Novosti za: Novi Niro

10. 03. 2017

Novi Picanto kod nas očekujemo u lipnju, Niro plug-in i Optimu Sportswagon plug-in na jesen, a Stingera krajem godine.

Kia je na automobilskom salonu u Ženevi predstavila 4 nova modela. Europsku premijeru doživjeli su Kia Stinger, sportska limuzina i novi gradski mališan Kia Picanto. Od plug-in hibrida tu su hibridni crossover Niro i Optimu Sportswagon.

Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors Europe, rekao je: “Raznolikost naših novih modela, koje predstavljamo u Ženevi, naglašava naše ambicije i rastuću popularnost Kije i njenih vozila. Stinger je najsnažnije vozilo koje je Kia ikada proizvela dok novi Picanto koji je jedan od naših najprodavanijih modela na svijetu predstavlja hrabar, moderan dizajn, nove tehnologije i iznimnu svestranost. Plug-in hibrid Niro i Optima Sportswagon pomažu ostvariti Kijin cilj da do 2020. godine smanji potrošnju goriva na svim modelima za 25% u usporedni na 2014. godinu.”

Svi modeli serijski dolaze s Kijinim revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom
Svi novi modeli predstavljeni u Ženevi dolaze s Kijinim legendarnim 7-godišnjim tvorničkim jamstvom na cijelo vozilo ( do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja prijeđenih kilometara). Kijino jamstvo uključuje i litijsko-ionski polimerski baterijski sklop koji donosi plug-in hibrid.

Fastback Kia Stinger predstavlja se europskim kupcima
Europska premijera novoga Stingera slijedi dva mjeseca nakon globalne premijere koja je bila na salonu automobila u Detroitu.

Kijina moćna sportska limuzina donosi duh legendarnih gran turisma koji su moćna, elegantna vozila koja se voze radi užitka, a ne zbog brzine. Pri svakom koraku u razvoju cilj je bio da Stinger bude idealan gran turismo. Automobil predstavlja estetski vrhunac u kojem će u putovanju uživati 5 putnika sa svojom prtljagom.
 
Stinger će u Europi biti dostupan sa sljedećim motorima: 2,0-litrenim turbo benzinskim motorom snage 188 kW (255 KS) i najvećim okretnim momentom od 353 Nm; 2,2-litreni turbo dizelski motoro snage 147 kW (200 KS) i okretnim momentom od 440 Nm i 3,3-litrenim twin-turbo V6 motorom. 3,3-litreni motor ima snagu od 272 kW (370 KS), njegov najveći okretni moment je 510 Nm, a od 0 do 100 km/h stiže za 5,1 sekundu što ga postavlja na prvo mjesto po ubrzanju i moći od svih vozila koje je Kia proizvela do sada.

Kia Stinger bit će dostupan sa stražnjim pogonom i pogonom na sve kotače, aktivnim sigurnosnim sustavom DRiVE WISE, elektronski podesivim ovjesom (Dynamic Stability Damping Control) i mogućnosti biranja vožnje u čak 5 različitih načina.

Stinger je rezultat višegodišnje predanosti i napornog rada Kijinih dizajnera i inženjera. Šest godina nakon predstavljanja prvog GT koncepta Stinger kreće u serijsku proizvodnju i u prodaju u Europi dolazi u drugoj polovici ove godine.
 
Gradski mališan Kia Picanto oslanja se na kvalitetu, tehnologiju i svestranost
Novi Kia Picanto koji je u Ženevi doživio svjetsku premijeru donosi novi mladenački i energičan značaj u razred gradskih automobila.

Novi Picanto koji je nastao suradnjom Kijinih središta u Namyangu (J. Koreja) i Frankfurtu, nudi mladolik, energičan izgled koji s novim dimenzijama i čvršćom karoserijom predstavlja      samouvjeren karakter. Po prvi puta bit će predstavljena i GT-line verzija za ovog gradskog mališana.

U unutrašnjosti se ističe ‘plivajući’ 7-inčni ekran na dodir s mnogim funkcijama. Nove mogućnosti povezivanja uključuju Android Auto™, Apple CarPlay™ i bežično punjenje mobilnog uređaja. Novim kupcima nudi više mogućnosti individualizacije automobila nego ikad prije. Mogućnost odabira je velika, čak 11 boja karoserije i mnogo kombinacija unutrašnjosti u kojima će svatko pronaći svoju omiljenu kombinaciju.

Novi Picanto se lako može pohvaliti pred konkurencijom jer ima više prostora u kabini i najveći prtljažnik u svom razredu (255 litara). Mjere s kojima je Kia smanjila buku i vibracije učinile su Picanto najsofisticiranijim vozilom u segmentu malih gradskih automobila. Poboljšana je i sigurnost karoserije jer se pri izradi karoserije u usporedbi s prethodnikom koristio napredni čelik visoke čvrstoće. Picanto je prvi model u svojem razredu koji nudi sustav autonomnog kočenja u nuždi (AEB).

