22. 12. 2016

Kod nas i diljem Europe stiže u proljeće 2017. godine

Kia Motors je danas pokazala prve skice 3. generacije novog Picanta, jednog od svojih najprodavanijih modela globalno.

 

Novi Picanto svoj mladolik i energičan dizajn vanjštine i unutrašnjosti spaja s brojnim mogućnostima prilagođavanja svakom pojedincu. Novi Kijin model zadržava karakteristične kompaktne dimenzije, ali uz odvažniji dizajn vanjštine i šaroliku paletu boja donosi mnogo odlučniji izgled.

 

Nadolazeći Picanto će putnike oduševljavati visokotehnološkim pomagalima za udobnost i sigurnost, koji dodatno naglašavaju moderan i profinjen dizajn kabine, koja se može pohvaliti i većom upotrebljivošću prostora u odnosu na prethodnika.

 

Picanto dolazi na europske ceste u proljeće 2017., netom nakon europske premijere na salonu automobila u Ženevi.

 

***

Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske tvrtke s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2015 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova i ukupno drugo (iza Porschea). Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

 

19. 12. 2016

Kia Motors ovih dana slavi 10. godišnjicu proizvodnje u Europi. Od službenog početka proizvodnje 7. prosinca 2006. su u Kijinoj tvornici u Slovačkoj, u gradu Žilina, proizveli više od 2,5 milijuna vozila i 3,8 milijuna motora. U tvornici i kod dobavljača stvoreno više od 20.000 radnih mjesta Od svog dolaska u Slovačku Kia je do danas uložila više od 1,7 milijardi eura i izravno stvorila... Više ...

06. 12. 2016

Kia Motors je krajem studenog dostigla novu prodajnu prekretnicu – prvi put u svojoj povijesti je u Europi zabilježila 400.000 prvi put registriranih vozila u jednoj godini. To je mnogo bolje od prošlogodišnjeg, također rekordnog rezultata 384.790 vozila, za što im je trebao mjesec više.     Tržišni udio Kije u Europi već 2,9 % ... Više ...

29. 11. 2016

„Turistička patrola, najdugovječniji je projekt Večernjeg lista koji je ove godine odlučio istražiti i skrivene bisere kontinentalne Hrvatske. S obzirom da je vrhunska kvaliteta i predanost upravo ono što tražimo na neotkrivenim lokacijama, Kia koja utjelovljuje upravo te kvalitete, činila se sasvim prirodnim i logičnim izborom.”, rekao nam je reporter Večernjeg... Više ...