Novosti za: Soul EV

13. 06. 2016

-    Vozač Ivan Cvetković s Kia Soul-om EV pobjednik u konkurenciji 32 vozača
-    Kia Soul EV jedino električno vozilo sa 7-godišnjim jamstvom

Električni Kia Soul je s vozačem Ivanom Cvetkovićem pobjednik ovogodišnjeg Nikola Tesla EV Rally Croatia 2016, gdje su se hrvatskom turističkom rutom natjecala isključivo električna vozila u konkurenciji od ukupno 32 vozača, koji stižu iz čak 10 zemalja.

 

Električnog Soula EV vozio je poznati automobilski novinar Ivan Cvetković iz magazina Auto motor i sport, koji je inače zajedno s Markom Tomcem nositelj Guinnessovog rekorda u štedljivoj vožnji.

Namjera projekta je da se podigne svijest o ekologiji, uštedi energije i održivom razvoju u Hrvatskoj. Konkurencija je bila zaista žestoka, a uz domaći Rimac Concept One tu su bili i Tesla S, e-Mercedes, Renault Zoe i E-Beetle.

Rally, dug oko 1.000 kilometara, krenuo je iz Rovinja, preko Poreča, Motovuna, Buzeta, Opatije, Senja, Starigrada, Zadra, Šibenika, a konačni cilj utrke bio je u Zagrebu na Trgu bana Jelačića.

Kia Soul dosad je osvojio mnoštvo nagrada za dizajn, a zbog ikoničnog izgleda plijeni pozornost. Kia je kao marka među prvima u svijetu u očuvanju okoliša po Interbrandovoj ljestvici 50 najboljih globalnih zelenih marki, više od 12 modela osvojilo je certifikat zaštite okoliša, nova generacija Kijinih motora smanjuje potrošnju goriva i smanjuje emisiju štetnih plinova, stoga ne čudi odličan rezultat.

Kia Soul EV, čiji je doseg u realnom prometu oko 150 kilometara odnosno 200 u idealnim uvjetima, jedino je električno vozilo koje nudi 7-godišnje jamstvo koje vrijedi za cijelo vozilo (naravno i na baterije), a Nikola Tesla EV Rally Croatia 2016 je još jedan dokaz Kijine kvalitete.

Više o Kijinoj kvaliteti na: http://www.kia.hr/kvaliteta

#KiaPrvaUKvaliteti.

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske tvrtke s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2015 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova i ukupno drugo (iza Porschea). Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.