Picanto čija prodaje počinje u Europi tijekom proljeća (kod nas ga očekujemo u svibnju) bit će dostupan s 1,0-litrenim i 1,25-litrenim benzinskim motorom s emisijama CO2 od 89 g/km. Pri kraju ljeta Picanto će biti dostupan u moćnijoj verziji s 1,0-litrenim turbo benzinskim motorom s izravnim ubrizgavanjem goriva (T-GDI) i snagom od 74 kW (100 KS).

Plug-in hibrid Niro: praktičnost crossovera i niske emisije
Novi Niro Plug-in Hybrid zahvaljujući svojem naprednom hibridnom pogonu spaja svestranost crossovera i privlačan dizajn skupa s niskom potrošnjom goriva. Niro će biti prvo vozilo u Europi koje će udovoljiti popularnim trendovima: rastuća prodaja plug-in hibrida (do kraja 2023. godine predviđena je prodaja 600.000 vozila godišnje) i nezaustavljiv rast kompaktnih crossovera.

Niro Plug-in Hybrid pokreće 1,6-litreni GDI benzinski motor i litijski-ionski polimerski baterijski sklopki sa snagom od 8,9 kWh. Najnoviji model Niro omogućava bolje očuvanje okoliša kao hibrid što se može i očekivati s emisijama CO2 nižim od 30 g/km i nultim emisijama kada se vozi u potpunosti na struju (doseg: do 55 km).
Plug-in hibrid ima minimalan utjecaj na Nirovu svestranost – baterijski sklop se nalazi ispod prtljažnika od 318 litara i pod zadnjom klupom te pritom prostranost u kabini ostaje netaknuta. Dodatni paket za vuču novitet je među hibridnim vozilima i omogućava vlasniku da vuče teret do 1.300 kg.

Niro Plug-in Hybrid predstavlja tehnologiju regenerativnog kočenja, te regenerativnog kočenja koji pohranjuje kinetičku energiju i puni bateriju tijekom kočenja i »coasting« načinu vožnje dok je novi ekološki sustav asistencije (Eco DAS - Eco Driving Assistant System) vozaču pomaže pri ekonomičnijoj vožnji. Eco DAS uključuje i sustav Coasting Guide Control (CGC) i Predictive Energy Control (PEC) koji zahvaljujući topografskim podacima na cesti vozaču omogućava da smanji potrošnju goriva zahvaljujući savjetima gdje bi trebali puštati gas i gdje bi trebali kočiti. Infotainment na ekranu na dodir prikazuje stanje baterije i lokacije obližnjih punionica.

Svestranost karavana i učinkovitost nove Optime Sportswagon plug-in hibrida
Pored Nira nova Optima Sportswagon plug-in hibrid drugo je vozilo koje će u Ženevi predstaviti napredni hibridni pogon. Novi model koji će biti dostupan u drugoj polovici godine spaja svestranost karavanske izvedbe Optime s učinkovitim pogonom plug-in hibrida, koji je prije bio dostupan samo u limuzinskoj izvedbi Optime.

Novi model bit će isključivo namijenjen europskim kupcima i nudi 440 litara prtljažnog prostora što je 133 litre više nego u limuzinskoj izvedbi Optime plug-in hibrida. Hibridni pogon spaja 2,0-litreni GDI motor s 50 kW elektromotorom s litij-ionski polimerskom baterijom snage 9,8 kWh. Zajedno imaju snagu od 151 kW (205 KS) i najvećim okretnim momentom od 375 Nm. Plug-in hibrid Optima Sportswagon kupcu omogućava da prijeđe čak 60 km na struju te pritom ima emisije od 34 g/km CO2. Ekološki prihvatljiva Optima tako će privući fizičke i flotne kupce s niskim troškovima održavanja i maksimalnom iskoristivosti.

Optima će biti dostupna s 8,0-inčnim infotainment sustavom i ekranom na dodir, koji omogućava Android Auto™ i Apple CarPlay™ te nudi već poznate usluge Kia Connected Services (omogućava TomTomTM), koji nude prometne informacije uživo, upozorenja na radare za mjerenje brzine i prognozu vremena. Kao i neki drugi modeli Kia i u Optimi Sportswagon plug-in hibridu nudi bežično punjenje mobitela. Aktivne sigurnosne tehnologije pomažu vozaču izbjeći prometnu nezgodu s drugim vozilom ili pješakom ili ako je to neizbježno ublažiti posljedice.

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske tvrtke s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2016 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

25. 01. 2017

Prilikom dolaska ispred gradske vijećnice u New Yorku Kia Niro je službeno dobio priznanje za postavljanje Guinnessovog svjetskog rekorda u najmanjoj potrošnji goriva za vožnju od zapadne do istočne obale SAD-a u kategoriji hibridnih vozila. Nova rekordno niska potrošnja iznosi vrlo skromnih 3,07 l/100 km (76,6 milja na galon, SAD). “Veoma smo radosni zbog... Više ...

24. 11. 2016

Novi Kia Niro se odmah pokazao kao Kijin prodajni hit, jer su europski trgovci od njegovog predstavljanja početkom ljeta dobili više od 23.000 narudžbi. Od srpnja do kraja listopada strankama su isporučili 5.815 primjeraka Nira, a preostali kupci trebali bi svoja vozila dobiti do kraja godine. Praktičnost i dizajn spojeni učinkovitim hibridnim pogonom Kia Niro je prvo vozilo... Više ...