04. 11. 2013

Kia među “Top 100” na 83. mjestu (poboljšanje za 4 mjesta)

 

Korporacija Kia Motors ove je godine povećala vrijednost svog brenda za 15% i sada je na 83. mjestu ekskluzivne liste ‘Top 100 Best Global Brands,’ koju provodi Interbrand, najveća globalna savjetnička agencija.

Kia se je prošle godine prvi put uvrstila na ‘Top 100 Best Global Brands’, kada je bila na 87. mjestu, a sada se popela za 4 mjesta i njena vrijednost ocijenjena je na 4,7 milijardi američkih dolara. To predstavlja 15-postotno povećanje ili čak 619 miliona USD i značajno je premašila prosjek Top 100 brendova, koji je iznosio 8,4%.

U SAD je novo 'rođenje' marke Kia počelo vrlo kreativnim aktivnostima na području  glazbe, kao što je npr. MTV Music Awards i odnedavno YouTube Music Awards, pored već skoro legendarnih oglasa sa »hrčcima« za model Soul  i oglasa, koji se emitiraju tijekom vrhunca američkog sportskog i marketinškog spektakla – Super Bowla.

Osim toga Kia se kao brend koji cilja na mlade u srcu, u javnosti pojavljuje kroz brojna prestižna sponzorstva: nogometna svjetska i europska prvenstva, teniski grand slam Australian Open i košarkašku ligu NBA (u našoj regiji i košarkašku ligu ABA), a tome je potrebno dodati i veoma frekventno pojavljivanje na brojnim digitalnim društvenim mrežama. Kia ima više od 250 globalnih i lokalnih profila na kojima se dnevno obavi oko 300.000 razgovora povezanih s Kijom u obliku komentara, dijeljenja, objava ili spominjanja.

Najnovije Interbrandovo priznanje Kijinog proteklog rada nastavak je Interbrandove rang liste Top 50 globalnih zelenih brendova (50 Best Global Green Brands 2013), na kojem je Kia u lipnju zauzela ove godine zauzela 37. mjesto.

Ovogodišnji rezultati Interbrandove rang liste ‘Top 100 Best Global Brands’ temelje na analizama brendova, u kojima koriste najbolje prakse istraživačke metodologije. Studija ocijenjuje financijske rezultate korporacija na području povrata uloženog novca investitora; uloge, koju brend ima kod odluke o stvarnoj kupnji; moći brenda, koja znači sposobnost brenda obezbijediti očekivanu zaradu i u budućnosti.

 

***

Kia Motors Corporation jedna je najuspješnijih globalnih automobilskih korporacija s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine, godišnje proizvede više od 2,5 milijuna vozila koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 172 države. Korporacija širom svijeta zapošljava više od 47.000 ljudi i njihov je adut europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkom gradu Žilina i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je i službeni automobilski partner Svjetskog nogometnog prvenstva i glavni sponzor teniskog Grand Slama Australian Open. Slogan kompanije „The Power to Surprise“ predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

17. 10. 2013

Kompaktni monovolumen novi Kia Carens je od strane Euro NCAP, vodeće europske udruge na području sigurnosti u prometu, dobio maksimalnih 5 zvjezdica za sigurnost kod sudara. Kia Carens samo je jedan od dva kompaktna monovolumena, koji su u ovoj godini stigli na europsko tržište i osvojili 5 zvjezdica na ovogodišnjim Euro NCAP testiranjima.  5-vratna Kia s 5 ili 7 sjedala je osvojila visoke ocjene... Više ...

16. 09. 2013

Niro predstavlja Kijin pogled na budućnost B klase i može se pohvaliti urbanim izgledom i čvrstoćom, a između ostalog donosi i inovativni motor. Vozilo je dizajnirano u Kijinom frankfurtskom dizajnerskom studiju – manje od kilometar udaljenom od salona – pod vodstvom Francuza Gregory-a Guillauma, Kijinog glavnog europskog dizajnera. Prihvaćajući svaki izazov koji postavljaju suvremeni vozači Niro... Više ...

06. 09. 2013

Potpuno novi Kia Soul doživjet će svoju europsku premijeru u sklopu 65-og Frankfurtskog salona automobila (Internationale Automobil-Ausstellung (IAA) 10. rujna 2013, godine. Također, Kijino zadivljujuće novo gradsko koncept vozilo B-segmenta doživjeti će svoju svjetsku premijeru. Na pozornici će im se pridružiti i novi bi-fuel Kia Picanto LPG i redizajnirana Kia Optima. Potpuno novi Kia Soul ostaje vjeran... Više ...

07. 08. 2013

Kia Motors Slovakia je u prvoj polovini ove godine s ukupno proizvedenih 158.000 vozila zabilježila 6-postotno povećanje proizvodnje u svojoj europskoj tvornici u slovačkoj Žilini. Tvornica je u veljači počela s proizvodnjom novog pro_cee’da, a u lipnju su počeli proizvoditi i sportske izvedbe pro_cee’d GT i cee’d GT. Tvornica sada radi punim kapacitetom u tri proizvodne smjene, što se dogodilo prvi put... Više ...