01. 09. 2011

 

  • Korporacija Kia Motors pokušat će postaviti novi Guinnessov svjetski rekord u najmanjoj potrošnji goriva s hibridnom verzijom Optime
  • Iskusni vozači za upravljačem standardne hibridne Optime vozit će se kroz 48 američkih saveznih država
  • Obožavatelji mogu izravno pratiti napredak putovanja putem Twittera i posebne Facebook aplikacije: www.facebook.com/Kiamotorsworldwide

Iskusni vozači, Wayne Gerdes i Chris Bernius, pokušat će osvojiti svjetski rekord u najnižoj potrošnji goriva s hibridnim vozilom vozeći se kroz 48 američkih država.

Točno 8.000 milja (12.880 km) duga ruta veliki je izazov za Wayna in Chrisa koji voze posve standardnu hibridnu limuzinu Optimu.

Putovanje je započelo 26. kolovoza ispred Kijine tvornice u West Pointu, u saveznoj državi Georgiji i trajat će 16 dana, sve do 10. rujna, kada će hibridna Optima obići svih 48 država i stići u North Carolinu.

 

Obožavatelji imaju mogućnost praćenja putovanja uživo putem Twittera (@Kia_Motors) i posebne Facebook aplikacije (http://www.facebook.com/Kiamotorsworldwide). Na socijalnim mrežama svakodnevno se objavljuju nove fotografije, video uradci i blog. Facebook aplikacija omogućava detaljan pregled rute putovanja, brojne informacije o hibridnoj Optimi i savjete vozačima kako smanjiti potrošnju goriva u svojim automobilima.

Gospodin Thomas Oh, viši izvršni potpredsjednik korporacije Kia Motors izjavio je: „Potrošnja goriva postaje izuzetno važan faktor za kupce diljem svijeta, a Kijin odgovor na tu potrebu jest Optima u hibridnoj izvedbi.“

Hibridna Optima Kijino je prvo hibridno vozilo koje se prodaje u SAD-u od lipnja 2011. godine. 

Hibridnu Optimu pokreće 2,4-litreni benzinski motor i 29-kilovatni elektromotor koji nudi vrhunske performanse – ubrzanje do do 100 km/h  9,2 sekunde, najveću brzinu od 195 km/h i 41% manju potrošnju goriva u odnosu na 122-kilovatnu benzinsku inačicu.

 

***

Korporacija Kia Motors (KMC) (www.kia.com) – proizvođač kvalitetnih vozila za mlade u srcu – osnovana je 1944. godine i najstariji je korejski automobilski proizvođač. Kao dio poslovne grupacije Hyundai-Kia Automotive Group KMC namjerava postati jedna od vodećih vrhunskih automobilskih marki. Kia godišnje proda više od 2,1 milijuna vozila koje proizvode u 13 tvornica u osam zemalja. Kroz svoju prodajno-servisnu mrežu, vozila prodaju u 172 zemlje. Kia danas zapošljava više od 44.000 ljudi i ima godišnje prihode preko 20 milijardi američkih dolara. Glavni je sponzor Otvorenog prvenstva Australije u tenisu (Australian Open) i službeni automobilski partner svjetske nogometne organizacije FIFA. Korporacijski slogan – ‘The Power to Surprise’ – (Snaga iznenađenja) predstavlja Kijinu predanost premašivanju očekivanja stranaka zahvaljujući neprestanim automobilskim inovacijama.

23. 08. 2011

Korporacija Kia Motors objavila je globalne prodajne rezultate (uključujući izvoz, prodaju na domaćem i inozemnom tržištu) iz srpnja 2011. godine kada se ukupno prodalo 208,074 vozila. Ova brojka predstavlja godišnji rast od 15.0%. U srpnju Kia je bilježila porast prodaje na svim inozemnim tržištima - 34,419 prodanih vozila (+45.2%) u Kini, 40,840 vozila (+26.6%) u Europi, 51,887 vozila (+26.3%) u Sj. Americi, 40,222 vozila (+3.7%) na tzv. općim tržištima* dok se na domaćem korejskom tržištu osjeti pad od 9.7% s 40,706 prodanih vozila. U prvih šest mjeseci ove godine Kijina ukupna globalna prodaja porasla je za... Više ...

22. 08. 2011

Korporacija Kia Motors osvojila je tri ekološka certifikata za svoja tri nova modela od TÜV Norda, nezavisne organizacije za tehničke preglede. Niske emisije i poboljšanja u proizvodnji novom su Picantu, Riu i Optimi donijeli certifikate ISO 14040 za minimalan utjecaj na okoliš kroz svoj životni ciklus. Inspekcija koja dodjeljuje ovaj certifikat istražuje utjecaj automobila i proizvodnog procesa kroz cijeli životni vijek proizvoda na okoliš. U... Više ...

19. 08. 2011

“Bez obzira na to iz koje perspektive ga gledamo, koncept naprosto puca od energije i spreman je za polijetanje,” ponosno je o vozilu rekao Peter Schreyer, šef Kijinog dizajna i dodao: “Uvjeren sam da ovaj koncept jasno izražava Kijin kategoričan stav: spremni smo za brzi prelazak na novo poglavlje.” ... Više ...

21. 07. 2011

Korporacija Kia Motors, proizvođač kvalitetnih vozila za mlade u srcu, u suradnji sa Synaptic Digitalom, prvom svjetskom digitalnom medijskom platformom, najavila je lansiranje Kijinog on-line Media centra - http://kia.synapticdigital.com. Media centar je centralizirano mjesto koje će novinarima, bloggerima i Kijinim obožavateljima nuditi najnovije informacije o Kiji. Internet stranica Media centra jednostavnim, otvorenim i preglednim sadržajima publici ilustrira brojne... Više ...