Sve novosti

18. 07. 2017

Kia dobitnica zlatnog priznanja German Brand Award

Kia je u okviru prestižnih nagrada German Brand Award (GBA) osvojila zlatnu medalju za ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’. Žiri je najstarijeg korejskog proizvođača automobila odlikovao i u kategoriji ‘interni brending’.

Kia oduševljava ‘snagom iznenađenja’
Kia je žiri, sastavljen od nezavisnih stručnjaka, uvjerila ne samo načinom komuniciranja svojih prednosti nego i omogućavanjem tih prednosti svojim strankama. To se pogotovo odnosi na vrlo kvalitetan brending iskustva stranaka s Kijinim uslugama – od prvog kontakta do isporuke novog vozila. Kijini strogi procesi upravljanja su se raširili i na program popravka vozila i podrške strankama, a moto ‘snaga iznenađenja’ (engl. The Power to Surprise) je žiri pohvalio, jer je ‘jednostavan, atraktivan i pametan’.

Andrej Kupetz, generalni direktor German Design Councila, pritom je rekao: “Digitalizacija je imala ogroman utjecaj na marke i proizvode. Kompanije iz svih branši i područja poslovanja  se suočavaju s potpuno novim izazovima. To vrlo značajno utječe na upravljanje markama i  postaje sve brže, transparentnije i kompleksnije, ali i manje predvidljivo i kontrolirano, zahvaljujući dinamici društvenih mreža. Fokusiranost na marku, uključenost osoblja te cjelovito razumijevanje i implementacija marke ostaju ključni faktori u uspjehu marke i u sve digitaliziranijem svijetu.”

Kupetz je još dodao: “German Brand Awards pokazuje da sve više kompanija prepoznaje značaj strogog upravljanja markama. Brending vide kao strateški alat poslovnog razvoja, koji ponekad zahtijeva radikalne promjene. Razumijevanje toga, uz uzimanje u obzir osnovnih principa uspješnog upravljanja marke je od ključnog značaja za spremnost na buduće izazove.”

GBA 2017: naglašavanje uloge brendinga u uspjehu kompanije
Nagrade o kojima odlučuje nezavisni žiri, koji čine stručnjaci s područja brendinga, podijeljene su u kategorijama ‘izvrsnost u brendingu’, ‘izvrsnost u brendingu u branši’ i ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’.

Nagrade GBA podjeljuju u partnerstvu s njemačkim dizajnerskim vijećem, neovisnom međunarodnom ustanovom koja pomaže tvrtkama kod efikasnijeg komuniciranja dizajna i jačanja razumijevanja dizajna u široj javnosti. Vijeće, osnovano 1953. godine, obuhvaća više od 280 međunarodnih tvrtki koja zapošljavaju preko 3 milijuna ljudi.

Isprobajte Kiju na test vožnji i uvjerite se u Kia kvalitetu!

 

Prijavite se na test vožnju


***

Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka osnovana 1944. godine proizvede više od 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Kia je u studiji 2017 JD Power IQS zauzela 1. mjesto od svih automobilskih marki. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

05. 07. 2017

Brončano priznanje IDEA za koncept velikog SUV-a Veliki konceptni sportski terenac Kia Telluride dobio je prestižnu dizajnersku nagradu, koju dodjeljuje američko društvo dizajnera IDSA. Kia je osvojila brončanu medalju za uspješan dizajn IDEA 2017 (International Design Excellence Awards) u kategoriji prijevoznih sredstava i to za konceptno vozilo, premijerno predstavljeno na salonu automobila u Detroitu u siječnju 2016. godine. Telluride nastavlja seriju Kijinih dizajnerskih nagrada ... Više ...

29. 06. 2017

Kia ove godine bolja za 11 bodova Kia je već drugu godinu zaredom najbolji brend po zadovoljstvu kupaca po rezultatima studije IQS (Initial Quality Study) tvrtke J.D. Power za 2017. godinu, koja istražuje zadovoljstvo kupaca 90 dana nakon kupnje vozila. Kijino poboljšanje kvalitete najbolji je rezultat bilo kojeg proizvođača automobila u zadnjih 20 godina studije. Modeli Soul, Forte, Cadenza, Niro i Sorento na vrhu svojih kategorija ... Više ...

26. 05. 2017

Kia Motors je po podacima europske udruge proizvođača automobila ACEA u prva četiri mjeseca ove godine postigla novi prodajni rekord na europskom tržištu (EU28 + EFTA države). Kia u Europi prvi put s tržišnim udjelom od 3 posto Rekordnih 166.266 prvi put registriranih Kia vozila od 1. siječnja do 30. travnja predstavlja rast od 11,7 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine,... Više ...

19. 05. 2017

Kia Motors je predstavila različita poboljšanja pomoću kojih su povećali domet električnog Soula. Nova, učinkovitija baterija je zbog veće energetske gustoće i kapaciteta skladištenja energije povećala domet vozila za čak 18 %, s dosadašnjih 212 na 250 km (kombinirano, novi europski vozni ciklus, NEDC). Svoj doprinos kod povećanja dometa dali su i aerodinamično optimizirana maska hladnjaka, bolje gume i nova povratna opruga kočnica, koja ima manji otpor. ... Više ...