15. 04. 2014

•    U prva tri mjeseca 2014. u Europi prodano skoro 90.000 Kia vozila
•    Ožujak apsolutni rekorder s prodanih 40.479 vozila  (+10%)
•    Više od 55% Kija registriranih u Europi i proizvedenih u Europi
•    Sportage i cee’d su Kijini europski bestseleri

Kia je u ožujku ove godine u Europi postigla apsolutni rekord za ožujak, a i kvartalni prodajni rekord u cijeloj svojoj povijesti.

Korejski gigant je u 30 europskih zemalja u ožujku ukupno prodao 40.479 vozila – 10% više nego u ožujku 2013. – i 89.450 u prva tri mjeseca 2014., što je 7,4-postotni rast u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Kijina najveća tržišta u Europi su bila britansko (21.631 vozilo, +13%), njemačko (11.602), talijansko (8.306, +15%), francusko (7.591 vozilo) i španjolsko (5.707, + 53%). Pritom je potrebno dodati da je više od 55% Kia vozila prodanih u Europi ujedno i proizvedenih u Europi (49.701 vozilo).

“Ti odlični mjeseci potvrđuju da Kia ne samo da održava svoj dugoročni rast u Europi nego i povećava prodaju i sve više ljudi počinje shvaćati sve prednosti vozila Kia,” rekao je o rezultatima Michael Cole, izvršni direktor u Kia Motors Europe i dodao: “Kia je sve od 2008. postizala rast prodaje u Europi i povećavala svoj tržišni udio od 1,7% do 2,7% u 2013. Taj uspjeh, koji je nerijetko u suprotnosti sa stanjem na tržištu, priznanje je Kijinoj izvanrednoj gami modela, visokoj kvaliteti naših vozila s jedinstvenim 7-godišnjim jamstvom te visokom stupnju brige naših zastupnika o našim strankama ”.

Kijini najprodavaniji modeli u Europi bili su Sportage (24.144 vozila) i obitelj cee’d (18.876), a slijede ih Rio (15.383), Picanto (14.006), Venga (6.681) i Carens (5.907).


***
Kia Motors Corporation jedna je najuspješnijih globalnih automobilskih korporacija s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine, godišnje proizvede više od 2,5 milijuna vozila koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 172 države. Korporacija širom svijeta zapošljava više od 47.000 ljudi i njihov je adut europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkom gradu Žilina i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je i službeni automobilski partner Svjetskog nogometnog prvenstva i glavni sponzor teniskog Grand Slama Australian Open. Slogan kompanije „The Power to Surprise“ predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

10. 04. 2014

Kia će za nekoliko dana na salonu automobila u New Yorku predstaviti novi monovolumen.   Novi monovolumen sa 8 sjedala promijenit će klasu velikih monovolumena i ponudit će funkcionalnost pri prijevozu osoba i njihove prtljage, ali i vjerno služiti svim avanturistima.    Više informacija o novajliji slijedi uskoro.     ... Više ...

11. 03. 2014

Hank Lee, potpredsjednik i glavni izvršni direktor korporacije Kia Motors, nedavno se pridružio inženjerima iz Kijinog centra za istraživanja i razvoj kako bi definirali europske specifikacije novog modela Soul EV potrebne za prodaju u Europi. Električni novitet će 4. ožujka doživjeti europsku premijeru na 84. salonu automobila u Ženevi. Proizvodnja električnog Soula počinje u drugoj polovici... Više ...

22. 01. 2014

Na upravo otvorenom salonu automobila u Detroitu Kia je predstavila svoj dosad najagresivniji koncept GT4 Stinger koji stražnjim pogonom i rasporedom sjedala 2+2 pomiče granice mogućnosti. Čovjeka i stroj stavlja u harmoniju kako na cesti tako i na stazi. Ne iznenađuje da je GT4 Stinger »divlje dijete« dizajnera iz Kijinog kalifonijskog dizajnerskog centra, gdje se 2012. godine rodio i koncept... Više ...

27. 12. 2013

Kia Motors je od strane Boston Consulting Group (BCG) na osnovi mjerenja sposobnosti brandova da privuku pozitivnu preporuku „od usta do usta“ proglašena brandom sa najviše preporuka u 2013. godini. BCG je u pet zemalja ispitala 32.000 ljudi o 55 brandova u pet industrijskih grana. Svaka organizacija je po BCG-ovoj metodi, gdje se mjeri preporuka „od usta do usta“ (poznatija kao Brand... Više ...