Novosti za: Nova Venga

30. 05. 2013

Jedan od najuglednijih automobilističkih magazina na svijetu, njemački Auto Bild, nakon završetka super testa u kojem je prijeđeno čak 100.000 kilometara, proglasio je Kijin monovolumen Vengu oznakom “san svakog kupca.”

Nakon dvogodišnjeg preispitivanja Venge s 1,4-litarskim benzinskim CVVT motorom u EcoDynamics izvedbi (start/stop sustav), u Auto Bildu su posebno naglasili prostranu i korisniku ugodnu putničku kabinu, visok položaj pri sjedenju, jednostavno ulaženje i izlaženje, vrlo korisnu kliznu zadnju klupu i tiho djelovanje motora u gradskoj vožnji.

Tokom testa Vengin motor nije zahtijevao nikakvo dolijevanje ulja između servisnih intervala, mjenjač je sasvim pouzdan i vozilo je nakon dvije godine i 100.000 km još uvijek koristilo prvobitne kočione pločice i diskove.
 
Rastavljanje Kia Venge i njenih brojnih dijelova uz pomoć stručnjaka DEKRA-e otkrilo je tek jedan nebitan kvar – napuknuto prednje svjetlo za maglu čija zamjena košta manje od 60 eura.
 
Među svih 97 vozila, koje su u Auto Bildu od 2000. godine podvrgnuli testiranju na 100.000 km testu, Kia Venga je na “vječnoj listi” zauzela drugo mjesto, što je svrstava među najpouzdanije modele na tržištu.

U zaključku iscrpnog članka u Auto Bildu su o Vengi napisali: “Besprijekorna Kia Venga radi sasvim pouzdano i bez primjedbi. Praktična Kia dostiže rezultat snova i njen jednostavan pristup do najsuvremenijih tehnologija je postavlja kao uzor svima – ono čega nema unutra, ne može se ni pokvariti.”

 


***


Kia Motors Corporation jedna je najuspješnijih globalnih automobilskih korporacija s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine, godišnje proizvede više od 2,5 milijuna vozila koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 172 države. Korporacija širom svijeta zapošljava više od 47.000 ljudi i njihov je adut europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkom gradu Žilina i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je i službeni automobilski partner Svjetskog nogometnog prvenstva i glavni sponzor teniskog Grand Slama Australian Open. Slogan kompanije „The Power to Surprise“ predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

15. 03. 2011

Korporacija Kia Motors osvojila je najveća priznanja u dvije kategorije na ovogodišnjem red dot natjecanju za dizajn proizvoda. Žiri uglednih stručnjaka iz područja dizajna odlučio je dodijeliti red dot nagradu novom kompaktnom SUV-u Sportageu i limuzini Optimi. Sudci su posebnu pozornost posvetili novoj Optimi kojoj su dodijelili naslov „Najbolji od najboljih“, najviše priznanje u pojedinoj kategoriji na red... Više ...

10. 12. 2010

  Kijini modeli Soul i Venga nedavno su dobili priznanje - certifikat LCA 14040 za ekološki prihvatljiv životni ciklus proizvoda koji dodjeljuje svjetski priznato njemačko tehničko udruženje TÜV Nord. Kia sada ima već četiri modela (cee’d, Sportage, Soul i Venga) koji službeno ispunjavaju međunarodne ekološke standarde.  ... Više ...

24. 11. 2010

Na najnovijim crash testovima nezavisnog europskog udruženja Euro NCAP oba Kijina nova modela osvojila su najviše ocjene – pet zvjezdica te su se tako pridružili ostalim kućnim modelima (cee’d, Soul i Sorento), koji su svojih pet zvjezdica dobili na prijašnjim testiranjima. Kia Sportage osvojio je 93% od svih mogućih bodova za zaštitu odraslih putnika pri sudaru vozila, 86% bodova za zaštitu djece, 49% za... Više ...

16. 10. 2010

Kia je na salonu automobila u Parizu predstavila svojstven dizajn i nove tehnologije. Najviše medijskog prostora bilo je namijenjeno atraktivnom, jedinstvenom električnom konceptu POP (svjetska premijera), kojega su dizajnirali u Kijinom europskom dizajnerskom centru na čelu sa legendarnim Peterom Schreyerom, Kijinim glavnim dizajnerom i Francuzom Gregoryem Guillaumom, prvim čovjekom Kijinog europskog dizajnerskog odjeljenja. “Konceptno vozilo kao što je POP možemo napraviti samo... Više ...