom pojedincu. Novi Kijin model zadržava karakteristične kompaktne dimenzije, ali uz odvažniji dizajn vanjštine i... Više ...

19. 12. 2016

Kia Motors ovih dana slavi 10. godišnjicu proizvodnje u Europi. Od službenog početka proizvodnje 7. prosinca 2006. su u Kijinoj tvornici u Slovačkoj, u gradu Žilina, proizveli više od 2,5 milijuna vozila i 3,8 milijuna motora. U tvornici i kod dobavljača stvoreno više od 20.000 radnih mjesta Od svog dolaska u Slovačku Kia je do danas uložila više od 1,7 milijardi eura i izravno stvorila... Više ...

06. 12. 2016

Kia Motors je krajem studenog dostigla novu prodajnu prekretnicu – prvi put u svojoj povijesti je u Europi zabilježila 400.000 prvi put registriranih vozila u jednoj godini. To je mnogo bolje od prošlogodišnjeg, također rekordnog rezultata 384.790 vozila, za što im je trebao mjesec više.     Tržišni udio Kije u Europi već 2,9 % ... Više ...