06. 12. 2016

Kia već u studenom premašila prošlogodišnji rekord
 

Kia Motors je krajem studenog dostigla novu prodajnu prekretnicu – prvi put u svojoj povijesti je u Europi zabilježila 400.000 prvi put registriranih vozila u jednoj godini.

To je mnogo bolje od prošlogodišnjeg, također rekordnog rezultata 384.790 vozila, za što im je trebao mjesec više.

 

 

Tržišni udio Kije u Europi već 2,9 %
S ovogodišnjim povećanjem prodaje je Kijin tržišni udio na europskom tržištu vozila narastao na 2,9 % (2,8 % u istom razdoblju 2015.), a do kraja godine vjerojatno dostiže 3,0 %.

Prodajnom uspjehu je između ostalog doprinijelo i ulazak Kije u nove razrede, što je samo još dodatno ojačalo reputaciju Kije kao proizvođača atraktivnih vozila visoke kvalitete.

Michael Cole, izvršni direktor u Kia Motors Europe, rekao je: “Kijini dizajnerski i razvojni timovi raširili su ponudu svježih i privlačnih modela, koji su vrlo popularni kod europskih kupaca, što će nam nesumnjivo pomoći kod ostvarivanja organskog rasta u 2016. godini.”

 

Trenutni uspjeh Nira i Optime
Novi hibridni crossover Niro – kod nas ga očekujemo početkom iduće godine – već se potvrdio kao veliki hit, jer su kupci širom Europe od početka prodaje u srpnju naručili čak 23.000 primjeraka.

Prodaja novog Sportagea i dalje raste, a u odnosu na 2015. veća je za čak 35 %. U prvih 11 mjeseci ove godine novi je Sportage s ukupno 105.317 prodanih vozila premašio cjelokupnu prošlu godinu.

 

Ponudu Kia Optime dopunio je dolazak prvih primjeraka nove izvedbe Sportswagon, priključnog hibrida i sportskih izvedbi GT. Nove varijante su mnogo doprinijele rastu od nevjerojatnih 214 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Trenutno novi Sportswagon, koji na naše ceste stiže početkom iduće godine, predstavlja skoro dvije trećine (65 %) prodaje Optime u Europi. Bogatija ponuda nove Optime povećava Kijinu popularnost u D klasi, posebice među flotnim kupcima.

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske tvrtke s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2015 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova i ukupno drugo (iza Porschea). Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

29. 11. 2016

„Turistička patrola, najdugovječniji je projekt Večernjeg lista koji je ove godine odlučio istražiti i skrivene bisere kontinentalne Hrvatske. S obzirom da je vrhunska kvaliteta i predanost upravo ono što tražimo na neotkrivenim lokacijama, Kia koja utjelovljuje upravo te kvalitete, činila se sasvim prirodnim i logičnim izborom.”, rekao nam je reporter Večernjeg... Više ...

24. 11. 2016

Novi Kia Niro se odmah pokazao kao Kijin prodajni hit, jer su europski trgovci od njegovog predstavljanja početkom ljeta dobili više od 23.000 narudžbi. Od srpnja do kraja listopada strankama su isporučili 5.815 primjeraka Nira, a preostali kupci trebali bi svoja vozila dobiti do kraja godine. Praktičnost i dizajn spojeni učinkovitim hibridnim pogonom Kia Niro je prvo vozilo... Više ...

16. 11. 2016

Iz korporacije Kia Motors izvještavaju o rekordnoj globalnoj prodaji u listopadu, koja je iznosila čak 263.854 vozila. Time je najstariji korejski proizvođač automobila ostvario rast od 4,9% u odnosu na listopad 2015.   Rekordna prodaja u Kini i Europi U listopadu je Kia zabilježila rast prodaje u Kini (71.209 prodanih vozila, +23 %), u Zapadnoj Europi (35.544 vozila, +8,5 %), u... Više ...

10. 11. 2016

Teniski grand slam turnir Australian Open, koji spada među najvažnije teniske turnire na svijetu, svake godine se odvija zadnja dva tijedna u siječanju u Melbourneu. Već od 1905. godine je Australian Open jedan od četiri grand slam turnira među koje još spadaju Roland Garros, Wimbledon i US Open. Kia, koja je glavni pokrovitelj turnira još od 2002., nakon završetka nagradne igre... Više ...