24. 11. 2016

Od srpnja diljem Europe više od 23.000 narudžbi za Nira, a u našoj zemlji ga očekujemo početkom iduće godine.
 

Novi Kia Niro se odmah pokazao kao Kijin prodajni hit, jer su europski trgovci od njegovog predstavljanja početkom ljeta dobili više od 23.000 narudžbi. Od srpnja do kraja listopada strankama su isporučili 5.815 primjeraka Nira, a preostali kupci trebali bi svoja vozila dobiti do kraja godine.

Praktičnost i dizajn spojeni učinkovitim hibridnim pogonom
Kia Niro je prvo vozilo koje spaja praktičnost i dizajn crossovera s učinkovitim hibridnim pogonom. Paralelni hibridni pogon kombinira 1,6-litreni GDI benzinski motor s litijum-jonskim polimerskim baterijskim sklopom i elektro motorom snage 44 KS. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom. Emisije karbon dioksida kod Nira iznose samo 88 g/km, a potrošnja goriva vrlo skromnih 3,8 l/100km (kombinirano, novi europski vozni ciklus).

Omiljen i među poslovnim i fizičkim osobama
Isporučena vozila preuzelo je 46 % fizičkih osoba, dok je preostalih 54 % prodanih vozila isporučeno flotnim kupcima. Primjera radi – u Kijinoj širokoj ponudi modela u Europi je 57 % svih vozila prodanih fizičkim osobama, a 43% flotnim kupcima. Niro je zato važan model za Kiju, jer korejski brend želi masovnije prodrijeti u sektor flotnih kupaca, gdje Niro može ponuditi niske troškove održavanja i niske emisije karbon dioksida. Tim adutima može privući nove poslovne kupce, koji se do sada nisu odlučivali za Kiju.

Michael Cole, izvršni direktor Kije u Europi, o rezultatima je rekao: “Niro je dobro prihvaćen kako među fizičkim tako i među flotnim kupcima, koje žele smanjiti troškove održavanja i emisije karbon dioksida, a ne žele pritom žrtvovati stil i praktičnost, u šta su prisiljeni kod ostalih hibridnih modela. Već sada vidimo da je Niro dobro prihvaćen na tržištima, gdje emisije ispusta utječu na visinu poreza, a i kod ostalih stranaka kod kojih su najvažniji praktičnost i dizajn vozila.«

“Kia je na putu da srednjoročno u Europi dostigne tržišni udio od 3 posto i Niro će tu imati jednu od glavnih uloga. Niro pruža uvjerljiv paket i trenutni prodajni uspjeh dokazuje da je na tržištu itekako prostor za nove modele koji popunjavaju prazninu između crossovera i hibrida.”

Ključna pomagala koja donosi Niro su napredni sustav asistencije DRIVE WISE, koji između ostalog uključuje automatsko kočenje u nuždi s detekcijom pješaka. Kupci mogu birati između brojnih pomagala za povezivost kao što su npr. Android Auto™ i Apple CarPlay™ te Kijin vlastiti sustav usluga povezivosti (Kia Connected Services). Vozilo koje je u potpunosti prilagođeno upotrebi pametnih telefona nudi bežično punjenje pametnih telefona i premium audio sustav marke JBL s osam zvučnika. Hibridni crossover može povući prikolicu mase do 1.300 kg, što su odlične mogućnosti za ovakav tip vozila.

Nirov 6-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom vozaču omogućava izravniji i trenutni odaziv – i zabavniju vožnju – u odnosu na hibridnu konkurenciju s uobičajenim CVT mjenjačem. Pri razvoju modela inženjeri su potpuno neovisni ovjes testirali u Europi, Sjevernoj Americi i na Dalekom istoku, čime su postigli uglađeniju vožnju, bolje upravljanje i izvanrednu stabilnost.

Najduže europsko jamstvo i dalje ostaje snažan argument
Kao i svi ostali modeli Kia i Niro sa 7-godišnjim jamstvom (do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja prijeđenih kilometara) strankama pruža bezbrižnost, što ne može ponuditi nijedan drugi proizvođač hibridnih crossovera u Europi.

Niro u našoj zemlji početkom 2017. godine
Početak prodaje Nira je u našoj zemlji najavljen početkom iduće godine kada će biti poznate  cijene i raspoložive opreme.

 

Više o Niru možete pronaći OVDJE!

***

 

Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske tvrtke s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2015 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova i ukupno drugo (iza Porschea). Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

16. 11. 2016

Iz korporacije Kia Motors izvještavaju o rekordnoj globalnoj prodaji u listopadu, koja je iznosila čak 263.854 vozila. Time je najstariji korejski proizvođač automobila ostvario rast od 4,9% u odnosu na listopad 2015.   Rekordna prodaja u Kini i Europi U listopadu je Kia zabilježila rast prodaje u Kini (71.209 prodanih vozila, +23 %), u Zapadnoj Europi (35.544 vozila, +8,5 %), u... Više ...

10. 11. 2016

Teniski grand slam turnir Australian Open, koji spada među najvažnije teniske turnire na svijetu, svake godine se odvija zadnja dva tijedna u siječanju u Melbourneu. Već od 1905. godine je Australian Open jedan od četiri grand slam turnira među koje još spadaju Roland Garros, Wimbledon i US Open. Kia, koja je glavni pokrovitelj turnira još od 2002., nakon završetka nagradne igre... Više ...

02. 11. 2016

Peter Schreyer, glavni dizajner i predsjednik korporacije Kia Motors, ovih dana obilježava 10 godina rukovođenja dizajniranjem novih vozila ovog korejskog brenda. U periodu njegove dizajnerske 'vladavine' je proizvodnja vozila Kia porasla s 1,1 milijuna vozila u 2005. na impresivnih 3,05 milijuna vozila u 2015. godini. Izgradnja novog imidža Kije Kia je od... Više ...

24. 10. 2016

Kia Motors je po podacima udruge europskih proizvođača automobila ACEA u Europi zabilježila rekordnu prodaju u trećem kvartalu. Povećanje prodaje od 14 posto u 2016. Kia je do kraja rujna u Europi prodala 337.595 vozila (članice EU i EFTA). To predstavlja rast od 14 posto u odnosu na jednako razdoblje u prošloj godini, kada je u Europi zabilježeno 295.140... Više ...